Tis bio afval en t bestaat voornamelijk uit dor onkruid (met kluit dus t weegt nogal wat).quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:48 schreef Woutey het volgende:
doorzoek de nieuwe lading naar bonnetjes of brieven en je weet het zo
het probleem is dat het ontzettend goor is, en veel werk voor een paar cent.
succes
Whehe, dat is een kutstreekquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:12 schreef longinus het volgende:
Bij betalen per kilo krijg je dit soort tafrelen, maar zelfs als je een vast bedrag betaald gooien ze nog je kliko vol. Zo is de mijne eens volgedouwd met luiers, en zelfs zoveel dat de deksel niet dicht kon waardoor hij niet geleegd werd (regeltjes).
Toch maar de gemeente gebeld met de eis dat ze of legen of de luiers op straat vinden want ik kan bewijzen dat ze niet van mij zijn.
Ze hebben toen de kliko netjes geleegd.
Dump in de gemeente tuinquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:54 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Tis bio afval en t bestaat voornamelijk uit dor onkruid (met kluit dus t weegt nogal wat).
Iemand met een verse poepbaby.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:16 schreef Barcaconia het volgende:
Whehe, dat is een kutstreekHet waren zeker gebruikte luiers? En zo ja, wie heeft er nu een kliko vol gebruikte luiers op voorraad
Nederlandersquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef Samcali het volgende:
Oh, dat is hier ook. Een dorp verderop betalen ze ook per kilo. Dan rijden ze 's avonds als het donker is hierheen en dumpen hun afval hier naast de containers![]()
Zo hoort het dus ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:04 schreef Revenge2005 het volgende:
heb het een paar dagen geleden nog gehad
ik zet de grijze kliko buiten ( ongeveer 3 vuilnis zakken erin )
2 uur later even een stukje lopen ( vanwege de hitte)
ineens zie je 2 mensen bij je kliko staan er er 3 zakken bij in ingooien
dus ik droog naar me kliko toe en de zakken eruit gehaald
zakken mee
leuk de mensen gevolgd
en daarna sportief de 3 zakken geleegd in hun voortuin en een brief door de bus gegooid of ze voortaan hun rommel bij zich willen houden
zal mij benieuwen of ze het nog es proberen
Wat maakt dat nou uit, zolang het niet allemaal natte vieze zooi waar jij een smerige bak van krijgt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
...
Onze buurman kan er ook wat van hoor. Hij stopt onze kliko regelmatig vol met rommel uit zijn tuin
Het is dat wij per leging betalen en hij ze alleen nog wat verder volstopt als ze al aan de weg staan,
anders had hij er al lang wat van gehoord
En zo'n vuilnisman krijgt de sleutel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef Natalie het volgende:
Zulke mensen snap je toch niet? Zucht...
Toch maar proberen of zo'n slot werkt.
Normaal zou het me echt niks boeien omdat ie toch al aan de weg staat. Maar ik heb sowieso al een hekel aan die vent vanwege ander irritant gedragquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, zolang het niet allemaal natte vieze zooi waar jij een smerige bak van krijgt?
Anders gooi je gewoon jouw tuinzooi in zijn tuin, kan je buurman het weer in jouw bak stoppen!![]()
Wij gebruiken allemaal van die zakken. Blijven die dingen mooi schoon van. Moet je ook eens proberenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef PirE het volgende:
Mijn afvalbak is deze week voor de 3e keer dit jaar gejat.![]()
. Normaal zette ik hem ook al 's avonds aan de straat maar daar ben ik ook al mee gestopt omdat hij dan volgepropt werd met het restafval van anderen. Zo vol dat hij een paar keer niet meer geleegd werd omdat hij te zwaar was. En ik woon niet echt in een achterbuurt vol met tokkies.
Nu heeft iemand maar besloten dat het handig is om meerdere afvalbakken te hebben. Ik ben nu zover dat ik maar een andere kliko heb gepakt. Er stond er nog 1 en die is nu van mij. Volgende week maar even kijken of ik die van mij nog zie staan. Deze is namelijk nogal smerig
en ik heb geen zin om hem schoon te maken.
Alles gaat ook in afvalzakken en onze kliko is ook altijd behoorlijk schoon (van binnen en buiten) omdat hij door het hele huis moet (geen voortuin en we hebben ook geen achterom). Er zaten ook een stuk of 3 stickers op dus als hij volgende week aan de weg staat dan valt dat zo op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wij gebruiken allemaal van die zakken. Blijven die dingen mooi schoon van. Moet je ook eens proberenDe gemeente maakt ze hier btw ook eens in de zoveel tijd schoon.
Van die feloranje 'Afval' stickers erop plakken wil ook nog wel eens helpen tegen het jatten. Die dingen zijn er niet af te krijgen, en zo kun je altijd je container spotten bij iemand anders in de tuin.
Well donequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Alles gaat ook in afvalzakken en onze kliko is ook altijd behoorlijk schoon (van binnen en buiten) omdat hij door het hele huis moet (geen voortuin en we hebben ook geen achterom). Er zaten ook een stuk of 3 stickers op dus als hij volgende week aan de weg staat dan valt dat zo op.
preciesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo hoort het dus ook![]()
Onze buurman kan er ook wat van hoor. Hij stopt onze kliko regelmatig vol met rommel uit zijn tuin
Het is dat wij per leging betalen en hij ze alleen nog wat verder volstopt als ze al aan de weg staan,
anders had hij er al lang wat van gehoord
Scheelt anders een hoop geld voor de meeste huishoudens. Bij ons in de gemeente ben je pas vanaf een huishouden met ongeveer 5 personen duurder uit dan voorheen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:29 schreef CasB het volgende:
Gelukkig is dat hier nooit doorgegaan, betalen per kilo...
Dat zijn geen gewone sloten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:39 schreef morgaine21 het volgende:
Hoe doe je dat dan met dat slot? Ik neem aan dat je hem open moet doen de avond voor je hem aan de straat zet anders kunnen de vuilnismannen dr ook niks mee maar als je hem dan open laat storten ze die nacht alsnog in jouw kliko :S
Ik vind het trouwens echt te gek voor woorden dat ik er een slot op zou moeten zetten. Ik woon in een heel nette buurt daarom snap ik het ook niet. Kom het anders gewoon ff vragen als je je afval niet kwijt komt (wij zijn een van de enige met een grote kliko ommdat we konijnen hebben, de rest hebben allemaal kleintjes). Bleh ik vind het zo aso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |