Ja, zoiets noemen ze......... vingers:quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er misschien spulletjes voor te koop? Tips van grootmoeder?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ja, zoiets noemen ze......... vingers:
[afbeelding]
![]()
Kijk! Daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef Curiosity het volgende:
Heet water met ammonia, borstel even 15 min laten weken en dan uitspoelen.
Wat zij zegtquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef Curiosity het volgende:
Heet water met ammonia, borstel even 15 min laten weken en dan uitspoelen.
Heb ik nietquote:
Das toevallig, misschien heb je wat aan dit topic!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zoek meer dingen als: "je moet 'm in een pan met kokend water gooien waar je *mysterieus ingrediënt X" ingooit"
.
PUBquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Das toevallig, misschien heb je wat aan dit topic!
![]()
Flauw ik weet het..quote:
een eet je hem op?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, die shampoo kan ik natuurlijk makkelijk proberen onder de douche. Mocht dat niet werken, gooi ik 'm in een pan
.
Ammonia is niet echt mijn ding geloof ikquote:
Nou nee, inderdaad. Heb wel gezocht, maar niet gevonden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:51 schreef zwartedoos het volgende:
getver, alsof je zo'n zelfde borstel nergens meer kan krijgen![]()
nou ik zie dat soort haarborstels altijd hartstikke vaak bij kruidvat, etos etc liggen, ook met dat haar, maar tja als jij graag een uitgekookte borstel gebruikt met niet weg te krijgen huidschilfers van de laatste tien jaar en te lui om te zoeken of te gierig bent dan zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou nee, inderdaad. Heb wel gezocht, maar niet gevonden.
Verder bedankt voor je ontzettend nuttige bijdrage.
*hap hap*quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik gierig zou zijn, zou ik niet een hele lade vol met een paar keer gebruikte borstels hebben he.
En ja, ik vind het een héle fijne borstel, waarom zou ik dan niet eerst proberen om 'm schoon te krijgen. Ik kan het ook gewoon zo laten, dat is nog veel goorder. Oh en in diverse steden drogisterijen aflopen, wilde ik niet echt als "lui" definiëren.
quote:
sorry,zal t weer wel zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |