Ze heeft ze toch ook pas gezien op Werchter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom gewoon naar Lowlands, greppeldel.
Nice!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:35 schreef Dizer het volgende:
Yaaaaaay.... ik ga zo naar een mondeling tentamen die ik dus niet heb geleerd
Dan hoop ik maar dat je goed kunt pijpenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:35 schreef Dizer het volgende:
Yaaaaaay.... ik ga zo naar een mondeling tentamen die ik dus niet heb geleerd
Hij lult zich er wel doorheenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je goed kunt pijpen![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je zij goed kunt kan pijpen![]()
Moet je ook niet met een hamer op je kop gaan slaanquote:
het idee van met 'n hamer op m'n kop slaan lijkt me anders een heerlijk alternatief...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
Moet je ook niet met een hamer op je kop gaan slaan![]()
![]()
lekker gezellig ben jijquote:Sorry, ik ga weer... nog eventjes wat doornemen en zo
Dat had ik woensdag en toen heeft ook niemand mij getroost!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
lekker gezellig ben jij
echt een ware... mij hier een beetje met m'n kater achterlaten, met 'n lange werkdag voor me![]()
Waar?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:49 schreef babette21 het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen, maar eh, hebben jullie het dagtripje van HB al doorgenomen???
dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:53 schreef Zhenar het volgende:
Dat had ik woensdag en toen heeft ook niemand mij getroost!![]()
![]()
Delft (en verder)quote:Waar?!![]()
Wat the hell bazel je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat wist ik helemaal niet![]()
![]()
dan krijg jij bij deze een vrijstelling om met mij mee te leven
[maar gód wat kan 'n mens zich beroerd voelen.... en 't is nog geeneens 10.00 uur!!!]
[..]
Delft (en verder)
mja ik zat allang weer met m'n neus in een dossier en toen keek ik op en zag ik dat ik nog niet op invoeren had gekliktquote:
quote:
ik zei ook niet dat het hylarisch was, dacht eerder aan sneuquote:
En terecht, moet diegene maar niets van zijn host plaatsen. Das het risico dat daaraan zit he.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Pff, Sven krijgt helemaal geen ban..
FREAK!1!!11!1!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:26 schreef babette21 het volgende:
hylarisch
Maar "diegene" was toch een kloon van Sven?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:27 schreef BVO het volgende:
[..]
En terecht, moet diegene maar niets van zijn host plaatsen. Das het risico dat daaraan zit he.
Briljantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:49 schreef babette21 het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen, maar eh, hebben jullie het dagtripje van HB al doorgenomen???
Nee, iemand post een plaatje dat op Svens host staat, Sven vervangt dat plaatje door tubgirl en nu lijkt het alsof diegene tubgirl geplaatst heeft. Geslaagde grapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar "diegene" was toch een kloon van Sven?![]()
nee, barstende koppijn.....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:27 schreef Zhenar het volgende:
FREAK!1!!11!1!(
![]()
![]()
R;
:R
r
!@12111111!!!!1!11!
Ik ben wel benieuwd of ze in het echt ook zo isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Briljant. Het is wel een lieve vrouw geloof ik
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |