whehehequote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef immortalsean het volgende:
ze was afgeleid door de lul die uit je broek hing nadat je van de wc terugkwam.
Jezelf quoten is not donequote:
Als vrouwen nee zeggen, bedoelen ze ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:38 schreef VarsesteR het volgende:
Ze sloeg gewoon dicht. Ze is verliefd op je.
Helt lijkt eerder een verkapt ik-heb-geen-wijf-en-jullie-wel-topicquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:34 schreef postmortum het volgende:
eingenlijk is dit een verkapt ik-heb-werk-en-jullie-niet-paupertjes-topic![]()
Daar maak je wel de blits mee, ja...quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:40 schreef Mr-Fluffy het volgende:
wel een heel snel opgegeven actie..
ik had per ongeluk drinken over dr heen gegooid!
Misschien kan Barbie haar plastic kaken niet bewegen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:43 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Daar maak je wel de blits mee, ja...
Misschien spreekt ze geen nederlands?
vrouwen zijn geen wijvenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Helt lijkt eerder een verkapt ik-heb-geen-wijf-en-jullie-wel-topic
tja dan gewoon het schoon gaan maken en inmens in die borsten knijpen..quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:43 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Daar maak je wel de blits mee, ja...
Misschien spreekt ze geen nederlands?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef Ciscus het volgende:
Hoe keek ze precies?
Keek ze je aan? dom
Waar liet ze haar handen/ vingers? toestenbord
Klikte ze iets weg op haar pc? ja
Wat had ze aan? barbie-outfit
Maakte ze een geluid? nee
Weet je zeker dat je wat zei? ja
Bestaat ze wel echt?ja
wel hoor, alleen deze nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:10 schreef skippy22 het volgende:
De dames op je werk vinden je niet leuk![]()
Ik wou het net zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:19 schreef Alicey het volgende:
Misschien is ze doofstom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tietenfoto!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef kansloze_dertiger het volgende:
foto!
Ze had net het nieuwste filmpje van Lexington Steel gedownload en zat heerlijk te fantaserenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:30 schreef postmortum het volgende:
bij ons op de afdeling zit nu een meisje type barbie en eerst was ze de hele tijd aan het glimlachen toen ze nog op andere afdeling werkte. Nu zit ze dus helemaal achteraan alleen in de zaal en ik ga dus vandaag op haar af en vroeg: vind je het niet erg om alleen te zitten (plaatsen zijn aangewezen, dus vaste plaats). Kijk die doos mij aan en zegt dus helemaal niks............
Je kijkt p0rn voor de kost?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef Faat het volgende:
[..]
Ze had net het nieuwste filmpje van Lexington Steel gedownload en zat heerlijk te fantaseren
dat die heerlijke megagrote loeiharde paal van LS bij haar naar binnen gleed toen jij aankwam
met je afleidende gebabbel........
Op die andere afdeling kwam nooit iemand haar storen, vandaar de constante glimlach
Ikzelf had persoonlijk de telefoon naar je hoofd gegooid, afleidende collega's zijn zo.......![]()
Ik werk dan ook alleen
Hmn zo'n collega zou ik ook wel willenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |