Denk het wel. Ze is een beetje simpel, maar bedoelt het allemaal goedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ze in het echt ook zo is
Is ze wel Nederlands? Ik bedoel.. ik schrijf nog beter dan dat zij kanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk het wel. Ze is een beetje simpel, maar bedoelt het allemaal goed.
Nounou, niet overdrijven hequote:
Hey! Doe eens liefquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:38 schreef babette21 het volgende:
ik hou het nog steeds op down syndroom
om een iq < 70
Sinds wanneer wordt jij betaald om hier de bitch te zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat?? ik doe gewoon datgene waar ik voor betaald wordt...![]()
Toffe baan welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt jij betaald om hier de bitch te zijn?
Wist je dat ik betaald wordt om hier knap te zijn?quote:
hebben jullie meer van dat soort baantjes hier? misschien moet ik dan een keer een cv sturen...quote:
Zo'n baan wil ik ook wel ja.quote:
Ik vond 'm zelf ook wel leukquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, iemand post een plaatje dat op Svens host staat, Sven vervangt dat plaatje door tubgirl en nu lijkt het alsof diegene tubgirl geplaatst heeft. Geslaagde grap.
Bewijs dat maar met een paar naaktfoto'squote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wist je dat ik betaald wordt om hier knap te zijn?![]()
Ik vind het briljant!quote:
Ik ook!quote:
Snikkelsmikkelaarquote:
Tssskquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bewijs dat maar met een paar naaktfoto's![]()
helaas is dat nog steeds niet geregeld.....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
Sinds wanneer wordt jij betaald om hier de bitch te zijn?
Dus BVO, wat let je.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:06 schreef Svensational het volgende:
Wordt het trouwens niet weer eens tijd voor een tournament in ShowChat? Of in SHO?
N.a.v. babette's lijstjes krijg ik daar weer zin in!
Doen!quote:
Ja daaaaag. Ik word over 2 jaar een succesvol directeur van een succesvol bedrijf met een hoop succesvolle concurrenten. Ik ga niet met mijn piemol hier naakt rondlopen op FOK zodat ik later gechanteerd kan wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |