Mag je geen andere opleiding doen als je geen uitlotingsbericht krijgt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:01 schreef Spyronius het volgende:
Ja dat weet ik ook, maar dan moet ik een jaar niets doen, of tenminste niet iets nuttigs doen.
Voor zover ik weet houdt de IBG er volgend jaar totaal geen rekening mee of je toevallig dit jaar bent uitgeloot / je certificaten niet had opgestuurd / etc. Die angst lijkt me dus ongegrond.quote:Daarnaast heb ik ook het idee, als ik nu mijn certificaat niet op stuur, dan zou het me niets verbazen dat ik volgend jaar weer wordt uitgeloot, maar dat is maar een gevoel.
Jewel, maar die opleiding die ik wil doen is in eerste instantie een lotingsopleiding geweest, maar er waren minder aanmeldingen dan er plek was, dus er zijn nog plekken over en als er dan weer meer aanmeldingen zijn doordat mensen die uitgeloot zijn op hetzelfde idee komen komt er een tweede lotings ronde en begint het feest weer van voor af aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:08 schreef m021 het volgende:
[..]
Mag je geen andere opleiding doen als je geen uitlotingsbericht krijgt?
[..]
Voor zover ik weet houdt de IBG er volgend jaar totaal geen rekening mee of je toevallig dit jaar bent uitgeloot / je certificaten niet had opgestuurd / etc. Die angst lijkt me dus ongegrond.
Ja, ik wacht vandaag nog even rustig af. Het lijkt me dat meer mensen dit hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:53 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Gewoon alles zo snel als je het hebt op de bus doen, en anders bel je de uni ff.
Ah, heb het al binnen. Ik maak me weer eens druk om nietsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, ik wacht vandaag nog even rustig af. Het lijkt me dat meer mensen dit hebben
Ik zou er wat beter over nadenken dan dat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:36 schreef 14.gif het volgende:
Jaa, denk dat ik dan toch maar in Nederland blijfal was t maar omdat t net een jaartje korter is
waarom zou je in godsnaam belgie nog overwegen als het ook in Nederland kanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:17 schreef intoxicated het volgende:
Heb je Groningen ooit wel eens gezien enzo dan? En Leuven? Voor dat ene jaar hoef je het echt niet te laten, dikke kans dat je in Groningen gewoon ook een halfjaar op je co's zit te wachten enzo. En met nog een herkansing hier en daar scheelt het dan ook niks meer qua tijd.
dat soort spul heb je toch niet zelf nodigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef The_DopeMan het volgende:
...uhmm.... ga alweer naar jaar 4
tijd vliegt echt !!!![]()
Komende week eens mn medisch instrumentarium uitbreiden met bloeddrukmeter e.d...![]()
![]()
Nee, jij racete op je fietsje achter de scannerberichten van dodelijke verkeersongevallen aan om een beeld van GNK te krijgenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik was uberhaupt nog nooit in Leiden geweest voordat ik daar kwam studeren
Ik ben echt te ziek druk aan het werk. Lekker aan het sparen zodat ik in de winter naar Brazilië kanquote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef intoxicated het volgende:
Goh wat een rust opeens hier. Iedereen druk aan het herren ofzo?![]()
![]()
Ik moet nog 3 maanden theorie en dan wachttijd voor mn co'squote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef Repeat het volgende:
Allang niet meer, weettog.
Lijkt me eerder dat iedereen druk vakantie aan het vieren is!
maareh, fee-tje, hoef jij in de winter niet meer te studeren ofzo dat je dan weg kan? Of ga je daar een stage doen ofzo
Jeweet.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef Repeat het volgende:
Nopes. Billenwassen for life!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef intoxicated het volgende:
Goh wat een rust opeens hier. Iedereen druk aan het herren ofzo?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:06 schreef intoxicated het volgende:
Ik neem geen adviezen aan van iemand die met z'n lul uit z'n broek door het LUMC rent ja ik zag je wel!.
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef intoxicated het volgende:
Ok... als ik later doktertje ben ga ik revenge nemen. Ik zit nu verdomme al vanaf 08:45 te niksen in het LUMC, 'kan je om 12:00 ongeveer terugkomen?'![]()
vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef intoxicated het volgende:
Ok... als ik later doktertje ben ga ik revenge nemen. Ik zit nu verdomme al vanaf 08:45 te niksen in het LUMC, 'kan je om 12:00 ongeveer terugkomen?'![]()
Nee, niet echt.. maar ik vind het gewoon leuk om te hebben....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat soort spul heb je toch niet zelf nodig
Uhhh hier in Utrecht zijn we echte die-hards, heb vandaag nog gewoon college! en vrijdag tentamen! Dusehh dat woord 'vakantie' wil ik niet te vaak horen.. dan komt er echtt nix meer van leren :S stomme hittegolf!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef Repeat het volgende:
Allang niet meer, weettog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |