abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39593498
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:00 schreef AlohaXa het volgende:
Nee, niet handtastelijk als in een ongewenste seksuele handeling. Dus als je dat dacht mag je nu weg!

Ik heb het over handtastelijke mensen die je aanraken tijdens het praten.

• 1. Een kneep in de schouders tijdens het groeten.
  • 2. Een kneep in je bovenarm als steun.
  • 3. Een hand op je bovenbeen bij een grappige situatie.
  • 4. Hand op hand op een tafel bij iets sincere.
  • 5. Een aai op je onderarm om je aandacht te trekken.
  • 6. Een tikje op je rug om je iets te vragen.
  • 7. Een kneepje in je wangen om de schattigheid te benadrukken.
  • 8. Een omhelzing bij het gedag zeggen

Ben ik de enige die hier niets van moet hebben. Bah bah hou je handen gewoon thuis! Praten doe je met je mond en niet met je vieze handen!

zo... uitgeklaagd
  • In wat voor omgeving leef jij!?
    De status 'bagger-user' voorbij
    pi_39593533
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 00:21 schreef hangplant het volgende:

[..]

Klinkt gezellig .
    Ik ben een feestneus pur sang.

Nee serieus, ik heb gewoon geen zin om allemaal natte zoenen van oude mensen te krijgen die ruiken naar mottenballen en 4711 parfum. Tuurlijk, mijn oma en tantes en ooms en de jarige krijgt wel een kus, de rest moet het doen met een simpel "hallo allemaal".
    pi_39595745
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 01:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

In wat voor omgeving leef jij!?
    Blijjkbaar in een te handtastelijke omgeving
    Maarre kijk eens om je heen, dat gebeurt echt overal hoor.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 07:08:48 #54
    122573 Asmooh
    Ik wel, Jij ook?
    pi_39595753
    als je ooit een vriend(in) krijg ben je ook zo tegen haar/hem? HOU JE POTUH THUIS JAH!
    pi_39595762
    Intimiteit in het openbaar is sowieso blergh, dat kleffe gedoe. In de privesfeer mag de partner alles en meer
      vrijdag 7 juli 2006 @ 07:11:55 #56
    122573 Asmooh
    Ik wel, Jij ook?
    pi_39595765
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 07:10 schreef AlohaXa het volgende:
    Intimiteit in het openbaar is sowieso blergh, dat kleffe gedoe. In de privesfeer mag de partner alles en meer
    ooh oke
    nee dacht misschien vind je het nooi leuk
    pi_39596724
    quote:

Ben ik de enige die hier niets van moet hebben.
  • Nee
    pi_39596792
    Ben het met TS eens. Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar verschillende collega's hebben wel eens een ongevraagde massage gehad van mede-collegas.
    Ik ben zeer gesteld op een beetje ruimte om me heen en zucht al als collega's half over mij heen, over mijn bureau heen hangen.

Mensen zijn nou eenmaal verschillend, dus handtastelijken moeten daar een beetje rekening mee houden.
    My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
    Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:20:50 #59
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_39596858
    Had een paar maanden terug een indische collega die bij iedereen die ze aansprak een hand op de schouder legde of op je rug tikte. Schijnt bij veel mensen in die cultuur normaal te zijn, maar ik moest er niks van hebben. Ben je geconcentreerd bezig met werken, schrik je je ineens leip omdat er iemand vlak achter je zit / staat
    Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 10:39:51 #60
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_39598490
    Eens met de TS. En het irritantste zijn mensen die zo onsubtiel zijn dat ze niet merken dat je er niet van gediend bent, die moet je eerst schoppen of duwen of zo voor ze doorhebben dat ze je lastigvallen. .
    heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
    Fotoboek
    pi_39598986
    Mensenschuw? Contactgestoord? Smetvrees? Wat een bullshit, ik als man wordt ook vaak genoeg aangeraakt, dit is juist een teken dat ze in jouw gesprek zitten. En ohja, waarom open je een Klaagbaak-topic misschien zou je gewoon kunnen zeggen dat je het niet fijn vindt? Als ik er niet van gediend bent maak ik dat toch ook duidelijk.
    pi_39599362
    Je zegt het zelf al. Wij niet handtastelijken hebben het maar te voortduren. Zodra je er iets van zegt, ben je preuts, mensenschuw, contactgestoord, smetvrees, feminist, klaagnicht, zeikhoer, autistisch of misschien zelfs rasistisch omdat het in "andere" culturen erbij hoort.

Och ik ga er niet dood van, ik lig er niet wakker van, maar fijn vind ik het niet. Ik open een topic omdat ik daar zin in had.
    pi_39599482
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef AlohaXa het volgende:
    Je zegt het zelf al. Wij niet handtastelijken hebben het maar te voortduren. Zodra je er iets van zegt, ben je preuts, mensenschuw, contactgestoord, smetvrees, feminist, klaagnicht, zeikhoer, autistisch of misschien zelfs rasistisch omdat het in "andere" culturen erbij hoort.

Och ik ga er niet dood van, ik lig er niet wakker van, maar fijn vind ik het niet. Ik open een topic omdat ik daar zin in had.
    Je wilt dus gewoon aandacht. Wel een beetje hypocriet aangezien mannen die je aandacht geven, loop je nu af te zeiken.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 11:16:25 #64
    3542 Gia
    User under construction
    pi_39599510
    quote:
    Nee, niet handtastelijk als in een ongewenste seksuele handeling. Dus als je dat dacht mag je nu weg!

Ik heb het over handtastelijke mensen die je aanraken tijdens het praten.

• 1. Een kneep in de schouders tijdens het groeten.
  • 2. Een kneep in je bovenarm als steun.
  • 3. Een hand op je bovenbeen bij een grappige situatie.
  • 4. Hand op hand op een tafel bij iets sincere.
  • 5. Een aai op je onderarm om je aandacht te trekken.
  • 6. Een tikje op je rug om je iets te vragen.
  • 8. Een omhelzing bij het gedag zeggen

Ben ik de enige die hier niets van moet hebben. Bah bah hou je handen gewoon thuis! Praten doe je met je mond en niet met je vieze handen!

zo... uitgeklaagd
  • Ik ken het. Vind het persoonlijk niet zo erg, maar vind de mensen die dat doen altijd van die nepmensen. Dat zogenaamde supervriendelijke. Het soort mensen dat ook altijd bij een begroeting van die zoentjes links en rechts van je wang de lucht in blazen. Ja, kus dan gewoon raak of doe niet zo nep. Bah.
    pi_39600178
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef vruitig het volgende:

[..]

Je wilt dus gewoon aandacht. Wel een beetje hypocriet aangezien mannen die je aandacht geven, loop je nu af te zeiken.
    Het zijn vooral de vrouwen die dat nodig vinden hoor
    Maar idd als er een man tussen zit, dan zijn dat juist de ergste, ze kennen soms hun krachten niet.

ps: ik reageer niet meer op jou meneer-ik-raak-graag-mensen-aan-en-voel-mij-nu-op-mijn-tenen-getrapt
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ken het. Vind het persoonlijk niet zo erg, maar vind de mensen die dat doen altijd van die nepmensen. Dat zogenaamde supervriendelijke. Het soort mensen dat ook altijd bij een begroeting van die zoentjes links en rechts van je wang de lucht in blazen. Ja, kus dan gewoon raak of doe niet zo nep. Bah.
    Ja precies, zie je ook altijd in films afgebeeld als kakkers "Oh my god, you are just so lovely, gimme me kiss darling *choep *choep... now go away"
      vrijdag 7 juli 2006 @ 11:47:33 #66
    134625 Lamzak_
    FC Twente!
    pi_39600493
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 00:09 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Mijn trademark op verjaardagen is dan ook een luidkeels hoi roepen en even zwaaien. Ik ga echt NIET bij iedereen langs om te groeten/feliciteren/handjeschudden/driekusjesgeven.
    *eens is
    Enschede, onze stad! ons domein!
    pi_39600637
    Ik ben net bij mijn kont gegrepen door een opa in de supermarkt .

Telt dat ook?
    pi_39600775
    Dat ligt eraan? Was hij een liliputter die je probeerde te groeten?

M.a.w. zoiets is natuurlijk altijd fout!

maar het gaat mij meer om de zogenaamde "onschuldige aanrakingen"

Wat heb je er trouwens mee gedaan?
    pi_39600878
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef AlohaXa het volgende:
    Dat ligt eraan? Was hij een liliputter die je probeerde te groeten?

M.a.w. zoiets is natuurlijk altijd fout!

maar het gaat mij meer om de zogenaamde "onschuldige aanrakingen"

Wat heb je er trouwens mee gedaan?
    Ik stond in de rij te en hij wilde langs me lopen maar botste tegen me aan en toen wilde hij me nog verder aan de kant duwen (alsof ik een tientonner ben ) en legde zijn hand net iets boven mijn kont .

Ik wist niet zo goed wat ik moest doen, want hij liep heel hard door. Ik had natuurlijk: "Poten thuis, opa!" moeten roepen, maar ja .
    pi_39600909
    -nee-

[ Bericht 100% gewijzigd door Geqxon op 07-07-2006 12:17:29 ]
    pi_39601157
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:00 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Ik stond in de rij te en hij wilde langs me lopen maar botste tegen me aan en toen wilde hij me nog verder aan de kant duwen (alsof ik een tientonner ben ) en legde zijn hand net iets boven mijn kont .

Ik wist niet zo goed wat ik moest doen, want hij liep heel hard door. Ik had natuurlijk: "Poten thuis, opa!" moeten roepen, maar ja .
    Oh dat telt mee! Hij is type 6. Impulsief mensen aanraken bij het voorbij lopen of aandacht trekken
    pi_39601210
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:00 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Als ik 74 jaar oud was, impotent, met een vrouw die nooit zin had, een bril met +5 en een AOW van 600 euro per maand..

JA DAN ZOU IK BIJ ZO'N MOOIE DAME OOK EVEN IN HAAR KONT KNIJPEN!

pi_39601274
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:10 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Als ik 74 jaar oud was, impotent, met een vrouw die nooit zin had, een bril met +5 en een AOW van 600 euro per maand..

JA DAN ZOU IK BIJ ZO'N MOOIE DAME OOK EVEN IN HAAR KONT KNIJPEN!

Jij wordt dus later ook zo'n opa!
    pi_39601312
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:12 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Jij wordt dus later ook zo'n opa!
    Ja!

Ach die geilert kon gewoon zijn handen niet thuis houden. En als je er iets van zegt zal hij wel iets mompelen in de trant van "Ja oh sorry ik dacht even dat dit de meloenenafdeling was".

Die ouwe opa's komen ook overal mee weg he
    pi_39601439
    En als ik er mee weg kon komen zou ik het nu ook even bij je doen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')