Tis bio afval en t bestaat voornamelijk uit dor onkruid (met kluit dus t weegt nogal wat).quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:48 schreef Woutey het volgende:
doorzoek de nieuwe lading naar bonnetjes of brieven en je weet het zo
het probleem is dat het ontzettend goor is, en veel werk voor een paar cent.
succes
Whehe, dat is een kutstreekquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:12 schreef longinus het volgende:
Bij betalen per kilo krijg je dit soort tafrelen, maar zelfs als je een vast bedrag betaald gooien ze nog je kliko vol. Zo is de mijne eens volgedouwd met luiers, en zelfs zoveel dat de deksel niet dicht kon waardoor hij niet geleegd werd (regeltjes).
Toch maar de gemeente gebeld met de eis dat ze of legen of de luiers op straat vinden want ik kan bewijzen dat ze niet van mij zijn.
Ze hebben toen de kliko netjes geleegd.
Dump in de gemeente tuinquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:54 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Tis bio afval en t bestaat voornamelijk uit dor onkruid (met kluit dus t weegt nogal wat).
Iemand met een verse poepbaby.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:16 schreef Barcaconia het volgende:
Whehe, dat is een kutstreekHet waren zeker gebruikte luiers? En zo ja, wie heeft er nu een kliko vol gebruikte luiers op voorraad
Nederlandersquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef Samcali het volgende:
Oh, dat is hier ook. Een dorp verderop betalen ze ook per kilo. Dan rijden ze 's avonds als het donker is hierheen en dumpen hun afval hier naast de containers![]()
Zo hoort het dus ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:04 schreef Revenge2005 het volgende:
heb het een paar dagen geleden nog gehad
ik zet de grijze kliko buiten ( ongeveer 3 vuilnis zakken erin )
2 uur later even een stukje lopen ( vanwege de hitte)
ineens zie je 2 mensen bij je kliko staan er er 3 zakken bij in ingooien
dus ik droog naar me kliko toe en de zakken eruit gehaald
zakken mee
leuk de mensen gevolgd
en daarna sportief de 3 zakken geleegd in hun voortuin en een brief door de bus gegooid of ze voortaan hun rommel bij zich willen houden
zal mij benieuwen of ze het nog es proberen
Wat maakt dat nou uit, zolang het niet allemaal natte vieze zooi waar jij een smerige bak van krijgt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
...
Onze buurman kan er ook wat van hoor. Hij stopt onze kliko regelmatig vol met rommel uit zijn tuin
Het is dat wij per leging betalen en hij ze alleen nog wat verder volstopt als ze al aan de weg staan,
anders had hij er al lang wat van gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |