Wat je bij de dierenwinkel koopt is een soort citronell maar dat diervriendelijker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef Ole het volgende:
Is er niet iets bij de dierenwinkel wat je op die plek kunt spuiten?
Ik heb ook wel eens begrepen dat katten niet van schoonmaakazijn houden.
ik geef al mijn katten 2 keer per dag eten, ook toen ze jong waren. Meer is ook niet nodig: die beesten aten in het begin zoveel dat ze me toch een dikke buik kregen en gelijk 2 keer zo zwaar warenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef NX het volgende:
Misschien een rare vraag... maar hoe vaak moe je een kat (wat jonger is dan een jaar of net een jaar is) eten geven?
Vraagje: hoe kom je hier nu weer bij ? Er is notabene pasgeleden een onderzoek in de media verschenen dat de zorg voor huisdieren verkeerd gaat door onkunde van de verzorgers, waarbij een hoogleraar dierenvoeding als voorbeeld aanhaalde dat mensen enkel droogvoer geven (lees hier) terwijl natvoer véél beter afgestemd is op de behoeften van een kat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:33 schreef broodje_poep het volgende:
Ik zou in iedergeval alleen droogvoer geven, is zoiezo beter en dan zit hij ook minder te schansen. Die brokken in gelei e.d. zijn erg slecht voor je kat, snap eigenlijk niet dat dat uberhaupt verkocht wordt.
Dat deed die van mij ook toen ie jong was. Maar 1 keer at hij van de verkeerde plant en kotste het vervolgens uit. Sindsdien doet hij het nooit meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:49 schreef coolbabe het volgende:
Hoe hou je kittens uit de buurt van je planten? Al m`n planten zijn aan gort geknaagd en ik vind de potgrond steeds door het hele huis heen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |