ze willen een kopie van je rijbewijs enzoquote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef fs180 het volgende:
jawel, rijden ze daar ook mij op hun 16e
Is het al zo laat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:07 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ze willen een kopie van je rijbewijs enzo
Die dingen gaan waarschijnlijk dan nog steeds 80, omdat ze daar niet begrenst worden.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:08 schreef Geqxon het volgende:
De tering. Als ik in Italië een scooter wil huren ben ik tussen de 30 en 40 euro per dag kwijt. 100 euro voor een weekendjeVoor een kloterig 50cc ding. Voor bv. een 150cc Vespa motorscooter heb ik een rijbewijs nodig.
Kan ik nog beter een tomosje illegaal meesmokkelen in onderdelen
Als Geqxon dan maar niet verongelukt, hij is natuurlijk niet gewend om harder te rijden dan 40.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die dingen gaan waarschijnlijk dan nog steeds 80, omdat ze daar niet begrenst worden.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als Geqxon dan maar niet verongelukt, hij is natuurlijk niet gewend om harder te rijden dan 40.
Daar heb je een punt. Tenzij ze bij het verhuurbedrijf een ring in de vario zetten, want ze zijn natuurlijk niet gek he. (een beetje hetzelfde als dat ze vaak ook huur Ferarri's begrenzen)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die dingen gaan waarschijnlijk dan nog steeds 80, omdat ze daar niet begrenst worden.![]()
50 jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als Geqxon dan maar niet verongelukt, hij is natuurlijk niet gewend om harder te rijden dan 40.
Mwah, lijkt me niet, een Ferrari is ook wat anders dan een scooter. Denk niet dat ze die moeite gaan doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Tenzij ze bij het verhuurbedrijf een ring in de vario zetten, want ze zijn natuurlijk niet gek he. (een beetje hetzelfde als dat ze vaak ook huur Ferarri's begrenzen)
je noemt je zelf nu een minderjarig pikkie van 14?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:05 schreef Geqxon het volgende:
Nou, ik weet 1 ding zeker: Als ik ooit een scooterverhuur toko beheer, dan gaan al die dingen begrenst worden. Een beetje scooters die 80 gaan verhuren aan minderjarige pikkies van 14
Is ie ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef C2C het volgende:
[..]
je noemt je zelf nu een minderjarig pikkie van 14?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |