Ai, in California is het zelfs iets van 3,20$ ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:25 schreef popolon het volgende:
$2.89 voor een gallon.
De prijzen gaan weer even hard omhoog.
De zuinige(re) auto's zijn in korte tijd erg populair geworden in de VS. Ook zie je al redelijk wat hybrids rondrijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:16 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Met die gas guzzlers in de VS zou ik het ook een hoge prijs vinden. Als je in een Honda V-tec of zoiets in de VS zou rijden lach je je volgens mij kapot met die lage prijzen.
Alles in CA is veel te duur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Ai, in California is het zelfs iets van 3,20$ ofzo.
Gelukkig is de dollar wel goedkoop. 1,28$ = 1¤ nu.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef popolon het volgende:
[..]
De zuinige(re) auto's zijn in korte tijd erg populair geworden in de VS. Ook zie je al redelijk wat hybrids rondrijden.
[..]
Alles in CA is veel te duur.
Damn, ik wou dat ik wat (veeeeel) dichter bij de grens woonde (nou ja, wat dit soort dingen betreft dan, verder wil er nog niet dood gevonden worden)!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:45 schreef Virus3000 het volgende:
Nu voor benzine ga ik naar een Esso tankstation iets verderop (10km), rij er vaak langs dus is niet zo'n probleem. Daar is het lekker goedkoop!
Huidige prijzen (06-07-06):
Diesel: 0,943
Euro 95: 1,252
Nu dit is dus wel in Belgie maar dit vind ik dus best wel goedkoop. Wat betalen jullie zoal?
Dat is toch eigenlijk schandalig; de grootste olie-overslag van Europa is in Rotterdam, en dan maken ze ons wijs dat wij daar niet van kunnen profiteren... er zijn ook landen waar de brandstof dichtbij de havens vele malen goedkoper is dan verder landinwaards gelegen gebieden.... typisch weer een voorbeeld van een matig presterend overheidsbeleid...quote:
Ik ook meestal,moet er ook eigenlijk standaard in bij mijquote:
Ik ook, is beter voor mijn Mantaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |