Toen belde de buurvrouw van 25 in badjas met de vraag of ze een kopje suiker mocht lenen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Vul de rest zelf maar in...
'Ik kan pasta afgieten zonder de deksel van de pan te laten glijden.'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:01 schreef haagse_elfje het volgende:
dat zijn affirmatie technieken die je dan gebruikt
mijn buurvrouw kennende, liever nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Toen belde de buurvrouw van 25 in badjas met de vraag of ze een kopje suiker mocht lenen ?
nou voornamelijk dat de rijst ook gewoon gelukt was en de rest van de maaltijd ook deed mij beseffen dat het mischien tijd word het ouderlijk nest te verlatenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor het eerst rijst afgegoten, hoe voel je je nu?
Weer een stap dichter bij onafhankelijkheid?![]()
Als je denkt dat je aan een solo vlucht toe bent dan lijkt het me idd tijd, succes met alles!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:01 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
nou voornamelijk dat de rijst ook gewoon gelukt was en de rest van de maaltijd ook deed mij beseffen dat het mischien tijd word het ouderlijk nest te verlaten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |