abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40177562
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:56 schreef darkie_blue het volgende:

[..]

Gast, lees je studiegids....het is afhankelijk waar je zit, regeling is per universiteit anders, en hoeveel studiepunten je hebt.
Nijmegen!
pi_40177567
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:20 schreef OldJeller het volgende:
Waarom willen veel mensen trouwens naar Groningen? Omringd worden door weilanden.
Omdat het een niet al te grote stad is en er voornamelijk (1 op de 5) studenten rondlopen, wat je meer aanspreekt, dat dat degelijker, veiliger en burgelijker is i.t.t. de 'grote', 'enge' steden in de randstad waar allerlei gespuis rondloopt naast dat relatief kleine aantal studenten?
Iemand die zijn universiteit kiest op basis van hoe de stad is.

Je kiest je uni natuurlijk omdat het onderwijs je daar aanspreekt, niet omdat hij in een stad ligt die superleuk is. En wat is dat nou weer voor stereotiepe dat mensen die in Groningen wonen de Randstad eng vinden? Wilde je nog welkom zijn in dit topic of hoe zit dat?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_40177766
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef m021 het volgende:

[..]

Iemand die zijn universiteit kiest op basis van hoe de stad is.

Je kiest je uni natuurlijk omdat het onderwijs je daar aanspreekt, niet omdat hij in een stad ligt die superleuk is. En wat is dat nou weer voor stereotiepe dat mensen die in Groningen wonen de Randstad eng vinden? Wilde je nog welkom zijn in dit topic of hoe zit dat?
Nee, ik kies niet op basis van stad, velen die ik ken die naar Grun gingen deden dat wél daarentegen!
Nee, maar als ik de mensen die hier massaal naar Groningen spreek en vraag 'waarom Groningen?' dan antwoorden veruit de meesten met een bla bla antwoord die op mijn vorige post neerkomt. Ik zeg velen van hier en die ik ken die in Groningen zitten, ik zeg niet iedereen.

Ah, don't get mad billy.
pi_40177976
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:22 schreef OldJeller het volgende:

Nee, maar als ik de mensen die hier massaal naar Groningen spreek en vraag 'waarom Groningen?' dan antwoorden veruit de meesten met een bla bla antwoord die op mijn vorige post neerkomt. Ik zeg velen van hier en die ik ken die in Groningen zitten, ik zeg niet iedereen.
Dus je wist het antwoord al? Dan hoef je het hier dus ook niet te vragen.

Aangezien je vraag niet specifiek op geneeskunde gericht was hoort hij hier trouwens niet thuis. Nieuwe policy enzo. Probeer het eens in de SES SC.
pi_40178072
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef Roolio het volgende:

[..]

Nijmegen!
Ik weet niet hoe dat zit met het nieuwe curriculum, maar als ik me goed herinner mocht je met het oude curriculum idd 3x een 5 halen om door te gaan naar het 2e jaar. Geen 4 dus!
pi_40178080
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef m021 het volgende:

[..]

Dus je wist het antwoord al? Dan hoef je het hier dus ook niet te vragen.

Aangezien je vraag niet specifiek op geneeskunde gericht was hoort hij hier trouwens niet thuis. Nieuwe policy enzo. Probeer het eens in de SES SC.
Nee, ik wachtte op een bevestiging.

Eh, volgens mij werd dit onderwerp een paar posts hierboven aangesneden; Geneeskunde in een bepaalde stad.
pi_40178547
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat zit met het nieuwe curriculum, maar als ik me goed herinner mocht je met het oude curriculum idd 3x een 5 halen om door te gaan naar het 2e jaar. Geen 4 dus!
Even een vraag je he, krijg je van de uni nog bericht dat je bent aangemeld? Ik ga namelijk volgend jaar ook naar Nijmegen. Ik heb nog niets gehoord namelijk. Straks is mijn aanmelding ofzo fout gegaan

Heb trouwens ook nog geen introductiefolder gekregen.
pi_40178660
'k Zou gewoon even bellen als je nog 2 weken hebt tot de uiterste deadline. Heb ik destijds ook gedaan omdat Leiden langzaaaaam was, en ze lieten me meteen weten dat het goed was gegaan allemaal
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_40178725
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:50 schreef Nuna het volgende:

[..]

Even een vraag je he, krijg je van de uni nog bericht dat je bent aangemeld? Ik ga namelijk volgend jaar ook naar Nijmegen. Ik heb nog niets gehoord namelijk. Straks is mijn aanmelding ofzo fout gegaan

Heb trouwens ook nog geen introductiefolder gekregen.
Even bellen als je het niet vertrouwt . Maar vertrouw me, ik heb me allang aangemeld voor volgend jaar en ook nog niks gehoord .

Kben wel mn collegepas al kwijtgeraakt .
pi_40178833
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:56 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Even bellen als je het niet vertrouwt . Maar vertrouw me, ik heb me allang aangemeld voor volgend jaar en ook nog niks gehoord .

Ja, weet ook niet zo goed waar ik heen moet bellen Had hier al naartoe gebeld maar kreeg geen gehoor.

Algemene adresgegevens
Radboud Universiteit Nijmegen
Telefoon: 024-3616161
pi_40181789
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:56 schreef fee-tje het volgende:

Die van volgend jaar?
pi_40182661
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef m021 het volgende:

[..]

Die van volgend jaar?
uhuh
pi_40183262
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:46 schreef fee-tje het volgende:

[..]

uhuh
Balen
pi_40183796
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef fee-tje het volgende:

[..]

En als je dat niet hebt? Moet je dan alle blokkken weer opnieuw volgen of alleen degene waar je een 5 voor had? En mag je dan voor geen enkel 2e jaarsvak tentamen doen?
pi_40183901
Gewoon alleen wat je niet gehaald hebt
'tis Geen basisschool
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_40185474
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:18 schreef intoxicated het volgende:
Gewoon alleen wat je niet gehaald hebt
'tis Geen basisschool
Dus zou je in een heel jaar alleen maar naar 3 blokken mogen komen en de rest van de tijd kan je aan je piemel trekken?
pi_40185706
Als de uni waar je gaat studeren geen bindend studieadvies heeft, zou je dat in het eerste jaar kunnen doen. En sowieso, op elke uni kan je dat in de volgende jaren doen. Al zou ik dan een andere bezigheid prefereren.
pi_40192658
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:15 schreef Roolio het volgende:

[..]

En als je dat niet hebt? Moet je dan alle blokkken weer opnieuw volgen of alleen degene waar je een 5 voor had? En mag je dan voor geen enkel 2e jaarsvak tentamen doen?
Je moet de blokken overdoen die je gezakt hebt, en je mag geen 2e jaars vakken doen. .
pi_40193491
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 00:09 schreef intoxicated het volgende:
Als de uni waar je gaat studeren geen bindend studieadvies heeft, zou je dat in het eerste jaar kunnen doen. En sowieso, op elke uni kan je dat in de volgende jaren doen. Al zou ik dan een andere bezigheid prefereren.
Niet-bindend studieadvies betekent dat ze je er niet uit kunnen zetten als je slechte resultaten haalt. Als je helemaal geen resultaten haalt (dwz je komt niet opdagen voor tentamens) mogen ze je er volgens mij gewoon uitzetten.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:46:34 #295
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_40198590
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:20 schreef OldJeller het volgende:
Waarom willen veel mensen trouwens naar Groningen?
Daar woon ik al (naja vlak buiten)
en tis een erg leuke stad
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:02:42 #296
120967 the_jasper
pi_40199180
en hoe zit het met ruilen
welke kans heb je om van rotterdam naar groningen te ruilen?
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:09:49 #297
1239 Singa
Fear me!
pi_40199400
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:46 schreef the_jasper het volgende:

[..]

Daar woon ik al (naja vlak buiten)
en tis een erg leuke stad
Ik kom ook uit Groningen (nouja er vlak buiten in een andere provincie). Rotterdam is verder een prima stad, genoeg te doen, het enige wat mist is een oude stadskern.
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:10:16 #298
1239 Singa
Fear me!
pi_40199408
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:02 schreef the_jasper het volgende:
en hoe zit het met ruilen
welke kans heb je om van rotterdam naar groningen te ruilen?
Vrijwel kansloos.
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:12:41 #299
120967 the_jasper
pi_40199481
okai dan ga ik me maar eens voorbereiden op die eureka week
ff kijken of ik ergens in een studentenhuis kan komen

bedankt trouwens
pi_40201335
Een kamer krijgen in Rdam in de buurt van het Erasmus MC schijnt niet zo moeilijk te zijn (vergeleken met andere steden). Moet je je wel nu inschrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')