abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39579047
Beste motorrijder.

Dat jullie tussen de file door rijden, zal je mij nooit over horen klagen, ondanks dat ik in de auto zit te balen en/of te zweten omdat ik in de brandende zon stilsta.
Ook wil ik graag wat ruimte voor jullie maken, zodat jullie ongehinderd tussen de rijen auto's doorkunnen.

Alleen kan ik niet aan 2 kanten ruimte maken. Als ik dan op het middelste van de 3 rijbanen rij (ehhh stilsta) rij dan GVD niet zowel rechts als links aan mij voorbij.

Is het nou zo veel moeite om als motorrijders af te spreken waar je tussen de file's doorrij, want ik heb weinig zin om dan weer naar rechts uit te wijken, dan weer naar links omdat die klote motorrijders niet weten wat ze willen.

Voortaan maak ik alleen ruimte tussen de linker en middelste rijstrook, en de motorrijders die toch nog ergens anders tussen de auto's door willen, hebben gewoon dikke pech.

Kut motorrijders

Maar wel natuurlijk, motorrijders die op de meest linker rijstrook tussen de auto's doorrijden
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_39579101
Gewoon NIET aan de kant gaan.
X
X
X
pi_39579241
En waarom niet, zij zijn zo slim om met dit weer de motor te pakken, dus wil ik best ruimte voor ze maken. Als het mij niet zint, moet ik zelf ook maar mijn motor rijbewijs gaan halen.

Alleen die kut motorrijders die niet weten wat ze willen
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_39579429
wanneer motorrijders door een file heenrijden, wat mag met een verantwoord snelheidsverschil (zelf in te vullen door de agent)dan mag dat alleen tussen de 2 meest linkse banen. dus niet over de vluchtstrook, niet half door de berm, nee tussen de 2 meest linkse stroken door.

maak dus ruimte voor die motorrijder aan de linkerkant, de rechtkant zit keihard fout. als een agent dat ziet dat een motorrijder niet tussen de 2 linkse banen inhaalt, kan hem dat 185 euro kosten, of wanneer hij iets te agressief inhaalt, een artikeltje 5, en dus dag rijbewijs.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:09:23 #5
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_39579567
Ik heb toevallig nog een theorieboek langs me liggen, en ik citeer:

"Rijdend in een langzaam bewegende file wisselt u niet steeds van rijstrook en volgt u uw voorligger op veilige afstand. U kunt in die rijstrook inhalende motorrijders verwachten. Afhankelijk van de beschikbare ruimte halen motorrijders het ene voertuig links in en het andere rechts. Als u ze ziet aankomen, stuur dan zó dat u de passeerruimte zo groot mogelijk maakt."

Oftewel, je hebt maar aan de kant te gaan.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_39579575
Wat ga je dan doen als er een heeeeeele dikke motorrijder langs wil?
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:15:02 #7
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_39579728
Tussen rijstrook 1 en 2 geteld vanaf de rijbaanscheiding door.

Een beetje motorrijder snapt dat dat de plaats is waar je behoort te rijden met max 40 km/h óf gering snelheidsverschil. Gekluns tussen de vrachtauto's op andere rijstroken vertelt ons veel over de rijvaardigheid van de desbetreffende motorrijder. Het is helaas inderdaad zo dat wanneer de zon gaat schijnen er steeds meer 'motorrijders' rondrijden die geen reclame zijn voor hun doorgaans gediciplineerde winterharde collega's.

TS wordt in ieder geval bedankt voor het begrip met een motorzwaaihandje
Jawohl Herr Kaloin!
pi_39579820
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:09 schreef Barcaconia het volgende:

"Rijdend in een langzaam bewegende file wisselt u niet steeds van rijstrook en volgt u uw voorligger op veilige afstand. U kunt in die rijstrook inhalende motorrijders verwachten. Afhankelijk van de beschikbare ruimte halen motorrijders het ene voertuig links in en het andere rechts. Als u ze ziet aankomen, stuur dan zó dat u de passeerruimte zo groot mogelijk maakt."

Tsja, dan rij je op de middenbaan, ga je naar rechts om een motorrijder langs te laten, zit er rechts van je toevallig ook een die je verrot rij, nee, daar ben je blij mee.

Zoals gezegd, ik maak graag plaats, maar dat gekut aan beide kanten inhalen

Maar jouw reaktie lezend, mogen ze dus aan beide kanten inhalen. Echt volslagen belachelijk als dat zo zou zijn,
pi_39579849
Motorrijder meld zich:

Nog even voor de duidelijkheid: Voor de gemiddelde motorrijder (die wél netjes zijn motorpak aan heeft en niet in een t-shirt rijdt) is het momenteel geen pretje. Die pakken zijn luchtdicht en ze hebben het gegarandeerd warmer dan jij.

Motorrijders horen tussen de linker en de één na linker rijstrook te rijden. Er is echter een uitzondering. Op plaatsen waar bijvoorbeeld 4 banen in drie banen overgaan is het voor hen veiliger om één baan rechter te rijden door al het invoegende verkeer. Een motorrijder die elders ook "rechter" tussen de file doorrijdt is heel slecht bezig.

Verder: Iedereen bedankt voor het netjes opzij gaat. Als het lukt bedanken we even, maar meestal laat de veiligheid dit niet toe. We hopen dat jullie autorijders dit begrijpen
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_39579879
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:18 schreef Sakura het volgende:

[..]

Maar jouw reaktie lezend, mogen ze dus aan beide kanten inhalen. Echt volslagen belachelijk als dat zo zou zijn,
Nee hoor, dat is echt niet zo. Officeel mogen ze zowiezo niet rechts inhalen, maar het wordt gedoogd waardoor het wel mag, maar dan alleen echt tussen de linker één na linker baan.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:22:00 #11
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_39579917
Feit is, en dat weet ik toevallig omdat ik zelf ook zo'n filerijder ben , dat het GEDOOGD wordt, officieel is het niet toegestaan namenlijk. Wel is inderdaad de afspraak gemaakt, enkelt tussen de 2 meeste linkerrijstroken door te rijden, om verwarring e.d. te voorkomen.

@Sakura, jij bent dan nog netjes, maar ik maak ook vaak genoeg mee dat mensen me er niet tussendoor laten, er niet op letten, me aan zien komen en express het gat dichten, of hem lukraak op de andere rijstrook kwakken.
Risico van het motorrijden denk ik dan maar, opletten geblazen dus

En vaak zie je óf een handje, óf een voetje, als het gaat, dat is dan het bedankje
Speak only if it improves upon the silence....
pi_39580116
weet ik gelijk wat in motorrijderstaal bedankt betekent ...
net zoals vrachtwagenchauffeurs even lichten met groot licht

overigens ga ik altijd aan de kant maar vind links én rechts opletten in een file idd best irri
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:30:05 #13
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39580120
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:22 schreef BYM het volgende:

@Sakura, jij bent dan nog netjes, maar ik maak ook vaak genoeg mee dat mensen me er niet tussendoor laten, er niet op letten, me aan zien komen en express het gat dichten, of hem lukraak op de andere rijstrook kwakken.
Risico van het motorrijden denk ik dan maar, opletten geblazen dus
daarom het geringe snelheidsverschil
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39580139
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:09 schreef Barcaconia het volgende:

Het is gedoogd om door files heen te rijden met de motor. Automobilisten zijn niet verplicht aan de kant te gaan.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:32:33 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39580174
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef Frasier het volgende:
Gewoon NIET aan de kant gaan.
Kneus

Jij bent dus zo'n homo die expres hindert
Huilen dan.
pi_39580182
Ik heb nog nooit last van een motorrijder gehad, oke, ze rijden niet altijd even zacht tussen de files door, maar ja, zolang er niks geraakt word maakt het ook niet uit.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:34:08 #17
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39580210
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef Sakura het volgende:
Beste motorrijder.

Dat jullie tussen de file door rijden, zal je mij nooit over horen klagen, ondanks dat ik in de auto zit te balen en/of te zweten omdat ik in de brandende zon stilsta.
Ook wil ik graag wat ruimte voor jullie maken, zodat jullie ongehinderd tussen de rijen auto's doorkunnen.

Alleen kan ik niet aan 2 kanten ruimte maken. Als ik dan op het middelste van de 3 rijbanen rij (ehhh stilsta) rij dan GVD niet zowel rechts als links aan mij voorbij.

Is het nou zo veel moeite om als motorrijders af te spreken waar je tussen de file's doorrij, want ik heb weinig zin om dan weer naar rechts uit te wijken, dan weer naar links omdat die klote motorrijders niet weten wat ze willen.

Voortaan maak ik alleen ruimte tussen de linker en middelste rijstrook, en de motorrijders die toch nog ergens anders tussen de auto's door willen, hebben gewoon dikke pech.

Kut motorrijders

Maar wel natuurlijk, motorrijders die op de meest linker rijstrook tussen de auto's doorrijden
Moterrijders die rechts inhalen gewoon blokkeren. Ook met file snelheid mag een moterrijder niet uiterst rechts inhalen.
pi_39580846
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het is gedoogd om door files heen te rijden met de motor. Automobilisten zijn niet verplicht aan de kant te gaan.
Het is niet gedoogd, het mag. En automobilisten moeten zich houden aan een gedragscode, net zoals motorrijders. En de motor mag alleen tussen de 2 linkerrijstroken doorrijden. Zie de volgende links.

http://www.politie.nl/klp(...)jders_in_de_file.asp
http://www.politie.nl/klp(...)els_motorrijders.asp
http://www.politie.nl/klp(...)s_automobilisten.asp
http://www.motorplatform.nl/samenspelindefile.htm
pi_39581863
idd, niet gedoogd. Het mag.
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:50:37 #20
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_39581960
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:08 schreef _jero_ het volgende:

[..]

Het is niet gedoogd, het mag. En automobilisten moeten zich houden aan een gedragscode, net zoals motorrijders. En de motor mag alleen tussen de 2 linkerrijstroken doorrijden. Zie de volgende links.

http://www.politie.nl/klp(...)jders_in_de_file.asp
http://www.politie.nl/klp(...)els_motorrijders.asp
http://www.politie.nl/klp(...)s_automobilisten.asp
http://www.motorplatform.nl/samenspelindefile.htm
En zo is het het snelheids verschil mag niet meer dan 10 a 15 KM zijn,

en hulde voor de automobilisten die ruimte maken voor een motorrijder en daarmee dus laten zien dat ze opletten in het verkeer, ik probeer ook altijd even een bedankje te geven maar soms is dat niet altijd mogelijk.

en automobilisten die bewust even de auto een zetje naar links geven zijn gewoon potentiele moordenaars en mogen van mij de hoogst mogelijke straf krijgen

als ze zo gefrustreerd zijn omdat er iemand langs kan moeten ze zelf maar eens op een motor kruipen om ook eens mee te maken hoe het is om regelmatig bijna aangereden te worden.
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:57:57 #21
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_39582159
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:18 schreef dahei het volgende:
Motorrijder meld zich:

Nog even voor de duidelijkheid: Voor de gemiddelde motorrijder (die wél netjes zijn motorpak aan heeft en niet in een t-shirt rijdt) .... [/sub]
voor de halve zool die in pak rijdt ja, met +30 graden....

als je te chicken bent om te vallen ga dan gewoon in een auto zitten...
pi_39585010
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef dvdk het volgende:

[..]

Liever wat zweet op mijn vel dan helemaal geen vel.

Voor stukken verder dan 'de straat uit' trek ik altijd mijn pak aan, ook met dit weer. Bang om te vallen ben ik niet, wel voor automobilisten die niet kijken.
Het meervoud van lef is leven
pi_39585457
quote:

[..]

Ik ben ook te chicken om te vallen. Met dit weer ga ik ook lekker met de auto. Tot zo'n 25 graden pak ik de motor wel.

Ik weet niet of je zelf motor rijdt, maar als dit zo is, dan wil ik je wel eens horen als je een keer bent gevallen (en ja, dat gebeurd iedereen wel eens) in het ziekenhuis met het vlees van je botten geschuurd.

Maar uiteindelijk moet iedereen het zelf maar weten...
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:49:26 #24
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39586109
quote:

Jij hebt het duidelijk niet begrepen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:51:07 #25
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_39588568
quote:

[..]

jij vind het stoer he ? om er voor uit te komen dat je gebrek aan hersenen heb
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:55:41 #26
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_39588748
quote:

[..]

Whehe, ga eerst je huiswerk doen en kom dan met een stompzinnige opmerking die je wellicht kunt onderbouwen
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_39588840
quote:

Jij bent gek
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:58:29 #28
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_39588876
quote:

[..]

Mocht jij die ene motorrijder zijn in een t-shirtje en korte broek zonder handschoenen.. en een keer heerlijk op je buik schuift, dan spreek ik je wel weer in het ziekenhuis .. als je mazzel hebt

maar ik gok dat jij geen motorrijder bent
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:01:54 #29
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_39589028
Als motorrijder haal ik tussen rijstroken in, eerste versnelling en veel toeren, zie je me niet, dan hoor je me wel, wil je niet aan de kant, prima, maar snij me niet af, dan mis je je spiegel...

Respect voor de mensen die snappen dat ook wij rijwind nodig hebben en keurig (weinig) moeite nemen om je erlangs te laten gaan...die worden keurig netjes bedankt.

Sommigen kunnen het niet hebben dat de motorrijder eerder thuis is dan zij, meer plezier beleeft aan het rijden of gewoon wél een leven heeft...die botvieren hun frustraties op een misselijkmakende manier...

Zie je een naderende motorrijder niet, a la
Ga je niet aan de kant, a la
Snij je er één af....kna je wel es een probleem hebben...

De discussie/ opermeking over de relatie tussen de buitentemperatuur en het wel of niet dragen van een pak raakt ook kant noch wal...

"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:12:49 #30
65918 IBAZ
broeinest
pi_39589417
quote:

Als je een afspraak maakt met de dienstdoende arts op de afdeling geneeskunde/polikliniek mag je vast wel een rondleiding van hem krijgen. Maak foto´s, post ze hier, met je commentaar van jouw impressie van het bezoek. Ik rij al 26 jaar motor. Nooit zonder bescherming. Ook als het warm is. Ik ben wel eens op bezoek geweest bij een wat minder verstandige collega/mede hobbyist. Ik kreeg plaatsvervangende pijn van wat ik daar zag. Ken je dat.
pi_39594450
Je hebt overigens ook zogenaamde doorwaaipakken. Die laten wel wind door maar hebben ook beschermingsstukken op de cruciale plaatsen.
Het is iets minder veilig dan een gewoon pak maar beschermt toch nog vrij goed.
pi_39595916
Weet je waarom de motoren tussen de file door mogen rijden? Wat denk je wat er gebeurt als er een automobilist niet op zit te letten en de motorrijder voor hem raakt? Je hebt nogal weinig kreukelzone namelijk. Dat ben je zelf. Dit is ook de reden waarom motorrijders over het algemeen vooraan bij een stoplicht gaan staan.

Heel veel ongelukken met motoren worden veroorzaakt door automobilisten die te lui zijn om goed om hun heen te kijken. Dus als je geen pak draagt ben je niet lekker bezig.

Persoonlijk vind ik dat ze het dragen van beschermende kleding wel verplicht mogen stellen.
pi_39597192
Ik rij zelf ook motor en erger me kapot aan motorrijders die hun positie op de weg niet weten. Ze maken het zichzelf gevaarlijk en zorgen er uiteindelijk voor dat automobilisten zich kapot ergeren aan ons.

De grootste lomperds zijn de motorrijders die op een enkele rijbaan een file inhalen langs de vangrail kant waar een doorgetrokken streep, gras, afval en grind ligt, in plaats van de rechterkant te nemen en gedeeltelijk op de vluchtstrook te rijden (met een normale snelheid). Sommige motorrijders maken het zichzelf onnodig gevaarlijk.

Overigens heb ik voor sommige automobilisten ook geen goed woord over. Motorrijdertje pesten.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Moderator vrijdag 7 juli 2006 @ 09:47:48 #34
18653 crew  D.
pi_39597326
Mijn respect voor motorrijders is sinds 2 weken aanzienlijk minder.
Ik reed Assen voorbij waar de TT kennelijk net leeg liep en heb meer dan een uur 'stapvoets' moeten rijden tewijl de motoren, vaak 2 breed, tussendoor reden (vaak 100+ km/u, wheelies makend....)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:07:24 #35
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_39597701
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Mocht jij die ene motorrijder zijn in een t-shirtje en korte broek zonder handschoenen.. en een keer heerlijk op je buik schuift, dan spreek ik je wel weer in het ziekenhuis .. als je mazzel hebt

maar ik gok dat jij geen motorrijder bent
verkeerd gegokt ik rijd honda nighthawk en hoez zoals jij
Allebei zonder bescherming
pi_39599101
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:18 schreef dahei het volgende:
Verder: Iedereen bedankt voor het netjes opzij gaat. Als het lukt bedanken we even, maar meestal laat de veiligheid dit niet toe. We hopen dat jullie autorijders dit begrijpen
Ik hoef niet perse een bedankje, vind het gewoon een regel van fatsoen/rekening met elkaar houden.

Verder snap ik de irritatie van TS heel goed, maak dat ook regelmatig mee maar je doet er weinig aan behalve dan maar gewoon in het midden te blijven rijden, dan moet de linkerbaan maar iets aan de kant.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:47:27 #37
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_39600487
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:47 schreef D.Rose het volgende:
Ik reed Assen voorbij waar de TT kennelijk net leeg liep en heb meer dan een uur 'stapvoets' moeten rijden tewijl de motoren, vaak 2 breed, tussendoor reden (vaak 100+ km/u, wheelies makend....)
Naar de TT heb je ook zo'n beetje alle debielen bij mekaar, denk ik.. Als je oplet, zijn de controles daar ook best wel groot
Niet door bushokjes tiefen aub
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:36:29 #38
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_39612223
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:07 schreef dvdk het volgende:

[..]

Ahhhhh..... een gulle orgaandonor.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_39613555
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:36 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ahhhhh..... een gulle orgaandonor.
Ik denk dat het orgaan "de huid" niet veel kans maakt bij hem om getransplanteerd te kunnen worden.
pi_39614107
Smile around the world :-)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:26:06 #41
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_39616585
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:55 schreef Sakura het volgende:
En waarom niet, zij zijn zo slim om met dit weer de motor te pakken dom om met dit weer zichzelf in een zwart leren pak te hijsen en een helm op te zetten waardoor ze het fokking heet hebben
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_39616613
Gewoon je deur open doen als ze er langs willen
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39616892
kankerlijers zijn het! allemaal doodschieten!

das mijn mening
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:50:29 #44
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39617226
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:47 schreef D.Rose het volgende:
Respect als je dat allemaal kan.
pi_39618292
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:07 schreef dvdk het volgende:

[..]

Dus geen echte...
Waarom ben je er zo trots op (onnodige) risico's te lopen?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:49:06 #46
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_39618740
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Gewoon je deur open doen als ze er langs willen
Doe dat en je bent een deur kwijt.
En jij bent aansprakelijk vanwege hinderen.

(Hier ook een motorrijder)
pi_39619067
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:49 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Doe dat en je bent een deur kwijt.
En jij bent aansprakelijk vanwege hinderen.

(Hier ook een motorrijder)
Maar de motorrijder is wel geklapt.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:04:28 #48
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_39619183
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:00 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Maar de motorrijder is wel geklapt.
Als je goed kan motorrijden, maak je een noodstop. Als je het goed doet, ligt alleen de deur eraf en je staat ongedeerd en ongehavend stil.
pi_39620242
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:04 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Als je goed kan motorrijden, maak je een noodstop. Als je het goed doet, ligt alleen de deur eraf en je staat ongedeerd en ongehavend stil.
Behalve je voorband/velg.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:48:01 #50
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39620406
Ik heb wel eens een gast van zijjn Harley afgerost terwijl ik mijn motor aan het oprapen was op de snelweg. Ging een dame opeens van baan verwisselen zonder richting aangeven. Ruim mijn motor op, rijdt die gast op mijn in. Jaren terug gezien de smiley........
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:12:15 #51
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_39623034
overigens:
als een motorrijder iemand aan de rechterkant wil groeten (een auto bedanken bijvoorbeeld) dan zal hij zijn voet uitsteken. Dat is niet omdat hij de auto kapot wil schoppen. Dat is omdat de rechterhand de gashandel is en het nogal schokkerig is om die los te laten bij lage snelheden

Overigens probeer ik er nooit te hard tussendoor te gaan en hou me vrijwel altijd aan de matrix-borden qua snelheid. Is die snelheid gehaald voeg ik netjes in tussen de auto's en hobbel vrolijk verder. Had laatst dat een busje me niet zag, de vrachtwagen rechts ernaast wel. Die deed zijn raam open en vertelde het busje om "even op te rotten"

Ik vond het wat ver gaan, maar heb de vrachtwagenchauffeur wel bedankt want 30+ in een motorpak is niet echt fijn als je zacht moet rijden. Daarbij is file rijden veeeeeel zwaarder dan gewoon rijden omdat je alle auto's in de gaten moet houden waarbij sommige (meestal type leasewagen) gewoon van alle banen gebruik maken zonder te kijken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_39624472
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:32 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik ben ook te chicken om te vallen. Met dit weer ga ik ook lekker met de auto. Tot zo'n 25 graden pak ik de motor wel.

Ik weet niet of je zelf motor rijdt, maar als dit zo is, dan wil ik je wel eens horen als je een keer bent gevallen (en ja, dat gebeurd iedereen wel eens) in het ziekenhuis met het vlees van je botten geschuurd.
Tenzij die botten ook weggescheurd zijn. Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand zijn onderarm moet missen omdat zijn volledige elleboog weggesleten is.

Al die gasten die zonder beschermende kleding motor rijden, zouden voor de gein nu naar buiten moeten gaan, met hun volle gewicht op hun elleboog steunen, en dan je elleboog een metertje over het asfalt heen slepen. Kijken of ze dan morgen ook nog in hun korte broek met slippers aan en slechts een t-shirtje op de motor springen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:15:17 #53
74671 h_vreman
true Junglist
pi_39624576
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef Paxlie het volgende:
overigens:
als een motorrijder iemand aan de rechterkant wil groeten (een auto bedanken bijvoorbeeld) dan zal hij zijn voet uitsteken. Dat is niet omdat hij de auto kapot wil schoppen. Dat is omdat de rechterhand de gashandel is en het nogal schokkerig is om die los te laten bij lage snelheden

Overigens probeer ik er nooit te hard tussendoor te gaan en hou me vrijwel altijd aan de matrix-borden qua snelheid. Is die snelheid gehaald voeg ik netjes in tussen de auto's en hobbel vrolijk verder. Had laatst dat een busje me niet zag, de vrachtwagen rechts ernaast wel. Die deed zijn raam open en vertelde het busje om "even op te rotten"

Ik vond het wat ver gaan, maar heb de vrachtwagenchauffeur wel bedankt want 30+ in een motorpak is niet echt fijn als je zacht moet rijden. Daarbij is file rijden veeeeeel zwaarder dan gewoon rijden omdat je alle auto's in de gaten moet houden waarbij sommige (meestal type leasewagen) gewoon van alle banen gebruik maken zonder te kijken
Amen to that ! Wat communicatie allemaal kan doen
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_39627875
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:41 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Behalve je voorband/velg.
Ja dus? En die mag jij betalen!
pi_39653343
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:45 schreef dahei het volgende:

[..]

Ja dus? En die mag jij betalen!
nadat je je laars in de zijkant van zijn hoofd geplant hebt.. Geheel per ongeluk natuurlijk, je moest je evenwicht bewaren natuurlijk
  zondag 9 juli 2006 @ 14:58:55 #56
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_39659286
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef Paxlie het volgende:
overigens:

En zo hoort het ook
Super netjes weggedrag van jou ik doe het net zo.
Vooral het oogcontact via de spiegels van een automobilist houd ik erbij in de gaten ook nog.
Als ik niet het idee heb dat ze mij zien, dan ga ik er ook niet tussendoor.
Je kruipt er uiteindelijk toch voorbij en de volgende ziet jou dan weer wel en kun je makkelijk verder.

Die vrachtwagen chauffeur strakke actie, maybe een beetje te!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_67670782
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:03 schreef freak1 het volgende:
wanneer motorrijders door een file heenrijden, wat mag met een verantwoord snelheidsverschil (zelf in te vullen door de agent)dan mag dat alleen tussen de 2 meest linkse banen. dus niet over de vluchtstrook, niet half door de berm, nee tussen de 2 meest linkse stroken door.

maak dus ruimte voor die motorrijder aan de linkerkant, de rechtkant zit keihard fout. als een agent dat ziet dat een motorrijder niet tussen de 2 linkse banen inhaalt, kan hem dat 185 euro kosten, of wanneer hij iets te agressief inhaalt, een artikeltje 5, en dus dag rijbewijs.
Het enige goede antwoord.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:31:10 #58
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_67671021
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Errrwin het volgende:

[..]

Het enige goede antwoord.
Anders kick je een 3 jaar oud topic
Overigens mag het alleen onder de 50km/u en met een verschil van 5km/u
pi_67671026
Wat een kutkick zeg.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:34:39 #60
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_67671148
files
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:42:05 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67671436
Ik heb gister weer 3 motorrijder-handjes verdiend .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:53:44 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67671852
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:42 schreef fathank het volgende:
Ik heb gister weer 3 motorrijder-handjes verdiend .
Zo hoort 't .
Huilen dan.
pi_67671993
Motorrijders.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:58:15 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67672012
Ik zou eigenlijk wel eens met zo'n trial-bike door de file willen crossen. Beetje over auto's heen rijden enzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:59:51 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67672076
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef m0m0 het volgende:
Motorrijders.
Je zou wel willen he, maar je mag 't niet van je mammie? .
Huilen dan.
pi_67672093
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:57 schreef m0m0 het volgende:
Motorrijders.
pi_67672276
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je zou wel willen he, maar je mag 't niet van je mammie? .
Van die kansloze zomerrijders die het hele jaar door te schijterig waren om te rijden, en nu opeens denken king of the road te zijn. Kansloos.
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:07:04 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67672353
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Van die kansloze zomerrijders die het hele jaar door te schijterig waren om te rijden, en nu opeens denken king of the road te zijn. Kansloos.
Ik heb ook (noodgedwongen) in de winter gereden, maar wat is daar mis mee? Heeft niks met 'schijterig' te maken. Het is gewoon niet LEUK om met de motor door de kou, regen etc te rijden.

En daar gaat het om, om de funfactor.

De jaloezie druipt van je post af.
Huilen dan.
pi_67672366
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[poser] You wish bitch. De shoei xr1000. Speciale paint Arch Angel. [/poser]
pi_67672391
quote:
voor motorrijders:
Bij snelwegen met meer dan twee rijstroken, kiest u positie tussen de twee meest linkse rijstroken.
quote:
voor automobilisten:
Achteropkomende motorrijders hebben doorgaans voldoende ruimte om te passeren als u over het midden van uw rijstrook rijdt. Motorrijders passeren in principe tussen de rijstroken in, vlak langs de onderbroken streep. Natuurlijk helpt het als u ze wat meer ruimte biedt door naar rechts uitte wijken als u op de rechterstrook zit, of naar links als u op linkerstrook rijdt.
volgens het handvest dat is opgesteld tussen o.a. Anwb, O.M., CBR
pi_67672464
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik heb ook (noodgedwongen) in de winter gereden, maar wat is daar mis mee? Heeft niks met 'schijterig' te maken. Het is gewoon niet LEUK om met de motor door de kou, regen etc te rijden.

En daar gaat het om, om de funfactor.

De jaloezie druipt van je post af.
Wat? Jaloezie omdat ik wel in de wintermaanden ben doorgereden?

Maar laten we het maar netjes houden, uiteindelijk is het toch maar 1 groot liefhebbend familie. Ondanks dat het handjes zwaaien zowat geen betekenis meer heeft.
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:14:49 #72
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67672592
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:10 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Wat? Jaloezie omdat ik wel in de wintermaanden ben doorgereden?

Maar laten we het maar netjes houden, uiteindelijk is het toch maar 1 groot liefhebbend familie. Ondanks dat het handjes zwaaien zowat geen betekenis meer heeft.
Altijd weer dat immer terugkerende 'ik-ben-doorrijder-dus-ik-ben-toffer"-gezeur. Ik heb ook regelmatig in de winter gereden, en ik vond er geen kut aan.
Huilen dan.
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:19:18 #73
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_67672722
Toch leuk hoe een 3jaar oude topic met een verhitte discussie opnieuw doorgevoerd word.

Heb zelf geen motor rijbewijs maar hou altijd wel zoveel mogelijk rekening met deze duivels op 2 wielen.
Ze zijn immers (en zullen dat altijd blijven) de zwakste verkeersdeelnemer.
pi_67672771
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef TheThirdMark het volgende:
Toch leuk hoe een 3jaar oude topic met een verhitte discussie opnieuw doorgevoerd word.

Heb zelf geen motor rijbewijs maar hou altijd wel zoveel mogelijk rekening met deze duivels op 2 wielen.
Ze zijn immers (en zullen dat altijd blijven) de zwakste verkeersdeelnemer.
Nahh, motorrmuizen en koekblikkers, altijd succes op een heftige discussie.
En natuurlijk zitten er een paar van die stokers tussen.
pi_67672883
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:03 schreef freak1 het volgende:

die 185 kan ik beamen, 1x rechtse strook gepakt omdat er een klootzak zn auto expres voor gooide zodat ik er niet tussen kon, dat werd uiteraard niet bestraft door meneer de agent die er achter zat met zn burger volvo
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:25:34 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67672909
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:20 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Nahh, motorrmuizen en koekblikkers, altijd succes op een heftige discussie.
En natuurlijk zitten er een paar van die stokers tussen.
Ik ben ook altijd wel te porren voor een lekkere discussie ..
Huilen dan.
pi_67673057
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik ben ook altijd wel te porren voor een lekkere discussie ..
Zo, volgens je PB bezit je een r6. Netjes. Vol vermogen of zit je nog vast aan 25kw? En het MF-stickertje zit er ook braaf op. Bij deze gespot.

Moi: de gsxr750 k7. Heel heilig op straat.
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:35:31 #78
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_67673212
Ik vind het jammer dat je die gsx echt overal ziet. Rij zelf een Triump Sprint RS uit 2000
pi_67673635
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:35 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het jammer dat je die gsx echt overal ziet. Rij zelf een Triump Sprint RS uit 2000
Het is nu eenmaal een fiets die niet alleen de looks heeft, maar ook nog eens goed te gebruiken is als stadsfiets. (vergeleken met andere supersports dan hé )
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:59:53 #80
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_67674041
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:47 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal een fiets die niet alleen de looks heeft, maar ook nog eens goed te gebruiken is als stadsfiets. (vergeleken met andere supersports dan hé )
met een 750 heb je geen supersport he
pi_67674085
Motor rijders moeten echt eens opflikkeren.
Roken is lekker
pi_67674945
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Motor rijders moeten echt eens opflikkeren.
pi_67675461
IsDatZo, m0m0, Gespot!

(ikke = dribibuu)

Gaan we hier nou een tweede MF-oprichten?
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:15:26 #84
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67676651
Ik ga altijd netjes aan de kant. Bedankt worden maakt 't dan juist leuk, idem met seinen naar truckers
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:20:32 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67676805
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef hondashadow het volgende:
IsDatZo, m0m0, Gespot!

(ikke = dribibuu)

Gaan we hier nou een tweede MF-oprichten?
Prima

In 't gespot topic: dribibuu gespot op Fok!

Net m'n lunchpauze opgeofferd voor een stukje rijden, was werkelijk heerlijk .
Huilen dan.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:24:02 #86
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_67676902
KAP ES met oude topic's te bumpen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_67677251
Gewoon zorgen dat er te weinig ruimte tussen die auto's is
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:36:35 #88
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67677283
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:
KAP ES met oude topic's te bumpen.
Boeit niks als 't nog actueel is
pi_67677340
En trouwens. Deze komt uit 2006. Ik heb oudere omhoog gekikt
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:39:23 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67677365
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef kurk_droog het volgende:
Gewoon zorgen dat er te weinig ruimte tussen die auto's is
Gewoon zorgen dat dat spiegeltje van jou eraf ligt . Als je er toch niet in kijkt heb je ze ook niet nodig hè .
Huilen dan.
pi_67677395
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat dat spiegeltje van jou eraf ligt . Als je er toch niet in kijkt heb je ze ook niet nodig hè .
1 druk op de knop en hij klapt zich in Jij rijdt tegen mijn italiaan aan. Ik geld claimen
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:43:56 #92
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67677467
Amsterdamse mentaliteit
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:53:42 #93
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67677698
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

1 druk op de knop en hij klapt zich in Jij rijdt tegen mijn italiaan aan. Ik geld claimen
Als jij toch niet in die spiegels kijkt zie je me ook niet aankomen .. en carbon knokkels op m'n handschoenen FTW. Denk niet dat je deur 't waardeert als die onzacht in aanraking komt met m'n handschoen .
Huilen dan.
pi_67677934
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:28 schreef dahei het volgende:

[..]

Jij zei ' '.
Roken is lekker
pi_67678359
Mijn vriend heeft een zomerpak, zijn zomerjas heeft allemaal luchtventilatie maar er zitten wel protectors in. En zn zomerbroek is afristsbaar en knie en heup beschermers. Ik heb helaas niet zo'n pak, dus ik zweet me wel te pletter, maar ik rij dan ook minder.

En wij zijn de mensen dankbaar die aan de zijkanten rijden om ons motorrijders er wel door te laten
En dat volk wat de gaten *dicht* rijdt moeten ze afschieten.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67678434
quote:

[..]

Duidelijk een auto-mens. Faalhaas.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_67678469
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:59 schreef Paxlie het volgende:

[..]

met een 750 heb je geen supersport he
Wat dan, is alleen 600 supersport ?

Flauw

FZR 600R MF'er hier
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:29:16 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67678595
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:25 schreef slindenau het volgende:

[..]

Flauw

FZR 600R MF'er hier
Een duc1098, 848, 999, 748 etc zijn natuurlijk ook geen supersport Een yamaha R1 of gsxr-1000 ook niet /

Huilen dan.
pi_67678612
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:25 schreef slindenau het volgende:

[..]

Flauw

FZR 600R MF'er hier
Ik heb een XT400
En ik heb een XT600
En mijn vriend heeft een BMW1100GS
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:30:31 #100
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_67678632
Doe ik ook altijd.
pi_67678647
quote:

en zo hoort het ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')