ik heb het ook in m'n Bullshit Postvak In gezetquote:Op maandag 24 juli 2006 10:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk overigens niet dat deze prijs van Sony zelf vandaan komt, daarvoor is het echt te hoog
quote:nVidia chief: PS3 delay a 'master stroke'
Tuesday 25-Jul-2006 12:51 PM nVidia boss Jen-Hsun Huang unsurprisingly backs PS3 and Blu-ray to win the next gen disk format war
nVidia chief Jen-Hsun Huang has gone on record with the San Jose Mercury News to sing the praises of the PS3 and its associated Blu-ray technology, even going so far as to call the console's delay to incorporate Sony's next-gen disk format a 'master stroke'.
The nVidia CEO was supremely confident that the company had backed the right horse this time around after his nVidia originally supplied the GPU for Xbox One, while this time it's providing GPUs for both the Nintendo Wii and Sony's PlayStation 3.
Huang said, "I don't think that working with Sony is wrong. There is no way that is going to be wrong. There are many wonderful things that Sony did. I'm excited that they made Blu-ray high-definition storage as a standard part of the PlayStation 3 platform."
Advertisement:
Huang continued, "To postpone it by a few months so they could include Blu-Ray was a master stroke. When that comes out, it's going to look so much more advanced than last-generation game consoles. I think that was a wonderful call on their part."
The nVidia chief also had a warning for Microsoft saying, "I'm not sure how Microsoft is going to do in this transition. They are clever and they will figure out a way. I'll make a prediction that Xbox 360 can't possibly be a DVD-only device by Christmas of next year."
Huang also believes that Blu-ray is the format that is set to dominate proceedings for the next decade, opining, "The important thing is you cannot announce a game console for the next ten years and not have Blu-Ray ...If I'm going to buy a next-generation game console, I'm going to buy a console with next-generation media. It's going to last ten years."
The nVidia boss isn't apparently bothered by the PS3's uber price tag either, making a direct comparison to the PS2's price point when it was launched, "PlayStation 2 was launched seven years ago in Japan at about $399. If you use inflation, it's the same price, approximately."
Is te verwachten dat die gast positief is. Zou een beetje raar staan als Nvidia vind dat de PS3 geen succes zal worden lol. Maar ik deel de mening wel dat de PS3 succesvol zal zijn, ondanks veel negatieve berichten blijft het gewoon een toffe consoles waar zeker vette games op zullen komen.quote:
Uhm...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:26 schreef Tain het volgende:
"The nVidia CEO was supremely confident that the company had backed the right horse this time around after his nVidia originally supplied the GPU for Xbox One, while this time it's providing GPUs for both the Nintendo Wii and Sony's PlayStation 3."
Hee dat is wel vaagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Uhm...Wii krijgt toch een ATI gpu?!
Verder geen verrassende reactie van Nvidia inderdaad.
quote:ATI, which is providing the "Hollywood" GPU for the Wii
quote:Let op:
de PS3 wordt alleen verkocht in combinatie met 1 of meerdere PS3-spellen (deze mag u ook later reserveren).
wij vragen een aanbetaling van 10% (59 euro), deze wordt uiteraard in mindering gebracht op de uiteindelijke prijs (u krijgt hiervoor tijdig een betaalverzoek, op basis van zekerheid tot levering, dichter naar release).
U wordt verzocht niet uit eigen beweging eerder een aanbetaling uit te voeren!
De PS3 wordt niet onder rembours geleverd
Bij betaling met creditcard/PayPal wordt 4% extra in rekening gebracht
Reserveren geeft geen absolute garantie dat u op de dag van release een PS3 kunt krijgen, wij informeren u hier echter over voor de release.
Houd u deze pagina in de gaten voor eventuele nieuwe informatie over de release van de PS3
misschien krijgen ze alleen de 600 versie?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:38 schreef Diablos79 het volgende:
Wel vaag dat ze(zo te zien) alleen de ¤600 versie verkopen. Denk dat er ook genoeg mensen zijn die de ¤500 versie zouden willen.
dat was juist andersomquote:Op zondag 30 juli 2006 12:09 schreef SToRM81 het volgende:
Is volgens mij toch wel al langer bekend dat Europa (voorlopig) alleen de 60GB versie krijgt![]()
Engeland zou misschien een uitzondering zijn, maar weet het niet zeker
Dat betekent volgens mij toch wel 'in zijn huidige vorm'quote:Senior industry sources have revealed to Next-Gen.Biz that the E3 industry event, in its present form, has been cancelled for next year and the foreseeable future.
De gewone versie hebben ze ook. Dit is gewoon puur het stukje wat bij de normale versie staat.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:38 schreef Diablos79 het volgende:
Wel vaag dat ze(zo te zien) alleen de ¤600 versie verkopen. Denk dat er ook genoeg mensen zijn die de ¤500 versie zouden willen.
je weet dat e-plaza onderdeel van Bart Smit is?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik pre - order hem bij e-plaza, weet ik in elk geval zkr dat ze er genoeg op voorraad hebben
ipv bartsmit ofzo,daar hadden ze 43 aanmeldingen voor de 360 , en 5 xboxen
![]()
Zelfs de hele webshop is hetzelfde.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je weet dat e-plaza onderdeel van Bart Smit is?
jaquote:Op maandag 31 juli 2006 08:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je weet dat e-plaza onderdeel van Bart Smit is?
minimaal 1 ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mag ik met trots melden dat ik net de allereerste persoon was die een ps3 gereserveerd heeft bij E-plaza dordrecht![]()
reserveren kan vanaf vandaag![]()
(overigens alleen voor de ¤ 600 versie)
ze krijgen er zowiezo minimaal 1 binnen, en die is dus nu van mij , zei de shopmedewerker![]()
hij verwachte wel dat de uitlevering moeilijker zal verlopen dan met de xbox, omdat men niet hoefde aan te betalen![]()
![]()
man desnoods had ik nu al de ¤ 600 willen neerleggen![]()
![]()
![]()
Er gaan toch meer PS3's zijn bij launch dan dat er bij de 360 launch waren?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef kepler het volgende:
[..]
de tekorten gaan nog langer aanhouden en de chaos wordt nog groter met PS3 dan met de 360.
geen aanbetaling ook... dat kan nooit goed gaan
Stel he, dat jij besluit em dan nog niet te nemen, bestaat er dan een kansje dat je em oppikt voor een andere lieve fokker?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb na de E3 2006 gepre-ordered bij m'n broertje (werkt bij FRS). Ik sta op de #1 en ik heb tot 10 november de tijd om kosteloos te cancelen. Dus zo rond 7 november ga ik eens nadenken over echt pre-orderen
klopt, maar ik denk eigenlijk niet dat Europa hier veel van zal zien. Het meeste zal toch naar de US en Japan gaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:19 schreef SToRM81 het volgende:
Er gaan toch meer PS3's zijn bij launch dan dat er bij de 360 launch waren?
Kijk eens wat er achter m'n naam staat, hoe groot schat je die kans?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:55 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Stel he, dat jij besluit em dan nog niet te nemen, bestaat er dan een kansje dat je em oppikt voor een andere lieve fokker?![]()
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/24953/quote:Geruchten uit het blad Electronic Gaming Monthly:
-De xbox 360 titel Saint's Row zal een ps3 launch titel worden.
-Er komt een nieuwe Prince of Persia titel op de next gen consoles
-Er staat al een Crysis opvolger in de stijgers, het beytreft een spin-oof van de game die bedoelt is voor de Next gen consoles.
-Op de Wii komt een vervolg van Luigi's Mansion uit.
-De handheld van Micorosft krijgt een Halo als launch titel.
-Het volgende deel van de Elder Scrolls zal in de zomer van 2007 op de markt verschijnen.
Kan dus mooi in het lijstje naast Far Cryquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Ubi heeft ook een melkkoe gevonden. Prince zou een trilogie worden. Na Two Thrones zou het over en sluiten voor de prins zijn.
Saint's Row lijkt me na alles wat ervan gezien heb gewoon een slechte GTA-rip off. Dus ik zou hem niet eens halen als ik al een PS3 of 360 heb.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk als Saint's Row naar de PS3 komt. Maar zo bijzonder is dat spel toch ook weer niet. Ik zou er iedergeval geen xbox360 of een PS3 voor kopen.
Of Halo, qua -nu gaan we echt geen vervolg meer maken- spel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Tain het volgende:
Kan dus mooi in het lijstje naast Far Cry
Als ze verder gaan na deel 3 mag die ook zeker in het lijstjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Of Halo, qua -nu gaan we echt geen vervolg meer maken- spel.
de PoP games ownen daarentegen wel hard, dus wat mij betreft komt er nog een nieuw deel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Ubi heeft ook een melkkoe gevonden. Prince zou een trilogie worden. Na Two Thrones zou het over en sluiten voor de prins zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |