Racist.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:31 schreef DragonFire het volgende:
Alleen leuke meiden met korte rokjes mogen knipogen wanneer ik ze zie op de fiets.
Uh-huh, en jij hebt zeker één héle grote kam, waar je alle Limburgers overheen scheert...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef Djep het volgende:
Was ik laatst in dat achtergebleven gebied, Limburg. Daar verdommen ze het helemaal om hun knipperlicht te gebruiken op de rotonde. De een na de ander hoor!
Limburgers![]()
Hee daar heb zo'n vreemde limburger. Uit Heerlen ook nog notabene.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:59 schreef StanS het volgende:
[..]
Uh-huh, en jij hebt zeker één héle grote kam, waar je alle Limburgers overheen scheert...![]()
sexy? man daar val je toch spontaan droog van!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:28 schreef StanS het volgende:
Dankjeben d'r zelf ook heel blij mee
En de zacht G is gewoon fucking sexy....
En Heerlen ja, heb jij goed gelezen, drugscity #1![]()
Weer een of ander vatzig wijf dat van zich laat horen, ga de frituur leeg eten en vergeet de mayo niet..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef Djep het volgende:
Was ik laatst in dat achtergebleven gebied, Limburg. Daar verdommen ze het helemaal om hun knipperlicht te gebruiken op de rotonde. De een na de ander hoor!
Limburgers![]()
Hoe kom je daar nou weer bij??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef denka het volgende:
[..]
Weer een of ander vatzig wijf dat van zich laat horen, ga de frituur leeg eten en vergeet de mayo niet..
Maikuuul is op vakantiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:53 schreef Djep het volgende:
Nou Limburg, verenigt U!! Ik verwacht nog een paar plaatselijke paupers zometeen.
Volgens mij is dit ook de regel, aangezien een rotonde gezien wordt als een 'rechtdoorgaande' weg die je pas verlaat nadat je richting naar rechts hebt aangegeven (en het nodige overige verkeer geobserveerd hebt uiteraardquote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:52 schreef henk.jansen het volgende:
Rotonde oprijden zonder richtingaanwijzer is duidelijker en wanneer je eraf gaat richting aangeven.
Makkelijk toch?
Maar ze geven ook aan dat ze er dus de 3e afrit af willen, is ook best handigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:26 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook de regel, aangezien een rotonde gezien wordt als een 'rechtdoorgaande' weg die je pas verlaat nadat je richting naar rechts hebt aangegeven (en het nodige overige verkeer geobserveerd hebt uiteraard) Mensen die linksaf richting aangeven willen feitelijk een kant op die in zijn geheel niet mogelijk is
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |