quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Weetje... waarom gaan al jullie newbies niet gewoon weg? Gewoon lekker alleen met:
MissBliss
Airelle
Babette21
en de rest kan lekker optieven
quote:
Multi-doodsverwensing!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:57 schreef Re het volgende:
oww en iedereen mag dood, nah ja bijna iedereen
Weet je... ik heb hier echt geen zin meer in. Heel SC is niet eens meer zo leuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Arrogantie staat je niet.
![]()
Verander maar weer in de leuke Dizer![]()
TMIquote:
da's toch altijd zo.... iedereen mee in die rel en dan de volgende dag:quote:
Flikker op.. een kloon is een kloon... Ik ben ook een kloon.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:56 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Nee hoor, Mien Dobbelsteen is gereïncarneerd![]()
Zie mijn onderschrift
[..]
Geen kloon, gewoon een nieuw account.
Lézen!![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Weetje... waarom gaan al jullie newbies niet gewoon weg? Gewoon lekker alleen met:
MissBliss
Airelle
Babette21
en de rest kan lekker optieven
quote:
Dat zou ik jammer vinden. Maar als je daar zelf gelukkiger van wordt...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je... ik heb hier echt geen zin meer in. Heel SC is niet eens meer zo leuk.
Mogguh dit en mogguh dat. En dan ook allemaal van die saaie newbies.
Ik hou het lekker bij mijn DVD topics en V&A
Oeh, dat zou wel tof zijn... dan ben ik er vet ingetrapt!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's toch altijd zo.... iedereen mee in die rel en dan de volgende dag:
haha het was lekker nep, wat hadden we een lol
nou nou, joy
Hij meent het toch niet johquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vinden. Maar als je daar zelf gelukkiger van wordt...![]()
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je... ik heb hier echt geen zin meer in. Heel SC is niet eens meer zo leuk.
Mogguh dit en mogguh dat. En dan ook allemaal van die saaie newbies.
Ik hou het lekker bij mijn DVD topics en V&A
Volgens mij welquote:
Dan verschillen onze kloon definities schijnbaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Flikker op.. een kloon is een kloon... Ik ben ook een kloon.
Dat was best lompquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
en datZhenar
onterecht dacht dat dat mijn schuld was
Iemand die een 2e account aanmaakt.. je bent toch dezelfdequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:01 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dan verschillen onze kloon definities schijnbaar.
quote:
Maar ook hilarischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |