Je weet echt niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:49 schreef Lauder-Frost het volgende:
Ze hebben altijd het hoogste woord over Amerika, maar zelfs de reguliere berichtgeving op Fox news is niet zo suggestief als bijv. Nova.
Ik baseer mijn mening op wat ik er hoor en zie en maak dan een vergelijking mbt berichtgeving. Die docu gaat vast over wat er achter de schermen gebeurt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebtHeb je de docu Outfoxed gezien over FOX-news? Zo nee, nu gaan kijken.
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:43 schreef moussie het volgende:
uhm .. kijk nou eens op deze site .. en dan bij "omroepen op dit net" ..
en daarna hier de taakomschrijving van de NPS ..
[..]
of te wel .. de VARA leden betalen nog steeds hun eigen uitzendingen ..
Zowel voor als achter. FOX krijgt gewoon instructies rechtstreeks uit het Witte Huis, krijgt NOVA instructies uit Den Haag, van onze regering?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:56 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op wat ik er hoor en zie en maak dan een vergelijking mbt berichtgeving. Die docu gaat vast over wat er achter de schermen gebeurt.
ja, de mediawet. Dus, wat voor instructies van het witte huis?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zowel voor als achter. FOX krijgt gewoon instructies rechtstreeks uit het Witte Huis, krijgt NOVA instructies uit Den Haag, van onze regering?
Nee. In beginsel zou je kunnen veronderstellen dat de TROs en NCRV minder links geörienteerd zijn dan de VARA, maar ik ken de meetmethodes niet om dat te onderzoeken noch weet ik van een onderzoek die de omroepverenigingen daarop hebben onderzocht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:43 schreef achterhetspoor het volgende:
@damian hoe links is een EO, Avro, Tros of NCRV en kan je daar ook aanwijzingen voor geven?
toch is het zo .. voor 7¤ ben je lid en heb je inspraak .. zo gaat dat in een democratiequote:
Linkse muziekprogramma's jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
De TROS lijkt me geen enkele politieke kleur te hebben daar heb je toch alleen maar muziekprogramma's?
Ja en als je directeur bent dan doe je lekker waar je zelf zin in hebt met het opgebrachte geld, zo gaat dat in NL.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef moussie het volgende:
[..]
toch is het zo .. voor 7¤ ben je lid en heb je inspraak .. zo gaat dat in een democratie![]()
Ten tijde van Wim Bosboom niet, iig. En de AVRO had met G.B.J. ook een rechtse knakker aan het woord.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
De TROS lijkt me geen enkele politieke kleur te hebben daar heb je toch alleen maar muziekprogramma's?
Dan moet je nog maar eens kijken naar de Publieke Omroepen. Die hebben namelijk te maken met de verenigingsraad en een penningmeester en zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja en als je directeur bent dan doe je lekker waar je zelf zin in hebt met het opgebrachte geld, zo gaat dat in NL.![]()
Bron!?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:11 schreef Meki het volgende:
liever links dan rechts
Links is nog menselijker
Ah leuk een kloon die mij kent. Altijd fijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
ja, de mediawet. Dus, wat voor instructies van het witte huis?
Trouwens, na 1 post je denigrerende en betweterige toontje al losgelaten, dat is nog eens een prestatie.
En die zijn ook allemaal links ja, your point being?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar eens kijken naar de Publieke Omroepen. Die hebben namelijk te maken met de verenigingsraad en een penningmeester en zo.
V.
My point being dat een directeur niet ongecontroleerd geld kan gaan zitten uitgeven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:18 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En die zijn ook allemaal links ja, your point being?
Onafhankelijk is niet hetzelfde als 100% objectief.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
Journalisten zijn net mensen.
Maar als je op een site zet onafhankelijk te zijn terwijl je dat niet bent is dat gewoon een holle frase.
quote:
Ok dat is wel een kwalijke zaak. ff bekijken ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah leuk een kloon die mij kent. Altijd fijn![]()
Affijn, de mediawet is toch echt iets anders dan het systematisch besturen van een belangrijke tv-zender (beheerd door het Neefje van Bush). Den Haag bepaalt niet de onderwerpkeuze en de toon van NOVA. FOX-News is een verlengstuk van het republikeinse Witte Huis geworden terwijl NOVA vaak juist kritische onderwerpen mbt de regering aansnijdt. Dat kun je geen propaganda noemen. FOX-news wel. Die hebben zelfs een ingehuurde liberaal, die acteert dat ie sullig is. Hij is slechtgekleed en verliest altijd de debatten. Puur om liberaal Amerika voor schut te zetten. Serieus, je moet die film zien.
Dan is het bewezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:20 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb eens bijgehouden hoe het ging bij ter land, ter zee en in de lucht. 53% van de deelnemers viel aan de LINKERkant in het water!
Ik denk dat de VARA per jaar wel meer geld te besteden heeft dan alleen van de leden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef moussie het volgende:
toch is het zo .. voor 7¤ ben je lid en heb je inspraak .. zo gaat dat in een democratie![]()
quote:De Publieke Omroep ontvangt 600 miljoen euro uit de rijksbegroting (inclusief bijna 25 miljoen voor nieuwe media zoals internet), de rest betreft eigen inkomsten en reserves die de Publieke Omroep inzet om het budget op peil te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |