Een uitgerekte stekker?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ga je nou de stekker er weer uitrekken?![]()
![]()
ik maakte een grapje, maar zonder grappen, dat kan ik echt! dus pas opquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ga je nou de stekker er weer uitrekken?![]()
![]()
Jah, stoere rival gaat de stekker van FOK! uitrekken, iets wat met zijn lul nog nooit gelukt is.quote:
Met mijn lul wel, wil je h, o, nee, je was een ventquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, stoere rival gaat de stekker van FOK! uitrekken, iets wat met zijn lul nog nooit gelukt is.![]()
Maar hij rookt niet!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, stoere rival gaat de stekker van FOK! uitrekken, iets wat met zijn lul nog nooit gelukt is.![]()
Who cares, snakey@fok.nlquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met mijn lul wel, wil je h, o, nee, je was een vent.
wat ben jij een oud wijf zeg... wat dacht je ervan als die mensen hun bril af doen? staan ze je wazig aan te kijken omdat ze geen flikker zien.. (of juist wel..quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:40 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen met een bril, en dan in het bijzonder mensen met een bril die tegen mij beginnen te praten. Door dat glas voor hun ogen heb ik altijd het gevoel dat er een afstand wrodt gecreëerd tussen de pratende persoon en mij. Daardoor zal ik ook nooit een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren met een brildrager.
Gek! Dat is alleen met die hufters die met een zonnebril op praten. Dat vind ik echt zo walgelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:40 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen met een bril, en dan in het bijzonder mensen met een bril die tegen mij beginnen te praten. Door dat glas voor hun ogen heb ik altijd het gevoel dat er een afstand wrodt gecreëerd tussen de pratende persoon en mij. Daardoor zal ik ook nooit een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren met een brildrager.
haha nu gaat wanker nummer 3 het proberen? hahahahaha!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n stomme vieroog?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Tsjongejonge, alsof mensen ervoor kiezen slechtziend te zijn! Lekker generaliserend weer!
Met alle respect, maar je komt nogal dom over. Maargoed, daar kies je ook niet voor!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Tsjongejonge, alsof mensen ervoor kiezen slechtziend te zijn! Lekker generaliserend weer!
Waarom zou ik dom overkomen? Omdat ik een serieuze reactie geef op een rare OP? Ach, ik neem het je ook niet kwalijk hoor. Het zal de hitte wel wezen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je komt nogal dom over. Maargoed, daar kies je ook niet voor!
ik mis je roze bril, die hoort er toch ook bij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Is vrij duidelijk
1- Hoofdbril
2- Reserve bril
3- Zonnebril op sterkte
Klopt, mensen schatten je veel intelligenter inquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:44 schreef vencodark het volgende:
Mensen met een bril hebben vaak iets strengs en hoogachted over zich. Ze lijken zo geleerd, belezen en slimmer dan mij.![]()
Ja, maar werkt dat ook altijd in je voordeel? Bedoel, krijgen mensen nu niet hogere verwachtingen van je ofzo? Of denk ik nu te ver erover door?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, mensen schatten je veel intelligenter in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |