In Breda regent het niksquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef Thieske het volgende:
Ik gok dat je over een halfuurtje een flinke lading krijgt. Hier in de omgeving van Breda regent het al flink en de wind staat geloof ik richting Rotterdam.
Ja wrijf het maar in... het is wat donkerder geworden... maar wedden dat die bui dan gewoon overtrekt???quote:
Hmm, mazzelaar. Nu nog?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nou hier in Rijen (toch echt omgeving Breda) stortregent 't
Ja idd!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef Salsagirl het volgende:
Het ziet er hier wel donkerder uit..en denk ook wel dat het gaat regenen.. hoop dat het vannacht inderdaad eens afkoelt.. kan ik eens goed door slapen![]()
Op d dag zonnig niets mis mee..maar s'nachts moet het gewoon koel zijn
Het regent nog wel, al is het niet meer zo hard als net. Hoorde net ook wat onweer. Maar dat heeft helaas niet doorgezet. Altijd leuk wat flitsen....quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, mazzelaar. Nu nog?.
Hier namelijk net een paar druppen, maar de stoepen zijn alweer zo goed als opgedroogd.
Flikker!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:28 schreef Thieske het volgende:
Ik ga een trui aan doen, het wordt fris hier.![]()
Volgens mij hebben jullie al gehadquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:46 schreef Jonathon het volgende:
Hier in Amsterdam is veel wind en lekker koel op het momentzelfs de airco is uit
![]()
Hier echt nog niet!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Bob-B het volgende:
Veldmuis, als ik naar buiten kijk regent het toch echt wel...
Ik heb maar een kutklein raampjequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:52 schreef Natalie het volgende:
Ik zit btw op 8 hoog in A'veen en sinds gisteravond is het hier een stuk koeler. Vandaag de boel eens even goed laten doorluchten en het broeierige klamme is verdwenen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef Natalie het volgende:
*Gieter boven het hoofd van de TS houdt*
Zo ziet het er al uren uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Hier in de buurt van Rotterdam ziet het er vrij dreigend uit.
Regen.
De natuur houdt iedereen voor het lapje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Furious het volgende:
Zo ziet het er al uren uit.
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htmquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:05 schreef roelofjan het volgende:
http://weathernews.nl/radar/
Schiet niet echt op, duurt nog wel even voordat het ook in het noorden regent.
Of de vier ruiters van de Apocalyps dalen zo neder uit de wolken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:07 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
de wolken zijn helemaal roze hier, met wat donkere plekken ertussen. zal zo wel gaan regenen dus
Ik niet, die zegt dat het hier een half uur geleden had moeten regenen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:08 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
die radar is beter vind ik
Je moet ook niet buiten gaan liggenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:33 schreef PeZu het volgende:
vanacht werd ik wakker vd regen, zo in me smoel, en nu regent het gvd weer.....
weet je hoe lekker, op mijn dak teras..... alleen wat minder als het gaat gieten.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Je moet ook niet buiten gaan liggen![]()
Roger that ..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:03 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Op zijn vroegst pas weer (een beetje) regen in de nacht van donderdag op vrijdag.
Ik ben blij dat ik geen tuin heb.
Eindelijk goed weer zegt ie dan.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:25 schreef VonHinten het volgende:
Niet zeuren mensen, is het eindelijk goed weer, krijg je dit!!
Ach het is al dagen zo warm, dus merk er meer weinig van, ben er niet eens mee bezig, neem automatisch aan dat het elke dag zo warm isquote:Op maandag 17 juli 2006 17:21 schreef Natalie het volgende:
Niet om je spirit om zeep te helpen... maarre... er komt weer een hittegolf aan.
* Natalie is intussen verhuisd van de tweede naar de eerste verdieping.
Stuk frisser hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |