Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Wou je nogmaals bedanken voor het openen van dit topic. Ik heb nu officeel geen leven meer
![]()
Dat is er dan 1quote:
Aiii... Wat ben je dichtbij! Maar Mei is naar Maya vernoemd, niet maart!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:21 schreef Gatalin het volgende:
Janus
Maya
Juno
Julius Caesar
Keizer Augustus
maart is marsquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Aiii... Wat ben je dichtbij! Maar Mei is naar Maya vernoemd, niet maart!![]()
Zo issie wel goed!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:22 schreef Timis.ro het volgende:
Juni - Juno
maart - Mars
Juli - Julius
januari - janus
augustus...naar hemzelf
Specifiek komt dan mee aanquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:21 schreef Gatalin het volgende:
Janus
Maya
Juno
Julius Caesar
Keizer Augustus
Met specifiek bedoelde ik dat ik 'Romeinse keizers en goden' niet goed ging rekenenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:23 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Specifiek komt dan mee aan
God van de geboorte?
Godin van de bloei?
Vrouw van Jupiter
Romeins Keizer
Ook een Romeins Keizer
Mwah...dat riep ik ook als eerste, dus gerechtigheidquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Met specifiek bedoelde ik dat ik 'Romeinse keizers en goden' niet goed ging rekenen
Shit! Zit gewoon verkeerd te lezenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo issie wel goed!![]()
Timis.ro +1
Sorry, Gatalin!
Gaius Julius Caesar Octavianus Augustusquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Augustus => Augustus (voornamen weet ik niet, maar het is de keizer die na Caesar kwam - de eerste echte keizer dus)
kom op jongens...Nobelprijswinnaar!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:24 schreef Timis.ro het volgende:
laatste voor mij en dan ga ik koken.....
Wie schreef: Blindness
Mijn favo boek
Samarach of zo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:24 schreef Timis.ro het volgende:
laatste voor mij en dan ga ik koken.....
Wie schreef: Blindness
Mijn favo boek
Oja, die.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gaius Julius Caesar Octavianus Augustus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |