Ik ben echt te ziek druk aan het werk. Lekker aan het sparen zodat ik in de winter naar Brazilië kanquote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef intoxicated het volgende:
Goh wat een rust opeens hier. Iedereen druk aan het herren ofzo?![]()
![]()
Ik moet nog 3 maanden theorie en dan wachttijd voor mn co'squote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef Repeat het volgende:
Allang niet meer, weettog.
Lijkt me eerder dat iedereen druk vakantie aan het vieren is!
maareh, fee-tje, hoef jij in de winter niet meer te studeren ofzo dat je dan weg kan? Of ga je daar een stage doen ofzo
Jeweet.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef Repeat het volgende:
Nopes. Billenwassen for life!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef intoxicated het volgende:
Goh wat een rust opeens hier. Iedereen druk aan het herren ofzo?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:06 schreef intoxicated het volgende:
Ik neem geen adviezen aan van iemand die met z'n lul uit z'n broek door het LUMC rent ja ik zag je wel!.
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef intoxicated het volgende:
Ok... als ik later doktertje ben ga ik revenge nemen. Ik zit nu verdomme al vanaf 08:45 te niksen in het LUMC, 'kan je om 12:00 ongeveer terugkomen?'![]()
vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef intoxicated het volgende:
Ok... als ik later doktertje ben ga ik revenge nemen. Ik zit nu verdomme al vanaf 08:45 te niksen in het LUMC, 'kan je om 12:00 ongeveer terugkomen?'![]()
Nee, niet echt.. maar ik vind het gewoon leuk om te hebben....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat soort spul heb je toch niet zelf nodig
Uhhh hier in Utrecht zijn we echte die-hards, heb vandaag nog gewoon college! en vrijdag tentamen! Dusehh dat woord 'vakantie' wil ik niet te vaak horen.. dan komt er echtt nix meer van leren :S stomme hittegolf!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef Repeat het volgende:
Allang niet meer, weettog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |