Ja, als je me het nog een keer aanwijst probeer ik het onstekingsknopje wel te vinden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind dit trouwens een verrekte nare verlies-verlies situatie. Eerst moet ik vertikaal met die sukadelappen, en dan later ook nog eens een keer horizontaal in zo'n kutplas met allemaal muggen en ganzepoep aan de raket moeten.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Ja, als je me het nog een keer aanwijst probeer ik het onstekingsknopje wel te vinden.
Ik betaal wel mee. Heb een keer sex, en beoordeel elkaar daarna vooral vuig en vurig geschreven zinnetjes.quote:
Je weet dat zelfbevlekkers in de hel komen, he ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:54 schreef BelleDeJour het volgende:
Godverdomme. Betekent dit dat ik vanavond mijn eigen sukadelappen mag gaan smoren?
De hel? De hél? Ik ga vernolle vanavond zwemmen met een stel chagrijnige huisgenoten en een handvole laffe vrienden. Bij de Maarsseveense plassen. Met dat Kut-weerbericht van de KNMI.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je weet dat zelfbevlekkers in de hel komen, he ?
Oh, en er komen opeens nog huisgenoten bij ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:58 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
De hel? De hél? Ik ga vernolle vanavond zwemmen met een stel chagrijnige huisgenoten en een handvole laffe vrienden. Bij de Maarsseveense plassen. Met dat Kut-weerbericht van de KNMI.
Náh, die hel die kan me wat.
De zelfbevlekking alsmede tevens, ook.
JE GING TOCH AL NIET MEER MEE OFWELDAN!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, en er komen opeens nog huisgenoten bij ook.. Leuk dat je dat er ook even bij zegt.
.
Zijn er mensen die je met een geweer op je hoofd dwingen tot zwemmen ? En zou mijn aanwezigheid enige invloed hebben gehad op de niet-leukheid van het missen van sukadelappen danwel de aanwezigheid van ganzepoep ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:58 schreef BelleDeJour het volgende:
Oh, zwemmen is zó lame. Jahweh behoedde.
ALSOF IK WEL MEE ZOU GAAN NU IK WEET DAT ER NOG TIEN ANDEREN HUN WIENER SCHNITZEL IN MIJN LAATJE WILLEN SNOEKEN !quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:00 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
JE GING TOCH AL NIET MEER MEE OFWELDAN!!!!
Nee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zijn er mensen die je met een geweer op je hoofd dwingen tot zwemmen ?
Ja.quote:
En zou mijn aanwezigheid enige invloed hebben gehad op de niet-leukheid van het missen van sukadelappen danwel de aanwezigheid van ganzepoep ?
IK ZOU JE BESCHERMEN VERNOLLE ZOALS IK ALTIJD AL HEB GEDAAN NIEMAND KOMT AAN JOUW POEL! HAATE = VERLATE!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
ALSOF IK WEL MEE ZOU GAAN NU IK WEET DAT ER NOG TIEN ANDEREN HUN WIENER SCHNITZEL IN MIJN LAATJE WILLEN SNOEKEN !
Okee, 1-0. Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
IK ZOU JE BESCHERMEN VERNOLLE ZOALS IK ALTIJD AL HEB GEDAAN NIEMAND KOMT AAN JOUW POEL! HAATE = VERLATE!
Pardon, het is in alle eerlijkheid al 1-1. Bij deze lachte ik me de ballen uit mijn broek.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Okee, 1-0. Ik moest hardop lachen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar horizontaal is zo onhandig als ik achter het fornuis sta. En anders branden de sukadelappen aan.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:05 schreef BelleDeJour het volgende:
Oh, ik draai even mijn Echo & The Bunnymen LP om, Au3. Ben zo terug.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Dan draai ik de sukadelappen nog maar eens om.
.
"Óóóóóh, da's grof!quote:Echo & The Bunnymen, sukadelappen. Je hoort geen verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |