Waarom denk je dat ze een remake van deel 2 hebben gemaakt?... Juist door de vlaggetjes en de gameplay daarom heen! Vlaggetjes!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef mschol het volgende:
wat vinden jullie van de remake van settlers 2?
ik heb zelf nooit de originele 2 gespeeld, wel 3 & 4
ik vind em grafisch erg oke
alleen die vlaggetjes om wegen aan te leggen vind ik zwaar klote..
en de time limit in de demo is ook redelijk nutteloos, je hebt immers maar 1 map die je kan spelen
Haha, inderdaad dat is wel een mega fout eigelijk, ik deed het ook altijd tegen de computer, maar in de multiplayer kan ik wel begrijpen dat het dan onwinbaar wordt.quote:O ja, en dat je je kastelen kan verbranden als je wordt aangevallen. Beter niemand een kasteel, dan mijn broer mijn kasteel. Dus: de fik erin. En dat dan over en weer. Zat je op een gegeven moment met lege bergen, geen soldaatjes meer en de grenzen kilometers uit elkaar.
Geweldig spel
die vlaggetjes beperken je erg in je bouw-bewegingsvrijheid (je moet immers een pad via iets laten lopen soms, wat resulteert in hele stukken land die je niet meer kan gebruikenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze een remake van deel 2 hebben gemaakt?... Juist door de vlaggetjes en de gameplay daarom heen! Vlaggetjes!!![]()
![]()
Deel 3 & 4![]()
Oh yeah!quote:
Ja, settlers 2 dus, dat is juist zo mooi die vlaggetjes!quote:Op zondag 9 juli 2006 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
die vlaggetjes beperken je erg in je bouw-bewegingsvrijheid (je moet immers een pad via iets laten lopen soms, wat resulteert in hele stukken land die je niet meer kan gebruiken
demo kan je naar engels veranderen, zie games.fok.nlquote:Op maandag 10 juli 2006 00:52 schreef JK het volgende:
Ik heb deel 1 op de Amiga gespeeld. Deel 2 nooit gespeeld, de rest ook niet. Grafisch ziet het er leuk uit, is de demo wel Engels ? Ik haat Duits
die nieuwe settlers 2 vind ik niet oke, leuke graphics, maar de gameplay is verneukt... (door die vlaggetjes en dus je hele grote beperking...quote:Op maandag 10 juli 2006 00:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wacht wel op de volledige game en die koop ik, II is beste settlers van de serie.
3 &4 waren gewoon bullcrap...
De Engelse versie is intussen ook al uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:51 schreef mschol het volgende:
[..]
demo kan je naar engels veranderen, zie games.fok.nl
Dan doe je iets niet goedquote:Op zondag 9 juli 2006 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
die vlaggetjes beperken je erg in je bouw-bewegingsvrijheid (je moet immers een pad via iets laten lopen soms, wat resulteert in hele stukken land die je niet meer kan gebruiken
quote:
Prachtig, ik ga hem even proberen. Zal wel tegenvallenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De Engelse versie is intussen ook al uit.
Klik
die vlaggetjes die horen in settlers 2 dus ook in de remakequote:Op maandag 10 juli 2006 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
die nieuwe settlers 2 vind ik niet oke, leuke graphics, maar de gameplay is verneukt... (door die vlaggetjes en dus je hele grote beperking...
Exactly, als je vlaggetjes niet leuk vind ben je niet settler-waardigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
die vlaggetjes die horen in settlers 2 dus ook in de remake
ga jij nou maar weer 3 en 4 spelen zonder je vlaggetjes
2 rulessquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Exactly, als je vlaggetjes niet leuk vind ben je niet settler-waardig![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Exactly, als je vlaggetjes niet leuk vind ben je niet settler-waardig![]()
Settlers 4 heeft alleen weinig meer met het idee en de kracht van settlers te maken, voor de rest is het een aardige niet-settlers game in mijn ogen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]sure
* settlers 4 opstart
en misschien zie ik wel eens de originele 2 te downen, maar ik gok dat het idee
van niet de vrijheid hebben om zelf te bepalen waar je iets wilt zetten me erg tegen zal gaan staan... en 90 minuten is ook wel korte demo (zeker als je F12 gebruikt)
vertel me dan eens wat de kracht en idee van settlers zou zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Settlers 4 heeft alleen weinig meer met het idee en de kracht van settlers te maken, voor de rest is het een aardige niet-settlers game in mijn ogen...
Ach, als je niet beter weet en settlers 2 nooit had gespeeld boeit het ook geen zak
vlaggetjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
vertel me dan eens wat de kracht en idee van settlers zou zijn
Dat is meer een gevoel, maar in woorden is het meer de simpelheid tegenover het zeer goed uitgewerkte resource systeem (vlaggetjes), ik heb settlers 2 zeker een paar honderd uur gespeeld, daarentegen was settlers 4 na 5 a 10 uurtjes al saai...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
vertel me dan eens wat de kracht en idee van settlers zou zijn
Een paar honderd uur maar??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is meer een gevoel, maar in woorden is het meer de simpelheid tegenover het zeer goed uitgewerkte resource systeem (vlaggetjes), ik heb settlers 2 zeker een paar honderd uur gespeeld, daarentegen was settlers 4 na 5 a 10 uurtjes al saai...
Een ruime schatting, ik weet nog wel een keer dat ik een dual screen potje had gespeeld van 8 uur langquote:
idd; moderne jeugd kan niet eens langer dan 10min intensief nadenken en leren omgaan met zoiets simpels als die vlaggetjes; wat moet er toch van ons worden met hen als degenen die voor ons moeten zorgen als we oud zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
die vlaggetjes die horen in settlers 2 dus ook in de remake
ga jij nou maar weer 3 en 4 spelen zonder je vlaggetjes
ik speel zowie so langzaam, ben naamelijk geen aanvallen type (dus bij ieder rts spel wacht ik vrij lang totdat ik een echt goede resource stroom en./of grootleger heb, dit laatste is het geval bij settlers 3 & 4)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef nietzman het volgende:
En dát is nou de echte Settlers.
Als je een langere aandachtsspanne hebt dan vijf seconden zijn al die moderne meukspellen geen kont aan, ik ben blij dat ze teruggaan naar het oude systeem en dat je een spel niet meer in een dag uitspeelt.
tja een spelletje is voor de ontspanning en niet om intensief na te denken (imo) , dit doe ik wel op school/werk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
idd; moderne jeugd kan niet eens langer dan 10min intensief nadenken en leren omgaan met zoiets simpels als die vlaggetjes; wat moet er toch van ons worden met hen als degenen die voor ons moeten zorgen als we oud zijn
Settlers 2 was gewoon zo snel mogelijk doorbikkelen naar de mijnen en zo efficient mogelijk omgaan met je resources, als je ging wachten ga je ten onder!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik speel zowie solangzaam, ben naamelijk geen aanvallen type (dus bij ieder rts spel wacht ik vrij lang totdat ik een echt goede resource stroom en./of grootleger heb, dit laatste is het geval bij settlers 3 & 4)
maar ik ga settlers 2 nog wel een kansje geven, alleen dan de originele versie (aangezien daar geen tijds limiet opzit)
[..]
tja een spelletje is voor de ontspanning en niet om na te denken (imo) , dit doe ik wel op school/werk.
arme jij..![]()
mja ik zie dan wel, ik heb me twijfels of mij dat dan echt gaat trekkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Settlers 2 was gewoon zo snel mogelijk doorbikkelen naar de mijnen en zo efficient mogelijk omgaan met je resources, als je ging wachten ga je ten onder!
Ps, het is sowieso, dus niet zowie so
mailen mag toch altijd??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Kptelmo het volgende:
Jammer van de 90min limiet, dit soort spellen hebben meer tijd nodig. Maar goed het is een demo.
Ik kwam er trouwens via een Duits Siedler2 forum erachter dat een of andere gast namens Magichack de 90min limiet gehackt heeft. Ik ga er eens vanuit dat ik geen linkje mag plaatsen...doe ik dus ook niet.
Ik heb het aan de paus gevraagd en hij vond dat dat wel moest kunnen. You've got mail.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
mailen mag toch altijd??
*zich aanmeld als ontvanger
De paus heeft je emailadres niet.quote:Eh.. ik wil dat mailtje ook wel ontvagen.
--edit--quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ik heb het aan de paus gevraagd en hij vond dat dat wel moest kunnen. You've got mail.
[..]
De paus heeft je emailadres niet.
Die is er en die kan je hier vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:02 schreef McGilles het volgende:
Is er trouwens ook een engelstalige demo? En zoja, waar?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | CALLSTACK ----------------------------------------------------------------------- EXCEPTION_BREAKPOINT (0x80000003) at 7C901230 : eax: 00000003 | ebx: 015e3978 | ecx: 7c91056d | edx: 00a30002 ebp: 0000000f | eip: 7c901230 | esi: 015e39ac | esp: 0012fb1c (0x7C901230) DbgBreakPoint() |
Ik zou ook graag een mailtje willen ontvangen met die crack/hack op Michielmango@hotmail.comquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ik heb het aan de paus gevraagd en hij vond dat dat wel moest kunnen. You've got mail.
[..]
De paus heeft je emailadres niet.
ikzit AT chello PUNT nlquote:
quote:Ik zou ook graag een mailtje willen ontvangen met die crack/hack op Michielmango@hotmail.com
Dank!
veni vidi emailiquote:En ik ben ineens een gelovend man geworden.
Groot gelijk, dat laatste deel is een enorme mislukking.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:17 schreef Hathor het volgende:
Zit nu effe die demo te downen, ben wel benieuwd. Settlers 2 vind ik zo'n beetje het meest verslavende spel aller tijden, en ik heb er toch heel wat gespeeld. Als de gameplay exact hetzelfde is wil ik hem wel gaan kopen, ander laat maar. De versies die na S2 uitkwamen vond ik ook al helemaal niks, met als absoluut dieptepunt die laatste, Heritage of Kings geloof ik. Die was binnen een dag alweer van mijn harde schijf af, zo'n baggerspel vond ik dat.
Het had ook eigenlijik helemaal niks meer met de originele gameplay te maken, het spel deed me nog het meest denken aan Warcraft 3, maar dat was tenminste nog leuk om te doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Groot gelijk, dat laatste deel is een enorme mislukking.
Die was inderdaad ook briljant.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:00 schreef JackHerrer het volgende:
Is de soundtrack hetzelfde?
mail mij ook even s.v.p. dr.dunno [at] gmail [punt] comquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
[..]
ok....ik stop ermee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:02 schreef pkwarts het volgende:
Ok, vanaf nu stoppen maar met die time-limit crack. Ook time-limit van een demo afhalen keuren we niet goed hier.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |