Ik ben ook altijd wel te porren voor een lekkere discussiequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:20 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Nahh, motorrmuizen en koekblikkers, altijd succes op een heftige discussie.![]()
En natuurlijk zitten er een paar van die stokers tussen.
Zo, volgens je PB bezit je een r6. Netjes. Vol vermogen of zit je nog vast aan 25kw? En het MF-stickertje zit er ook braaf op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd wel te porren voor een lekkere discussie..
Het is nu eenmaal een fiets die niet alleen de looks heeft, maar ook nog eens goed te gebruiken is als stadsfiets. (vergeleken met andere supersports dan héquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het jammer dat je die gsx echt overal ziet. Rij zelf een Triump Sprint RS uit 2000
met een 750 heb je geen supersport hequote:Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een fiets die niet alleen de looks heeft, maar ook nog eens goed te gebruiken is als stadsfiets. (vergeleken met andere supersports dan hé)
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Motor rijders moeten echt eens opflikkeren.
Primaquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef hondashadow het volgende:
IsDatZo, m0m0,Gespot!
(ikke = dribibuu)
Gaan we hier nou een tweede MF-oprichten?
Gewoon zorgen dat dat spiegeltje van jou eraf ligtquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef kurk_droog het volgende:
Gewoon zorgen dat er te weinig ruimte tussen die auto's is
1 druk op de knop en hij klapt zich inquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat dat spiegeltje van jou eraf ligt. Als je er toch niet in kijkt heb je ze ook niet nodig hè
.
Als jij toch niet in die spiegels kijkt zie je me ook niet aankomenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1 druk op de knop en hij klapt zich inJij rijdt tegen mijn italiaan aan. Ik geld claimen
Duidelijk een auto-mens. Faalhaas.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef dvdk het volgende:
[..]
voor de halve zool die in pak rijdt ja, met +30 graden....
als je te chicken bent om te vallen ga dan gewoon in een auto zitten...
Een duc1098, 848, 999, 748 etc zijn natuurlijk ook geen supersportquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat dan, is alleen 600 supersport?
Flauw
FZR 600R MF'er hier
Ik heb een XT400quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat dan, is alleen 600 supersport?
Flauw
FZR 600R MF'er hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |