Premier League : t/m 26 novemberquote:Op maandag 24 juli 2006 21:45 schreef WRDA6 het volgende:
Ik ga dit topic ook in de gaten houden. Ik wil in oktober naar Moskou en dan verder Rusland in. Weet iemand toevallig tot welke datum er wordt gevoetbald (ook lagere divisies en beker)? Aanraders, advies, dingen om op te letten etc etc?
quote:Advocaat hoopt met Tekke op meer goals
31/7/2006 18:11
Dat Zenith Sint-Petersburg maar moeizaam tot scoren komt, heeft Dick Advocaat ertoe bewogen een extra aanvaller aan zijn selectie toe te voegen. De Russen telden tien miljoen euro neer voor het aantrekken van Fatih Tekke.
De 28-jarige Turkse international staat voor zijn eerste buitenlandse avontuur. Tekke is afkomstig van Trabzonspor, waarvoor hij de afgelopen drieënhalf jaar 88 keer scoorde in 196 competitiewedstrijden. In 21 interlands voor Turkije was hij goed voor acht goals.
Advocaat kan bij Zenith wel iemand gebruiken die makkelijk een doelpunt meepikt. De eerste drie wedstrijden onder de Nederlandse coach speelde de ploeg 0-0. Na vijf wedstrijden onder de nieuwe coach staat de teller op vier doelpunten.
Redelijk makkelijk. Er zit geen hond op de tribune's daar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:03 schreef Backdoorman het volgende:
hey bedankt man!!! ik ga proberen ook naar spartak - fk rostov te gaan! Al zou ik niet weten hoe makkelijk/moeilijk het is om aan kaartjes te komen...
En dan 13 aug naar Amkar!! lachuuuuhhhh!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Redelijk makkelijk. Er zit geen hond op de tribune's daar.
Gaaf, ik verwacht wel foto's, want zoveel van ons komen daar nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:10 schreef Backdoorman het volgende:
ja alleen vraag ik me af: zijn er kassa's bij dat stadion en kun je die gewoon op de wedstrijddag daar zo kopen?! Wel leuk, zie dat bij Rubin, Georgi Kinkladze speelt, dat is dan tenminste nog een speler die ik wel ken, maar voor de rest....
Als ik over anderhalf jaar in Sint-Petersburg zit zal ik wel een wedstrijdje van Zenit meepikken. Ik denk alleen niet dat Dick er dan nog zit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gaaf, ik verwacht wel foto's, want zoveel van ons komen daar nou ook weer niet.
uiteraard, mocht ik die wedstrijden bijwonen zal ik proberen een paar mooie foto's te schieten....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gaaf, ik verwacht wel foto's, want zoveel van ons komen daar nou ook weer niet.
Quincy heeft gewoon een Nederlands paspoort toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:26 schreef Bombardier het volgende:
Gezien de ontwikkelingen en de perspectieven, denk we binnenkort de eerste Nederlandse spelers in de Russische competitie mogen verwachten.
Quincy, inderdaad. Slordig van me.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Quincy heeft gewoon een Nederlands paspoort toch?
Om eerlijk te zijn zou ik meer naar zo'n wedstrijd gaan om sfeer te proeven, stadion te zien en inderdaad ook het liefst met goed voetbal, maar dat hoeft niet perse. Geen "must" voor mij.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:14 schreef DeVinger het volgende:
Wil je in Rusland niet gewoon een mooie pot zien?
In Engeland, Spanje, Italie ok, maar Rusland zou ik mijn pijlen gewoon richten op een top5 club
Lees eens ff terug, dan zie je het programma voor de eerste paar weken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:17 schreef WRDA6 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zou ik meer naar zo'n wedstrijd gaan om sfeer te proeven, stadion te zien en inderdaad ook het liefst met goed voetbal, maar dat hoeft niet perse. Geen "must" voor mij.
In Moskou zitten genoeg clubs en ik ben er rond de 14e dus moet ik kiezen tussen enkele clubs. Iemand aanraders?
Beschouw: bedankt voor het meekijken. Ik had dat al gezien maar zocht dus ook nog informatie over eventuele wedstrijden in lagere divisies. Dat is wat moeilijker te vinden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Lees eens ff terug, dan zie je het programma voor de eerste paar weken.
Alle wedstrijden in de 1. Division --> http://www.soccerway.com/(...)lar-season//fixturesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:51 schreef WRDA6 het volgende:
[..]
Beschouw: bedankt voor het meekijken. Ik had dat al gezien maar zocht dus ook nog informatie over eventuele wedstrijden in lagere divisies. Dat is wat moeilijker te vinden.
Nu 8ste met 5 punten achterstand. Klasse Dickquote:Binnen vervult Advocaat de ruim 120 aanwezigen van hoop op een stralende toekomst. ,,Ik ben geen man voor de middenmoot.’’ En: ,,We staan nu na negen wedstrijden negende met zeven punten achterstand op nummer één CSKA Moskou. Ik ga voor de titel!’’
Bedankt voor de informatie!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:32 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Alle wedstrijden in de 1. Division --> http://www.soccerway.com/(...)lar-season//fixtures
Alle wedstrijden in de 2. Division --> http://www.soccerway.com/national/russia/2-division/ (Regio kiezen, fixtures)
![]()
Bij ploegen uit Moskou zit het stadion ongeveer voor een kwart vol.
Zelfs bij wedstijden als Spartak - CSKA zit het stadion nog niet voor 1/3e vol.
En kan hij ons heel veel vertellen over het Russische voetbal!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef Beschouw het volgende:
Tweeëneenhalve maand weg. Als je terugkomt spreek je vloeiend Russisch.
Ik wilde naar Spartak, maar vriendin wilde niet en we hadden genoeg andere dingen te zien! Op het moment van de wedstrijd reed ik langs het Luzniky, was helemaal uitgestorvenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:17 schreef WRDA6 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zou ik meer naar zo'n wedstrijd gaan om sfeer te proeven, stadion te zien en inderdaad ook het liefst met goed voetbal, maar dat hoeft niet perse. Geen "must" voor mij.
In Moskou zitten genoeg clubs en ik ben er rond de 14e dus moet ik kiezen tussen enkele clubs. Iemand aanraders?
In Bulgarije precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:28 schreef Backdoorman het volgende:
En al die Russen zitten daar tijdens de wedstrijd zonnebloempitten te vreten![]()
Ik ben erg benieuwd naar je foto's.quote:Foto's plaats ik wel als ik terug ben....laterzzzz!
zou kunnen zijn dat de mensen geen geld ervoor hebben.... Voor ons is het een schijntje en hun kunnen er een dag van eten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:37 schreef Erasmusch het volgende:
Toch raar dat die stadions altijd zo leeg zijn. In Kiev en Donetsk ook al
In Moskou bv ligt de levensstandaard toch best hoog. Of is dat alleen de upper class? In Polen, Turkije en Argentinie zit het toch ook voller?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:05 schreef spurs het volgende:
[..]
zou kunnen zijn dat de mensen geen geld ervoor hebben.... Voor ons is het een schijntje en hun kunnen er een dag van eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |