Dat is dus ¤2.13 voor een gallon.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:25 schreef popolon het volgende:
$2.89 voor een gallon.
De prijzen gaan weer even hard omhoog.
Ja sorry, voor Amerikaanse begrippen is dit erg hoog.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dus ¤2.13 voor een gallon.
1 gallon is 3.785 liter
2.13/3.785= ¤0,56 per liter.
Niet zo klagen graag.
Met die gas guzzlers in de VS zou ik het ook een hoge prijs vinden. Als je in een Honda V-tec of zoiets in de VS zou rijden lach je je volgens mij kapot met die lage prijzen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja sorry, voor Amerikaanse begrippen is dit erg hoog.
In een benzine auto?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:18 schreef DannyKloon het volgende:
1,50denk dat ik maar even koolzaad ga uitproberen op me oude autootje
![]()
Wel als je in NL woontquote:
Hij heeft ook op urine gereden, aangezien ik een keer in een dronkenbui in me benzinetank gepiest hebquote:
Er zat gewoon nog een hoop alcohol in je zeik, dat wil welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:23 schreef DannyKloon het volgende:
[..]
Hij heeft ook op urine gereden, aangezien ik een keer in een dronkenbui in me benzinetank gepiest heb![]()
Uuh was wel dronken van strohrum ja dus zou wel kunnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Er zat gewoon nog een hoop alcohol in je zeik, dat wil wel
Ai, in California is het zelfs iets van 3,20$ ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:25 schreef popolon het volgende:
$2.89 voor een gallon.
De prijzen gaan weer even hard omhoog.
De zuinige(re) auto's zijn in korte tijd erg populair geworden in de VS. Ook zie je al redelijk wat hybrids rondrijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:16 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Met die gas guzzlers in de VS zou ik het ook een hoge prijs vinden. Als je in een Honda V-tec of zoiets in de VS zou rijden lach je je volgens mij kapot met die lage prijzen.
Alles in CA is veel te duur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Ai, in California is het zelfs iets van 3,20$ ofzo.
Gelukkig is de dollar wel goedkoop. 1,28$ = 1¤ nu.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef popolon het volgende:
[..]
De zuinige(re) auto's zijn in korte tijd erg populair geworden in de VS. Ook zie je al redelijk wat hybrids rondrijden.
[..]
Alles in CA is veel te duur.
Damn, ik wou dat ik wat (veeeeel) dichter bij de grens woonde (nou ja, wat dit soort dingen betreft dan, verder wil er nog niet dood gevonden worden)!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:45 schreef Virus3000 het volgende:
Nu voor benzine ga ik naar een Esso tankstation iets verderop (10km), rij er vaak langs dus is niet zo'n probleem. Daar is het lekker goedkoop!
Huidige prijzen (06-07-06):
Diesel: 0,943
Euro 95: 1,252
Nu dit is dus wel in Belgie maar dit vind ik dus best wel goedkoop. Wat betalen jullie zoal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |