Hij heeft waarschijnlijk ook nog een ander paspoort erbij. Hij spreekt Nederlands alsof 'ie er net 2 jaar is en heeft het niet zo op de Nederlandse normen zo te zien. Dan kijk ik ;iever naar z'n tweede paspoortquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel hoor. Hij heeft waarschijnlijk een Nederlands paspoort, dus dat maakt hem een Nederlander.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ook nog een ander paspoort erbij. Hij spreekt Nederlands alsof 'ie er net 2 jaar is en heeft het niet zo op de Nederlandse normen zo te zien. Dan kijk ik ;iever naar z'n tweede paspoort![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Die jongen spreekt gewoon (op een onbeschofte manier) normaal Nederlands hoor. Dat het slechter verstaanbaar is heeft hoofdzakelijk te maken met de slechte kwaliteit van het geluid. (Opgenomen met telefoon, daarna waarschijnlijk ook nog eens gecomprimeerd).
Verder niet veel 'buitenlands' aan. Het enige accent dat redelijk duidelijk hoorbaar is, is een lokaal accent.
Boeiendquote:
Daar kun je naar kijken, als je dat leuk vindt, maar dat neemt niet weg dat hij gewoon Nederlander is als hij in bezit is van een Nederlands paspoort.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ook nog een ander paspoort erbij. Hij spreekt Nederlands alsof 'ie er net 2 jaar is en heeft het niet zo op de Nederlandse normen zo te zien. Dan kijk ik ;iever naar z'n tweede paspoort![]()
Om eerlijk te zijn, precies om die redenen die jij eerder zei.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik je verkeerd.
Wat bedoelde je dan? En waardoor dacht je in eerste instantie dat de jongen geen Nederlands sprak?
Dit was in Nieuwegein.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:51 schreef ViPeRII het volgende:
Nee hij praat waarschijnlijk ook marokaans of turks onze "nederlander" wat een randdebiel zeg. Schorschenen nooit meer op een nl school laten komen. Lekker samen met zijn ouders terug sturen naar het land van herkomst. Op dit soort mensen zitten we helemaal niet te wachten, en daar wil ik al helemaal niet voor betalen als hij straks werkeloos thuis zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |