Tonks vindt het vervelend dat ik ooit wat foto's van een 16 jarige dame heb verwijderd uit US [V] S&G. Da's al.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neuh okee, maar ik vind het desalniettemin een opmerking die kant noch wal raakt.
Last van de warmte, en een zwaar tekort aan inspiratie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:38 schreef Re het volgende:
orginele SC titel![]()
, de week is al bijna voorbij hoor
Jemig, daar heb ik ook al last van....quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef An24 het volgende:
Als ik vrij ben is het heel erg...verstand staat op nul, kan niet eens een goede TVP bedenken![]()
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie die bier voor tv zuipen, op zijn Al bundy's en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen.....mijn beeld van jou is gezetquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie die bier voor tv zuipen, op zijn Al bundy's en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen.....mijn beeld van jou is gezet![]()
![]()
![]()
Je reageerde, nu heeft hij aandacht. Missie geslaagdquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie die bier voor tv zuipen, op zijn Al bundy's en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen.....mijn beeld van jou is gezet![]()
![]()
![]()
Shit happens, verandert het beeld niet doorquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je reageerde, nu heeft hij aandacht. Missie geslaagd
Nee, die zeggen 'waive'quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie
checkquote:die bier voor tv zuipen,
checkquote:op zijn Al bundy's
checkquote:en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen
Je mensenkennis is fenomenaalquote:.....mijn beeld van jou is gezet![]()
![]()
![]()
De missie was slechts een even luie tvp te plaatsen als beide dames wijven want we moeten blijven voldoen aan het stereotypequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je reageerde, nu heeft hij aandacht. Missie geslaagd
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, die zeggen 'waive'
[..]
check
[..]
check
[..]
check
[..]
Je mensenkennis is fenomenaal![]()
Ze zijn het alletwee natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:40 schreef HMaster-II het volgende:
Nou de dames en heren hebben in ieder geval het doel van deze SC vastgesteld...![]()
Gaan we nu beslissen of de dames/vrouwen hier dan toch mokkels zijn of blijven het gewoon chicks???![]()
chicksquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:40 schreef HMaster-II het volgende:
Nou de dames en heren hebben in ieder geval het doel van deze SC vastgesteld...![]()
Gaan we nu beslissen of de dames/vrouwen hier dan toch mokkels zijn of blijven het gewoon chicks???![]()
Thou shallt be my Mokkelquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
chicks
dat vind ik zo'n negerwoord...
[insert neger] Eyyy lekkere Chickeyyy, kom jij lekker spelen met mijn dickiieee [/insert neger]
ordinaire postopkrikpostquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef HMaster-II het volgende:
Dubbel... Klote MySQL-server op Linux basis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |