Was wel het planquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom jij?!!!
Je stond helemaal niet op de lijst, gezellie.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yeah right!
Remlof maakt altijd rare foto´s van dronken meisjes.
mooi, dan neem ik weer m'n camera mee!quote:Ik kom wel hoor
met deze lijst van komerts:quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef remlof het volgende:
"pas die OP eens aan, lui stuk amsterdammert!"
Neuken?quote:
ga je me dan ook impregnaten?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik bij jou kan logeren is dat wel mogelijk
Doe dan wel die broek aan inclusief lichteffecten!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik bij jou kan logeren is dat wel mogelijk
Errr HO!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Doe dan wel die broek aan inclusief lichteffecten!
Hoi Veldmuisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:13 schreef veldmuis het volgende:
Hoi patty!
Geen idee of die hele meet nog doorgaat!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi Veldmuis
! Ik zou je model zijn op de foto-meet, maar ik ben met vakantie. Ander keertje ok?
Is dat verplichtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:51 schreef moemoe het volgende:
''Plan: zonnen, loungen, kletsen, zwemmen, sporten, lekker eten, veel drinken, BBQ, gitaren, kampvuur''
Wie komen er in badkleding?
Mij niet gezien gekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:51 schreef moemoe het volgende:
''Plan: zonnen, loungen, kletsen, zwemmen, sporten, lekker eten, veel drinken, BBQ, gitaren, kampvuur''
Wie komen er in badkleding?
Als je het enkel meeneemt zul je het niet aantrekken nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:43 schreef purplerose het volgende:
Zal wel badkleding meenemen maarre, of ik het aantrek is een 2e!
ja er is vast geen plee aanwezig in 1 van tig duizend strandtentjes daar natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:44 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Als je het enkel meeneemt zul je het niet aantrekken nee.
Of ga je als je besluit het aan te trekken jezelf midden op het strand omkleden? Charmant is anders.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Uhm... zullen we de meet dan om 5 uur´s-middags laten beginnen?
Er is weinig animo voor badkleding.
dat kan, maar als het lekker weer is ga ik wel eerder denk ik, maar dan bellen we welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Mei-stiertje komt? I'm in!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Ik ben er al vroeg met Mei-stiertje. We willen lekker gaan zwemmen.als het weer meezit.
Maar ik vind het verder wel best hoor als de meet officieel pas om 5 uur begint.
Zon,zee en strand.Ik heb er al zin in.
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:52 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mei-stiertje komt? I'm in!
In mei-stiertje, that is! Lekker ramptetampen op dat strand. Heerlijk.
Jij boefje!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:52 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mei-stiertje komt? I'm in!
In mei-stiertje, that is! Lekker ramptetampen op dat strand. Heerlijk.
JE KUNT OOK PLEZIER HEBBEN ZONDER DRANK HOOR KUT RELMOF!!1!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:23 schreef remlof het volgende:
ey, kunnen we geen hotel nemen? dan kunnen we met de auto komen en ons alsnog helemaal klemzuipen
Met zn allen 1 kamer nemen, kosten delen, en zuipen maarquote:Op zondag 23 juli 2006 19:23 schreef remlof het volgende:
ey, kunnen we geen hotel nemen? dan kunnen we met de auto komen en ons alsnog helemaal klemzuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |