abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44643798
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:48 schreef BabyNuke het volgende:
Maar dit mega-project heeft niemand door?
Sorry hoor, maar ik heb de antwoorden die ik waarschijnlijk acht hier al zo vaak gepost, ik heb er ff geen zin meer in en ook de tijd niet voor. Niks persoonlijks. Google doet overigens wonderen als je wat zoekt.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_44644397
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Er zijn andere programma's waarmee ik 'n aardig eind in de richting kom, wat kennissen in de luchtvaart 'n radio, etc helpt ook wel.
Ja die programmas zijn lekker up to date, met een paar uur vertraging dus.

En contrails zijn er inderdaad, en geven ook een temperatuursverlaging ,lees klimaatsverandering in de lucht, is ook geen geheim.

En jij heb natuurlijk zelf dat zg onverbrande residu gemeten, ik zal je een geheim vertellen de uitstoot bij moderne vliegtuigen is zeer klein doordat de motoren ivm de hitte alles verbranden, het enige dat er uit komt is CO2, er komt in de EU zelfs een nieuwe wet in 2011 om ook die uitstoot nog verder te verminderen.

En JP8 is Jet Fuel, een vervanger van JP4, minder schadelijk, maar je ruikt het meer, maar dat is alleen VOOR verbranding en bevat minder schadelijke stoffen dan JP4 en wordt gebruikt in Militiare toestellen, de burgerluchtvaart gebruikt Jet A/A-, men is over gestapt omdat JP8 minder snel explodeerd, en er zit benzeen in maar er zijn een heleboel producten die mensen vaak gebruiken waar benzeen in zit, zoals brandstof en sigarettenrook maar ook in dampen van lijm en verf, moeten we dat ook maar gelijk verbieden.

En ik reageer op dit topic omdat dat gebruikelijk is in een topic, misschien wist jij dat nog niet maar hier kunnen mensen met elkaar een discussie voeren.

En jou mening staat toch ook al vast, of toch niet helemaal.

En inderdaad ,als er mensen komen die iets te bijdehand zijn voor je, dan geef je er de brui aan, gaat ook al jaren zo he,
Paralien.

[ Bericht 2% gewijzigd door awesomedude op 21-12-2006 23:54:16 ]
pi_44645450
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef awesomedude het volgende:

En jou mening staat toch ook al vast, of toch niet helemaal.

En inderdaad ,als er mensen komen die iets te bijdehand zijn voor je, dan geef je er de brui aan, gaat ook al jaren zo he.
De brui aan ? Ik sta tot op heden iedereen te woord die op 'n fatsoenljke manier wil discuseren, maar mijn tijd is beperkt.
Je trekt dus wederom voorbarige conclusies.
Gelukkig ben je nog wel zo reeel dat je het woordje schadelijk gebruikt, denk je nou echt dat de kennis die je nu met me deelt over jp8 mij onbekend is? Dan ben je niet zo bijdehand hoor.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_44645718
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De brui aan ? Ik sta tot op heden iedereen te woord die op 'n fatsoenljke manier wil discuseren, maar mijn tijd is beperkt.
Gelukkig ben je nog wel zo reeel dat je het woordje schadelijk gebruikt, denk je nou echt dat de kennis die je nu met me deelt over jp8 mij onbekend is? Dan ben je niet zo bijdehand hoor.
Tijd beperkt?? voorlopig zit je hier nog, ik trek nooit voorbarige conclusies, dat doe je nog steeds altijd zelf ,en ik ben behoorlijk bijdehand, maar daar betaald mn baas me dan ook goed voor, maar ik begon niet over JP8, wat wil je nu eigenlijk zeggen.
  vrijdag 22 december 2006 @ 01:52:58 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44647843
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Erm kweenie hoor maar ik zie hem toch echt dingen vertellen die je blijkbaar niet wist...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_44651184
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik heb de antwoorden die ik waarschijnlijk acht hier al zo vaak gepost, ik heb er ff geen zin meer in en ook de tijd niet voor. Niks persoonlijks. Google doet overigens wonderen als je wat zoekt.
Een vraag dan - ik ga niet alle chemtrail topics doorzoeken:
Leg mij eens uit waarom de foto waar ik het over had geen holding patterns zijn.
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:52:37 #232
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_44663041
Screenshots uit de animatie film Over The Hedge.

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_44665320
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Erm kweenie hoor maar ik zie hem toch echt dingen vertellen die je blijkbaar niet wist...
Tuinhekje is telepatisch? Hoe weet jij nou wat ik wel en niet weet.
Eisenhower1961.
pi_44665333
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:51 schreef BabyNuke het volgende:

[..]

Een vraag dan - ik ga niet alle chemtrail topics doorzoeken:
Leg mij eens uit waarom de foto waar ik het over had geen holding patterns zijn.
Zeg ik dat dan ?
Eisenhower1961.
pi_44665402
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Tijd beperkt?? voorlopig zit je hier nog, ik trek nooit voorbarige conclusies, dat doe je nog steeds altijd zelf ,en ik ben behoorlijk bijdehand, maar daar betaald mn baas me dan ook goed voor, maar ik begon niet over JP8, wat wil je nu eigenlijk zeggen.
Ja het klinkt misschien ongeloofelijk maar ik ben heel druk ja. en ik krijg er niet voor betaald.
Nee, jij begint niet over JP8 maar discuseert er toch wel over ?
Wat ik nogmaals wil zeggen is dat jij (het RIVM, EPA) geen flauw benul hebben van wat erin zit en wat de gevolgen zijn.
Eisenhower1961.
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 20:03:49 #236
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44666193
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Aurora025 het volgende:
Screenshots uit de animatie film Over The Hedge.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh mijn god..ik durf het bijna niet te vragen maar...wat wil je hier nou mee zeggen..?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44666289
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh mijn god..ik durf het bijna niet te vragen maar...wat wil je hier nou mee zeggen..?
Ik denk dat de kinderen alvast psychologicsh worden gebrainwashed om straks de chemtrails normaal te vinden... ofzo...denk ik...toch?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:23:26 #238
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_44666668
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:07 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik denk dat de kinderen alvast psychologicsh worden gebrainwashed om straks de chemtrails normaal te vinden... ofzo...denk ik...toch?
Tuurlijk, ik dacht dat iedereen hier wel intelligent genoeg was dat zelf uit te vissen. Maar uit ervaring zou ik beter moeten weten dat er hier bijna alleen ignorante hollowheads rondlopen.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 20:27:21 #239
16180 crew  CoolGuy
pi_44666755
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:23 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik dacht dat iedereen hier wel intelligent genoeg was dat zelf uit te vissen. Maar uit ervaring zou ik beter moeten weten dat er hier bijna alleen ignorante hollowheads rondlopen.
Ach zo. Dus jij plaatst een zooi plaatjes van een animatiefilm, en dan zie ik daar wat strepen op, maar ik weet niet wat nou je punt daarmee is, dat kan ik ook niet weten want ik kan niet in je hollowhead kijken, dus leg eens uit wat je er nou mee wil zeggen.
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:33:08 #240
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_44666909
Hoe oud ben jij, 8? of toch al 12?
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:34:25 #241
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_44666932
Linkt dat de chemtraildinges ook niet aan de NWO en aanverwante schelmen? Met hun verborgen boodschappen in kinder-tv.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 20:38:50 #242
16180 crew  CoolGuy
pi_44667056
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:33 schreef Aurora025 het volgende:
Hoe oud ben jij, 8? of toch al 12?
Dat antwoord zegt me genoeg. Bedankt
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:42:08 #243
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_44667135
Luister maar eens naar Alan Watt. Zijn site is www.cuttingthroughthematrix.com
Al zijn interviews zijn gratis op zijn site te downloaden. Beoordeel hem niet naar de layout van zijn site.
You cannot judge a book by its cover.

Als je naar hem geluisterd hebt weet je wat ik bedoel.
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:48:11 #244
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_44667263
Kijk ook naar Michael Tsarion's 6 delige serie, The Subversive Use of Sacred Symbolism in the Media, waar hij getailleerd uitlegd hoe de media verborgen boodschappen in films, reclame etc. plaats met het doel mensen en vooral kinderen te indoctrineren.
http://video.google.com/videosearch?q=tsarion+media
pi_44667424
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:35 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja het klinkt misschien ongeloofelijk maar ik ben heel druk ja. en ik krijg er niet voor betaald.
Nee, jij begint niet over JP8 maar discuseert er toch wel over ?
Wat ik nogmaals wil zeggen is dat jij (het RIVM, EPA) geen flauw benul hebben van wat erin zit en wat de gevolgen zijn.
Heel druk, en er niet voor betaald krijgen, dat kan maar een ding zijn : switchen van de ene 9/11 complot theorie naar
de zoveelste chemtrail complot theorie, ja daar zou inderdaad niemand geld aan spenderen, zonde van je poen, je zou op een gegeven moment toch beter moeten weten, sommigen leren het nooit, zelfs na jaren.

Inderdaad hier op dit forum wordt een hoop gedicuseert, ik vindt het ook vreemd hoor wat hier gebeurd.

De gevolgen van global warming is bij iedereen toch bekend, en geen geheim, wat wil je hier mee zeggen??

[ Bericht 0% gewijzigd door awesomedude op 22-12-2006 21:05:27 ]
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 21:07:49 #246
16180 crew  CoolGuy
pi_44667709
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:42 schreef Aurora025 het volgende:
Luister maar eens naar Alan Watt. Zijn site is www.cuttingthroughthematrix.com
Al zijn interviews zijn gratis op zijn site te downloaden. Beoordeel hem niet naar de layout van zijn site.
You cannot judge a book by its cover.

Als je naar hem geluisterd hebt weet je wat ik bedoel.
Nee dat doe ik niet. En waarom niet? Omdat ik geen zin heb om dergelijke informatie te gaan bekijken alleen maar omdat dat je antwoord is op een -volgens mij- hele simpele vraag; nl wat je bedoeld met je post. Waarom wordt ik verwezen naar dergelijke bestanden en moet ik die helemaal gaan kijken om te kunnen achterhalen wat jij bedoeld met een aantal screenshots te plaatsen? Dat is zo typisch (niet voor jou maar voor de hele believers-kliek). Verschuil je nou eens een keer niet achter dergelijke bestanden, en geef eens een keer in je eigen woorden aan wat je bedoeld zeg.
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:27:55 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44668189
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:32 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tuinhekje is telepatisch? Hoe weet jij nou wat ik wel en niet weet.
Dat heet lezen Resonantje.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_44668775
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:07 schreef The_stranger het volgende:

[..]

zo begreep ik het idd ook !
Net zoiets als de vlagen van tekenfilmpjes/films met buitenaardse wezens en de vele films/series/tekenfilmseries waarin het bovennatuurlijke een rol speelt (WINX, charmed, 6th sense, etcetera).
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:23 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

moet dat nou ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:29:06 #249
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_44669809
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:51 schreef Mirage het volgende:
zo begreep ik het idd ook !
Net zoiets als de vlagen van tekenfilmpjes/films met buitenaardse wezens en de vele films/series/tekenfilmseries waarin het bovennatuurlijke een rol speelt (WINX, charmed, 6th sense, etcetera).
iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:26:09 #250
66149 RabarberKing
stiekum genieten!
pi_44868247
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:40 schreef Resonancer het volgende:
Gewoon simpel iets (metaal partikels) door de kerosine is te vergezocht voor je?
Elke man of vrouw die ook maar een beetje bekend is met techniek zal je vertellen dat het absoluut niet slim is om metaaldeeltjes in een motor te gooien, voor welk doel ook. De slijtage neemt dan namelijk enorm toe. Ik zal je iets ter overweging geven:
Als het blijkbaar geen probleem is om talloze motoren naar de Filistijnen te helpen door er opzettelijk metaaldeeltjes in te stoppen, waarom neemt de NAVO dan niet even de moeite om nieuwere, zuinigere en vooral sillere motoren aan de E-3As op Geilenkirchen te hangen, als ze toch bezig zijn met motoren vervangen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')