quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:52 schreef Senang het volgende:
moeder van een jaar of 28 (met een kind van 15)
Da's de ex van Erben W.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:52 schreef Senang het volgende:
Het betrof een (alleenstaande??) moeder van een jaar of 28 (met een kind van 15) die een piercing in dr wenkbrauw had, geverfd en uitgegroeid haar en vooral erg dom. Een homofiele vader met een ringbaardje een rose polo en spraakgebrek en een vader en moeder die de sociale werkplaats nog niet kunnen vinden.
even stoer doen dat je zembla hebt gezien he, tokkiequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:52 schreef Senang het volgende:
Net op Zembla ging het over overmatig alcoholgebruik van jongeren en de rol van de ouders hierin.
Samenvatting:
Enkele deskundigen die aangeven dat het slechts is en dat er actie moet worden ondernomen. Onderzoek toont aan dat strenge regels op termijn lonen, wat lelijke Dalfse sletjes die het allemaal wel best vinden, een paar boerenjongens die het wel best vinden en een aantal ouders die ik even apart behandel.
Het betrof een (alleenstaande??) moeder van een jaar of 28 (met een kind van 15) die een piercing in dr wenkbrauw had, geverfd en uitgegroeid haar en vooral erg dom. Een homofiele vader met een ringbaardje een rose polo en spraakgebrek en een vader en moeder die de sociale werkplaats nog niet kunnen vinden.
Allen waren zij van mening dat regels geen zin hadden en dat kinderen toch doen wat ze doen want ze zijn zelf ook jong geweest. Oók wisten ze allemaal dat zoon/dochterlief ongeveer 4 a 5 drankjes per week dronken. Wat zijn ze toch goed op de hoogte.
DJ Korsakovv kwam ook nog even langs, dies wel geil.
Mijn klacht:
Dalfsen
Hallo minwezen, rot je even een eind op?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:27 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
even stoer doen dat je zembla hebt gezien he, tokkie
OPZOUTEN
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:05 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Heb et ook gezien.. Trieste figuren daarop er 13e al dronken moeder
brEEzAhSleT
Ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef korenwolfje het volgende:
Dat wijf van 14 stelt onze gemiddelde jeugd voor?![]()
Tell me about it. Ik hou mijn hart vast.quote:Er staat ons nog heel wat te wachten, mocht dat zo zijn.
Commercieel gezien wel ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:49 schreef crackhead het volgende:
Het wordt tijd dat de leeftijdsgrens voor alcohol verlaagd wordt naar 12 jaar.
En je bent meteen een poosje van het probleem af van jongeren die drinken terwijl ze dat nog niet mogen.quote:
Jouw postgeschiedenis blinkt van de kwaliteitsposts!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:27 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
even stoer doen dat je zembla hebt gezien he, tokkie
OPZOUTEN
vergeet niet dat het ipv van per week per dag isquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef korenwolfje het volgende:
Dat wijf van 14 stelt onze gemiddelde jeugd voor?Er staat ons nog heel wat te wachten, mocht dat zo zijn.
Dat ouders toestaan zo'n zuiphut op zolder te beginnen. Te idioot voor woorden.
'Ze drinken er hooguit 5'
Zet er een 1 voor en je komt meer in de richting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |