Waarom denk je dat ze een remake van deel 2 hebben gemaakt?... Juist door de vlaggetjes en de gameplay daarom heen! Vlaggetjes!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef mschol het volgende:
wat vinden jullie van de remake van settlers 2?
ik heb zelf nooit de originele 2 gespeeld, wel 3 & 4
ik vind em grafisch erg oke
alleen die vlaggetjes om wegen aan te leggen vind ik zwaar klote..
en de time limit in de demo is ook redelijk nutteloos, je hebt immers maar 1 map die je kan spelen
Haha, inderdaad dat is wel een mega fout eigelijk, ik deed het ook altijd tegen de computer, maar in de multiplayer kan ik wel begrijpen dat het dan onwinbaar wordt.quote:O ja, en dat je je kastelen kan verbranden als je wordt aangevallen. Beter niemand een kasteel, dan mijn broer mijn kasteel. Dus: de fik erin. En dat dan over en weer. Zat je op een gegeven moment met lege bergen, geen soldaatjes meer en de grenzen kilometers uit elkaar.
Geweldig spel
die vlaggetjes beperken je erg in je bouw-bewegingsvrijheid (je moet immers een pad via iets laten lopen soms, wat resulteert in hele stukken land die je niet meer kan gebruikenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze een remake van deel 2 hebben gemaakt?... Juist door de vlaggetjes en de gameplay daarom heen! Vlaggetjes!!![]()
![]()
Deel 3 & 4![]()
Oh yeah!quote:
Ja, settlers 2 dus, dat is juist zo mooi die vlaggetjes!quote:Op zondag 9 juli 2006 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
die vlaggetjes beperken je erg in je bouw-bewegingsvrijheid (je moet immers een pad via iets laten lopen soms, wat resulteert in hele stukken land die je niet meer kan gebruiken
demo kan je naar engels veranderen, zie games.fok.nlquote:Op maandag 10 juli 2006 00:52 schreef JK het volgende:
Ik heb deel 1 op de Amiga gespeeld. Deel 2 nooit gespeeld, de rest ook niet. Grafisch ziet het er leuk uit, is de demo wel Engels ? Ik haat Duits
die nieuwe settlers 2 vind ik niet oke, leuke graphics, maar de gameplay is verneukt... (door die vlaggetjes en dus je hele grote beperking...quote:Op maandag 10 juli 2006 00:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wacht wel op de volledige game en die koop ik, II is beste settlers van de serie.
3 &4 waren gewoon bullcrap...
De Engelse versie is intussen ook al uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:51 schreef mschol het volgende:
[..]
demo kan je naar engels veranderen, zie games.fok.nl
Dan doe je iets niet goedquote:Op zondag 9 juli 2006 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
die vlaggetjes beperken je erg in je bouw-bewegingsvrijheid (je moet immers een pad via iets laten lopen soms, wat resulteert in hele stukken land die je niet meer kan gebruiken
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |