Kan Chlamidya zijn. Hebben veel asielkatten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, weer een vraag. Ik weet nog niet zoveel van katten, vandaar
Toen we onze kat vorige week uit het asiel hebben gehaald vertelden ze dat hij niesziekte heeft gehad. Op de dag dat ik hem ophaalde was hij precies 1,5 week genezen verklaard door de dierenarts. Ook hoefde hij niet meer in quarantaine en ging het erg goed met hem.
Toen hij hier in huis kwam heeft hij nog een paar keer geniest (de eerste dagen) maar sinds zaterdag eigenlijk helemaal niet meer.
Nu zag ik gisteravond dat er wat spul uit z'n oogje kwam. Geen traan, maar meer een soort snottig/afscheidings iets. Het was maar heel weinig. Dat heb ik weggeveegd. Vanmorgen zat er weer een beetje, ook weer weggeveegd met een wattenstaafje wat eerst in kokend water heeft gezeten.
Is dit nou iets wat erop kan duiden dat die ziekte weer terug is?
Hij is verder gewoon zichzelf, lui, speels, aandachtvragend door op m'n toetsenbord te gaan liggen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:19 schreef _Nienna_ het volgende:
Ach arm katje. Beetje vreemde reactie van het asiel wel hoor. Beterschap voor 'mEn succes met pillen geven..
Ik heb het geluk dat de dierenarts hier om de hoek zit, 30 seconden loopafstand. Heb ook geen auto, dus daar ben ik heel blij mee.
Vraagje met een totaal andere strekking: 1 van onze katten blijkt erg veel van water te houden. Zoveel zelfs dat ie mee wil douchen. Soms mag ie (als ik uitgezeept ben) er wel even bij. Maar nu iedere keer als de douche aanstaat wordt ie wild en MOET ie erbij. Kan dat veel kwaad? Een kat ligt van nature toch niet iedere dag in het water....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:19 schreef _Nienna_ het volgende:
Vraagje met een totaal andere strekking: 1 van onze katten blijkt erg veel van water te houden. Zoveel zelfs dat ie mee wil douchen. Soms mag ie (als ik uitgezeept ben) er wel even bij. Maar nu iedere keer als de douche aanstaat wordt ie wild en MOET ie erbij. Kan dat veel kwaad? Een kat ligt van nature toch niet iedere dag in het water....
Je hebt een práchtexemplaar!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik stond met m'n mond vol tanden. Het pilletje hoefde ik niet in z'n bekje te duwenik legde het voor hem neer en hij at het gewoon op
wat een lieverd.
Het oogzalfje is iets lastiger maar volgens mij heeft hij door dat het wel verzacht want ik mag het nu wel doen (voorzichtig), als ik het maar snel doe. Langer dan 5 seconden en hij heeft geen zin meer.
Ik plaats ze even in het andere topicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef tonja het volgende:
Foto!
Zou het misschien kunnen dat hij blaas of nier problemen heeft?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:08 schreef Kaap het volgende:
[........]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |