Ja maar hoe moet ik nou m'n ochtendgymnastiek doen terwijl ik tijdens "goedemorgen nederland" aan m'n koffie lurkquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
Televisies zijn toch maar voor de kuddedieren, joh. Voel je vrij.
Je doet je ochtendgymnastiek, kijkt Goedemorgen Nederland én lurkt aan je koffie. Tegelíjk?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik nou m'n ochtendgymnastiek doen terwijl ik tijdens "goedemorgen nederland" aan m'n koffie lurk![]()
multitasken is okayquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je doet je ochtendgymnastiek, kijkt Goedemorgen Nederland én lurkt aan je koffie. Tegelíjk?
op m'n kamer wel jaquote:
stond op een krukje naast het hoofdeinde van m'n bed, en dan wakker worden, je arm uitstrekken, tegen de tv, tv kiepert van krukje afquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:32 schreef PeZu het volgende:
hoe sla je in vredesnaam een tv per ongeluk van een kast af
of je tv was erg klein of ge bende supermen
sorry las er overheenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef PeZu het volgende:
hee dribbel geef eens antwoord joh
stoute hond
het krukje was best stabiel, maar gladquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:41 schreef PeZu het volgende:
ooh ok op een instabiel krukje...
ok zo is ie weer braaf twas ook zo'n lang topic....moest je wel missen
pic!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
het krukje was best stabiel, maar glad
Ding zit nu ook met ductape op het krukje vast![]()
je ziet niet dat die kapot is hequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
pic!!!!!!!!!!!!!!!
een kapotte tv ge-ducttaped op een krukje, dat moet ik zien...............
hmm misschien moet je er dan ff een paar keer op meppen, bij de fonz werkt dat ook altijd!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |