lekker zeg ik, ben ongeveer een half uurtje wakker nu.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:39 schreef Kang-He het volgende:
Ik kan niet slapennnnn en ik moet er om 6 uur er weer uit.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 juli 2006 20:48 schreef 14.gif het volgende:
Ik ben toegelaten voor de studie in belgie![]()
Gefeliciteerd manquote:Op maandag 10 juli 2006 20:48 schreef 14.gif het volgende:
Ik ben toegelaten voor de studie in belgie![]()
Feli dude!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef 14.gif het volgende:
jaa, ik moet ook nog even wachten voor ik weet of ik mogelijk ook in Nederland aan de bak mag, maar mocht ik uitgeloot worden dan kan ik iig in Belgie beginnen![]()
Leuven inderdaad ja,quote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef Hoolaa het volgende:
gefeliciteerd man. welke stad? leuven?
Nee. Dan hadden ze maar op Fok! moeten zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef gohan16 het volgende:
Succes met loten. laten jullie wel een plekje vrij voor mijn vrienden?![]()
Jij hebt niks te gunnen, meneer ik-begin-1-dag-van-tevoren-te-leren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
Ik gun het eigenlijk niemand, er zijn al veels te veel geneeskundestudenten.
dit zit heel diep hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:00 schreef m021 het volgende:
[..]
Jij hebt niks te gunnen, meneer ik-begin-1-dag-van-tevoren-te-leren.![]()
Nee, ik probeer gewoon de luchtige sfeer in het topic te houden.quote:
1 te weinig nogquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
Wat zou er gebeuren als er geen loting zou zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef gohan16 het volgende:
Succes met loten. laten jullie wel een plekje vrij voor mijn vrienden?![]()
Ja uhm jij wou toch trauma arts worden buiten nederland? Want in Nederland wordt toch nooit iemand neergeschotenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
Dan vraag je dat aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef Bhai het volgende:
Hmmm dit Oranjefan gedoe mag onderhand wel weg..
Een overschot aan artsen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef Bhai het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als er geen loting zou zijn![]()
Ze zeggen dat GNK de populairste studie is (dus zonder loting zelfs meer dan rechten)...
Grappig, het immunologieblok dit jaar was bij ons nu juist het enige blok waarin géén microscopie voorkwam.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:09 schreef Repeat het volgende:
Wie heeft mij trouwens de valse hoop gegeven dat ik van microscopie af zou zijn, ik zie in mn rooster voor volgend jaar gewoon weer microscopie staan tijdens het blok Infectious Diseases
Iemand blijmaken met een dode mus he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |