Vandaag in Emmen nog steeds 1.019.... zoals gezegd zal het zaterdag naar alle waarschijnlijkheid dik onder de euro duikenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:27 schreef RealZeus het volgende:
Zaterdag diesel getankt voor 0,995 per liter.(bij de Shell Express in Foxhol)
Ik kwam er toch langs.
Hier in Zuilaren was het 1,055 per liter.
De teringquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja sorry, voor Amerikaanse begrippen is dit erg hoog.
Misschien wel is terecht, tidj voro prijzen van 2 euro voor julliequote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja sorry, voor Amerikaanse begrippen is dit erg hoog.
Leuke is trouwens dan je ook historische benzineprijzen in al die landen kunt bekijken (alhoewel, als je dan die prijssteigingen ziet.......)quote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef DIGGER het volgende:
Overzichtje Europa plus VS:
http://www.aaroadwatch.ie/eupetrolprices/default.asp
*Rijdt spontaan naar Letland met een tankwagen*quote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef DIGGER het volgende:
Overzichtje Europa plus VS:
http://www.aaroadwatch.ie/eupetrolprices/default.asp
Welke pomp? Keupink of de witte beer.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
1,419 voor een liter euro in Deurningen (bij Hengelo OV)
en in spanje was het weer rond de 1,10quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:43 schreef Estolan het volgende:
In Frankrijk op vakantie geweest, een 50L tank was ik bij het tanken precies 50e kwijt ( tank was nog niet volledig leeg ofzo ), daar is het ook rond de 1,40e per L
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:30 schreef Chinless het volgende:
Mij pakken ze niet, ze kunnen de benzine zo duur maken als ze zelf willen ik tank maar voor 20 euro.
Hoe duur de benzine ook zou zijn, meer als 20 euro reken ik niet af bij de kassa.quote:
Dan pakken ze jou dus wel net als elke ander persoonquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hoe duur de benzine ook zou zijn, meer als 20 euro reken ik niet af bij de kassa.
Per gallon.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:03 schreef Brembo het volgende:
[..]
Misschien wel is terecht, tidj voro prijzen van 2 euro voor jullie.
zonnebloemolie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik betaal al twee jaar niets bij de pomp. Ik koop m'n brandstof lekker bij de supermarkt.
hmmzzz..... moe tik ook eens gaan doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:58 schreef GizartFRL het volgende:
Gemiddeld tank ik voor 91 ct de liter.
75 % @ 1.06
25 % @ 0.49
Kan de verhouding zonnebloemolie wel verhogen alleen begin je het dan te ruiken en nu nog niet.
zou ideaal zijn, en dan een pomp erin om het in je auto te tankenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef hejho het volgende:
kan je die zonnebloem olie niet per vat kopen ipv per liter bij de makro of ander groothandel?
gelijk 20 liter ofzo
Doe normaal joh.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:45 schreef Punjab het volgende:
17/08 - 1.529 EUR per liter Excellium 98 ( Total )
Ik bewaar mijn bonnetjes geef deze aan mijn baas en hij betaald mij netjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe normaal joh.De witte pomp bij mij om de hoek rekent nu 1,39.
![]()
Witte pompbenzine vergelijken met 98 van de Shell is natuurlijk ook krom...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe normaal joh.De witte pomp bij mij om de hoek rekent nu 1,39.
![]()
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:10 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzzz..... moe tik ook eens gaan doenlekker goedkoop, scheelt gewoon 14 cent per liter..... mjah wel veel werk....
1.40 in Frankrijk is duur, vanmorgen 1.24 per liter afgetikt (nooit aan de Autoroute tanken)quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:43 schreef Estolan het volgende:
In Frankrijk op vakantie geweest, een 50L tank was ik bij het tanken precies 50e kwijt ( tank was nog niet volledig leeg ofzo ), daar is het ook rond de 1,40e per L
Heej, DIGGER leeft ook nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1.40 in Frankrijk is duur, vanmorgen 1.24 per liter afgetikt (nooit aan de Autoroute tanken)
loont het dan om ergens een afslag te nemen en een half uur kwijt te zijn om een pomp te vinden die goedkoper is? wellicht scheelt het in geld maar als ik in frankrijk rij wil ik over het algemeen toch graag op mijn bestemming komen, en dat betekend dus doorrijden en niet te veel tijd verliezen. dan neem ik de hoge benzineprijzen aan de autoroute maar voor lief...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1.40 in Frankrijk is duur, vanmorgen 1.24 per liter afgetikt (nooit aan de Autoroute tanken)
Och, bv de Elf pomp in Tournus, 1500m van de Autoroute, minimaal 10ct de liter goedkoper en om de een of andere vage reden ben je uiteindelijk nog een kleine Euro minder aan de peage kwijt ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:49 schreef danko het volgende:
[..]
loont het dan om ergens een afslag te nemen en een half uur kwijt te zijn om een pomp te vinden die goedkoper is? wellicht scheelt het in geld maar als ik in frankrijk rij wil ik over het algemeen toch graag op mijn bestemming komen, en dat betekend dus doorrijden en niet te veel tijd verliezen. dan neem ik de hoge benzineprijzen aan de autoroute maar voor lief...
klopt, maar je moet ze wel weten te zittenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Och, bv de Elf pomp in Tournus, 1500m van de Autoroute, minimaal 10ct de liter goedkoper en om de een of andere vage reden ben je uiteindelijk nog een kleine Euro minder aan de peage kwijt ook.
En als je toch een keer moet stoppen om te wisselen van bestuurder of na zoveel uur rijden, dan kunnen die 2 minuten extra die het kost er makkelijk vanaf, toch?
En zelfs dat was niet goedkoop daar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef Zwansen het volgende:
Vorige week 62 eurocent betaald per liter. In Vegas. Waar gaat het heen met de wereld.
Als ik invul zegt ie dat het 8 km is naar dichtbijzijnde pomp en die zou in utrecht staanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef danko het volgende:
zag deze link bij iemand in z'n sig staan:
http://www.brandstofprijs.nl/
Nou als de gemiddelde pick up reus 1 0p 4 slurpt dan is het prijzig genoeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dus ¤2.13 voor een gallon.
1 gallon is 3.785 liter
2.13/3.785= ¤0,56 per liter.
Niet zo klagen graag.
ja bij mij ook.... maar goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik invul zegt ie dat het 8 km is naar dichtbijzijnde pomp en die zou in utrecht staanik woon in den haag
Waar zit die tango? Das lekker goedkoop namelijk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
1,27 in den haag bij tango euro 95 ongelood
Nee, maar het was wel het goedkoopste dat ik in die 3 weken gezien heb. 2,92 ofzo was het dacht ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:04 schreef popolon het volgende:
[..]
En zelfs dat was niet goedkoop daar.
Klopt wel ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel het goedkoopste dat ik in die 3 weken gezien heb. 2,92 ofzo was het dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |