Ligt eraan of we in het kuhrhaus willen overnachten of cheapo hotel/motel thing enzoquote:
kuhrhaus!!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Licht eraan of we in het kuhrhaus willen overnachten of cheapo hotel/motel thing enzo![]()
Oe!!! Dat maakt het al wat interessanter ehquote:Op maandag 24 juli 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
wel met een ietswat grote kamer!
ohoho!!!
ik heb nog een hotelkaart!!
gratis overnachting!
en dan hoef je alleen t eten te betalen ;p
Doe es een kuil graven en laat je erin vallenquote:Op maandag 24 juli 2006 03:58 schreef MoChe het volgende:
seriously... ga elkaar een keer neuken.. dan is de rest van dit irritante SC af
ben toch geen Duitser op het strand van zandvoortquote:Op maandag 24 juli 2006 04:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doe es een kuil graven en laat je erin vallen
Hijs een allochtoon die ergens anders vandaan komtquote:Op maandag 24 juli 2006 04:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doe es een kuil graven en laat je erin vallen
ik heb ook nog een hotelbon!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
wel met een ietswat grote kamer!
ohoho!!!
ik heb nog een hotelkaart!!
gratis overnachting!
en dan hoef je alleen t eten te betalen ;p
die heb ik laatst weggegooitquote:
iets van 29ste (deze vrijdagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi met iwowz!
Is er al iets van een datum ofzo?
Oh in dat geval kom ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
iets van 29ste (deze vrijdag) toch ?
Hij bedoelt mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
die heb ik laatst weggegooit
pasje kan ik nu ook ff nergens vinden
Misschien komt er nog iemand anders mee met mij trouwens.
Zaterdag!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:22 schreef TrenTs het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi met iwowz!
Aanstaande zaterdag 29 juli, Zwarte Pad (Noorderstrand, ten noorden van de pier) in Scheveningen, de meesten komen tegen 4 a 5 uur ('s middagsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi met iwowz!
Jij komt toch ook relmof ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag 29 juli, Zwarte Pad (Noorderstrand, ten noorden van de pier) in Scheveningen, de meesten komen tegen 4 a 5 uur ('s middags) maar eerder mag natuurlijk ook!
bijna goed sebagger!
Ahja, nu we het toch over drank en zo hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
yep
maar ook niet zo vroeg, heb vrijdagavond een biermeet in arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |