Gelukkig nietquote:
Neehoor, maar het kwam zo serieus over met die verdrietige smileys erbij enzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:46 schreef Reese het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Het was maar een garpje, hoor, Jarno, heb je last van je hormonen?![]()
Een hele fijne vakantie, lekker bijkomen van alle modactiviteitenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt allemaal!
Oh, en niet schrikken, ik ga morgenavond voor 2 weken op vakantie, dus vandaar de poststilte.
Dat is mooi, dan ben je nu getuige van:quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en niet schrikken, ik ga morgenavond voor 2 weken op vakantie, dus vandaar de poststilte.
Joh, dat went weer zo snel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef zwaaibaai het volgende:
En de knopjes die je zo niet meer gaat zien is wel even wennen, opeens heb je nergens meer toegang toe.... Heel raar is dat......
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan ben je nu getuige van:
* mijn eerste post in OUD![]()
quote:* mijn speech ( zie onder aan)
Nu je een andere geen avatar hebt is het al beter.quote:* het feit dat je zelf eindelijk kan wennen aan de kleur zwart, aangezien je er niet aan kon wennen dat ik in het zwart was.
Ik zei gisterenavond al dat het ook wel raar zal zijn om niet meer per sé een rondje OUD of K&W te moeten/willen doen voor ik ga slapen. Maar goed, zoals het er nu naar uit ziet ga ik dat dus idd pas over 2 weken meemaken.quote:Zeg BE, gezien je beroepskeuze dien je ook in het zwart te gaan. Blauw staat je wel is waar beter, maar het staat niet in je beroepsuitoefening.
Nog voor je mod werd, heb ik al gezegd dat je mod moest worden. Toen je het werd vond ik het logisch, net zoals ik het nu logisch vindt dat je stopt. Opleiding, werk en privé leven gaan altijd voor, de rest komt daarna wel. Veel succes met je opleiding en je OUD plannen.
En de knopjes die je zo niet meer gaat zien is wel even wennen, opeens heb je nergens meer toegang toe.... Heel raar is dat......
Als zelfs jij na al die tijd kan wennen dan moet mij het zeker lukken!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, dat went weer zo snel.
Maar lekkere vakantie BE.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |