Een "hallo mag ik wat vragen" voldoet prima. Een handpalm of doortikken op een rug houden tot je omdraaid is stom.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:03 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
# 6. Een tikje op je rug om je iets te vragen.
dan is er toch iets mis, als je hier al niets van moet hebben, het is gewoon de makkelijkste manier om je aandacht te vragen, hij/zij wil namelijk iets vragen
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:04 schreef immortalsean het volgende:
whehe, ik keek in het verkeerde fotoboek![]()
dus toch nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:19 schreef AlohaXa het volgende:
Ok nu ben ik man, dus dan vervallen alle voorgaande antwoorden.
Op naar de volgende reeks antwoorden![]()
Ja dat was ik ook nog vergeten! Ze hoeven niet eens een stinkbek te hebben, maar kom op 10 centimer is níet voldoende afstandquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Maethor_Veleg het volgende:
hehe, ja of die figuren met een stinkbek die dan ook steeds heel dichtbij je gaan staan als ze iets tegen je willen zeggen. geen hint of wat dan ook werkt bij die lui :S
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ja dat was ik ook nog vergeten! Ze hoeven niet eens een stinkbek te hebben, maar kom op 10 centimer is níet voldoende afstand![]()
ja lastig is dat eh, als je zonder het fotoboek geen reactie kan gevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:04 schreef immortalsean het volgende:
whehe, ik keek in het verkeerde fotoboek![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef Herald het volgende:
[..]
ja lastig is dat eh, als je zonder het fotoboek geen reactie kan geven
Ik kan nu een opmerking maken over jouw nickname, maar het is goed dat je dat zelf al weet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Je taalgebruik is gelijk aan dat van een feminist uit de jaren 70 van de vorige eeuw.
als je niet gediend bent van die handelingen zijn ze toch ongewenst?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:00 schreef AlohaXa het volgende:
Nee, niet handtastelijk als in een ongewenste seksuele handeling. Dus als je dat dacht mag je nu weg!
Het valt natuurlijk niet meteen onder (zware) seksuele intimidatie, maar een boel van bovenstaande punten hebben toch zeker een seksuele lading. Mannen zullen dit bijvoorbeeld nooit doen bij andere mannen. Ik ben ontzettend grappig, maar niemand legt zijn hand op mijn bovenbeen of omgekeerd. Ik zal geen andere vent over zijn arm aaien om aandacht te vragen, noch een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind.quote:1. Een kneep in de schouders tijdens het groeten. 2. Een kneep in je bovenarm als steun. 3. Een hand op je bovenbeen bij een grappige situatie. 4. Hand op hand op een tafel bij iets sincere. 5. Een aai op je onderarm om je aandacht te trekken. 6. Een tikje op je rug om je iets te vragen. 7. Een kneepje in je wangen om de schattigheid te benadrukken. 8. Een omhelzing bij het gedag zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |