Lomp, lomper, lompst. Doorkruisen wat van toepassing isquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
klote is dat he..
ik heb dat meerdere keren met rijst gehad
Dan had je toch gewild dat er pasta in je pan zat...quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
klote is dat he..
ik heb dat meerdere keren met rijst gehad
ach, shit happensquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Lomp, lomper, lompst. Doorkruisen wat van toepassing is![]()
hoezo self-fulfilling prophecyquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:09 schreef Adagio het volgende:
"Ik denk nog terwijl ik de topictitel tik, dat woord kun je makkelijk fout schrijven..."
Deze is wel grappigquote:
iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:27 schreef Hendrik_ het volgende:
En ik maar denken dat het een TRUtopic was
Grote zeef doet wonderen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:52 schreef Viking84 het volgende:
nogal klote janu was mijn gootsteenputje op zich wel schoon genoeg om de pasta er weer uit te scheppen, maar toch maar niet gedaan. Nu heb ik de helft weer aangevuld en staat het weer opnieuw te pruttelen
En dan te bedenken dat ik zometeen nog spinazie moet afgieten![]()
ik heb dan ook gekeken of er een streepje moest tussen self en fulfilling en of full nu met 1 of 2 l's moestquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:09 schreef Adagio het volgende:
"Ik denk nog terwijl ik de topictitel tik, dat woord kun je makkelijk fout schrijven..."
Voor het eerst rijst afgegoten, hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:43 schreef Mr-Fluffy het volgende:
toen ik afgelopen week voor het eerst in mijn leven rijst afgiette deed ik het zelfs met een zeef
en daarna was je zo moe, dat je prophey ipv prophecy hebt neergeplembt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb dan ook gekeken of er een streepje moest tussen self en fulfilling en of full nu met 1 of 2 l's moest
ik zie het nu pasquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en daarna was je zo moe, dat je prophey ipv prophecy hebt neergeplembt?
Toen belde de buurvrouw van 25 in badjas met de vraag of ze een kopje suiker mocht lenen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Vul de rest zelf maar in...
'Ik kan pasta afgieten zonder de deksel van de pan te laten glijden.'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:01 schreef haagse_elfje het volgende:
dat zijn affirmatie technieken die je dan gebruikt
mijn buurvrouw kennende, liever nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Toen belde de buurvrouw van 25 in badjas met de vraag of ze een kopje suiker mocht lenen ?
nou voornamelijk dat de rijst ook gewoon gelukt was en de rest van de maaltijd ook deed mij beseffen dat het mischien tijd word het ouderlijk nest te verlatenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor het eerst rijst afgegoten, hoe voel je je nu?
Weer een stap dichter bij onafhankelijkheid?![]()
Als je denkt dat je aan een solo vlucht toe bent dan lijkt het me idd tijd, succes met alles!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:01 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
nou voornamelijk dat de rijst ook gewoon gelukt was en de rest van de maaltijd ook deed mij beseffen dat het mischien tijd word het ouderlijk nest te verlaten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |