voor de tijd tandenpoetsen.. krijg je hetzelfde prikkelende id en je houd er niet zolang last van..quote:op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef pietjeprecies het volgende:
ja ok, maar wat moet je met een urenlang jeukende knop?
en wat mag dat effect dan wel niet wezen? tintelend ofzo?quote:op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef zwartemagika het volgende:
het viva forum wordt steeds populairder..
wel eens geprobeerd maar was voor hem iets te gevoelig. tandenpoetsen voor het beffen geeft wel een lekker effect
huh? loop jij na het tandenpoetsen nog met een mond vol tandpasta dan?quote:op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef jaytonism het volgende:
[..]
en wat mag dat effect dan wel niet wezen? tintelend ofzo?
lijkt me niet bepaald gezond voor je vagina, natuurlijk evenwicht/zuurgraad enzo?
ja zal wel helemaal van slag zijn door 1 keertjequote:op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef jaytonism het volgende:
lijkt me niet bepaald gezond voor je vagina, natuurlijk evenwicht/zuurgraad enzo?
quote:op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef zwartemagika het volgende:
het viva forum wordt steeds populairder..
alsof 1 keer niet al schadelijk genoeg isquote:op vrijdag 7 juli 2006 17:50 schreef noisekick het volgende:
ja zal wel helemaal van slag zijn door 1 keertje![]()
quote:op vrijdag 7 juli 2006 18:29 schreef #ANONIEM het volgende:
alsof 1 keer niet al schadelijk genoeg is![]()
quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef zwartemagika het volgende:
huh? loop jij na het tandenpoetsen nog met een mond vol tandpasta dan?
ja halloooo, op t moment suprème vind ik 't best ok, maar ik wil niet de hele nacht met 'n brandende leuter liggenquote:op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef pussydeluxe het volgende:
beetje zwarte peper op de tong en pijpen maar.
eh.. je mikt niet een heel doosje naar binnen hoor... je laat zo'n dingetje om je mond smelten en likt je vriendin. of je laat je pijpen. en ja... je voelt het echt... en ja.. het is heerlijk.. tip: blaas ook even...quote:op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef jaytonism het volgende:
[..]
en wat mag dat effect dan wel niet wezen? tintelend ofzo?
ja, blazen... heb je gelijk je kop in een bankschroefquote:op zaterdag 8 juli 2006 00:45 schreef fokbak het volgende:
[..]
eh.. je mikt niet een heel doosje naar binnen hoor... je laat zo'n dingetje om je mond smelten en likt je vriendin. of je laat je pijpen. en ja... je voelt het echt... en ja.. het is heerlijk.. tip: blaas ook even...
eensch!quote:op zaterdag 8 juli 2006 18:17 schreef asmooh het volgende:
beffen doe je gewoon naturel.. sjonge jonge..
en gepijpt worden het zelfde verhaal
voor een keertje is het best leuk met een smintje oid. nee, niet elke keer natuurlijk, duh...quote:op zaterdag 8 juli 2006 18:17 schreef asmooh het volgende:
beffen doe je gewoon naturel.. sjonge jonge..
en gepijpt worden het zelfde verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |