Ga je tegen mij ook zo doen als ik aangenomen word?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef FlowDesign het volgende:
Op de helpdesk van Jan de Rijk in Roosendaal. Meisje probeert mij een gratis digitaal bestel apparaat voor printerpapier aan te smeren. Dus na een lang verhaal zeg ik nou dat is goed, stuur die unit maar op dan kunnen we dat uitproberen en papier bestellen.
Zegt ze nee die krijgt u pas als u papier besteld.
Ja dat zei je toestraks er niet bij kut! Nou dan hoef ik niks. Toedeledoki
Nee jij bent liefquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ga je tegen mij ook zo doen als ik aangenomen word?
Dus je wilt geen donateur worden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee jij bent lief
En probeert mij niks aan te smeren toch?
Van mezelf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik wor nooit meer donateur ergens van
Ja m'n organen mogen ze hebben als ik dood ben
Heb je de ECI al opgezegd?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik wor nooit meer donateur ergens van
Ja m'n organen mogen ze hebben als ik dood ben
Ditoquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef febster het volgende:
Ik zit dus op mijn kamer, doe helemaal niks, en ik zweet me de pleuris
Nee natuurlijk niet. Dat vergeet ik structureelquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je de ECI al opgezegd?
Mijn scriptje... naja die van mijn collega maar op basis van mijn idee werkt.
Je zou je gemiste oproepen kunnen terug bellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:07 schreef Crash_Override007 het volgende:
Saai hier zeg![]()
Vermaak mij eens als ik aan het werk ben![]()
Daar heb ik het echt te druk voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Je zou je gemiste oproepen kunnen terug bellen![]()
Loopt RIAGG nou alweer zogenaamd af?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Je zou je gemiste oproepen kunnen terug bellen![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:27 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Daar heb ik het echt te druk voor![]()
En hoe slecht is die?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef amaranta het volgende:
Nee dat heb ik niet gehoord. Maar wel het nieuwe nummer van Paris Hilton.
Ga dan weg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:07 schreef Crash_Override007 het volgende:
Saai hier zeg![]()
Vermaak mij eens als ik aan het werk ben![]()
Vertel?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:14 schreef amaranta het volgende:
Juup wil je 5 euro verdienen?
Ik vind het nummer niet leuk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:56 schreef amaranta het volgende:
maar deze is misschien wel leuker
http://www.youtube.com/watch?v=PNGsRRTxdb0&mode=related&search=stars%20are%20blind
Ja kijk, daar ging het mis natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:30 schreef omegaproject het volgende:
@Flow:
Nope, Stijn is vandaag langs geweest
Mss kunnen we zodra hij een beetje ingeleerd is een karretje aan hem hangenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Juup "heitje-voor-een-karweitje" moet hulpverlener worden
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Juup "heitje-voor-een-karweitje" moet hulpverlener worden
Boris kan ook niet zingenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet leuk.
En ik snap niet waarom ze nou weer moet gaan zingen, laat dat aan mensen over die dat kunnen.
Het is een eikel maar hij kan wel zingen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:00 schreef ArTiC het volgende:
..
Je kent hem?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:00 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Het is een eikel maar hij kan wel zingen.
Ik vind het wel geinig, leuk melodietje, maakt me zoveel uit dat zij het zingt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet leuk.
En ik snap niet waarom ze nou weer moet gaan zingen, laat dat aan mensen over die dat kunnen.
Wie kent hem niet?quote:
En ze rijmenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:02 schreef amaranta het volgende:
qua arrogantie passen boris en paris wel bij elkaar
Jij had vroeger zeker ook altijd al het slechtste sinterklaasgedichtje?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja kijk, daar ging het mis natuurlijk
JIJ helpt je invalide medemens niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is correct.
Sterker nog, ik ga nu even op de bank liggen
invalide?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
JIJ helpt je invalide medemens niet?
Ga je schamen!
Ik ben plaatselijk invalidequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef silverpearl het volgende:
[..]
invalide?
Ik heb wat gemist, denk ik.
Dat is vervelend.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben plaatselijk invalide
Heb een gekneusde grote teen, en dat loopt niet zo fijn.
En autorijden gaat ook niet.
It has two thumbs up and it doesn't give a crap!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pa-ris en Bo-ris
Magoe, als niemand dat verder vindt, ook prima.
Mex is in/op Zandvoort. En ik wilde eigenlijk gaan koken. Ik strompel wel even naar de Edah. Of misschien dat fietsen lukt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dat is vervelend.
Waar is mex? Kan hij geen boodschappen doen.
Je buurman een keer lief aankijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mex is in/op Zandvoort. En ik wilde eigenlijk gaan koken. Ik strompel wel even naar de Edah. Of misschien dat fietsen lukt.
Zijn alle Spanjaarden zulke aanstellers als jij?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mex is in/op Zandvoort. En ik wilde eigenlijk gaan koken. Ik strompel wel even naar de Edah. Of misschien dat fietsen lukt.
Neh.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Je buurman een keer lief aankijken.
jahquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zijn alle Spanjaarden zulke aanstellers als jij?![]()
Portugezen bedoel jequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zijn alle Spanjaarden zulke aanstellers als jij?![]()
ik nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:17 schreef amaranta het volgende:
Ik wil hem wel troosten hoor.
Die janksmoel? Een 12-jarige is nog meer volwassen dan hijquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:17 schreef amaranta het volgende:
maar dat zou mij een pedo maken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die janksmoel? Een 12-jarige is nog meer volwassen dan hij
Ik ook .... met een knuppel! Wedden dat ie niet meer huilt naderhandquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:17 schreef amaranta het volgende:
quote:
Tis bijna weer tijd om te gaan zuipenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef bleiblei het volgende:
Jeej!
Bijna weekend!
Nog een half uur en een dag.
En ik heb eindelijk de volledige versie van Theme Hospital op mijn laptop staan.
En ik had 'm n.b. via Google gevondenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:56 schreef bleiblei het volgende:
Verdimme Flow!
Ik had em onder mijn ctrl v hangen![]()
.
[afbeelding]![]()
dito idemquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me dood
Heb je dat ook uitgelegd aan ze?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:53 schreef gurlie het volgende:
We hebben hier in Nederland een prima vangnet voor dit soort mensen, dan moeten ze niet bij mij komen zeiken om een peuk.
Maak een foldertje er voor en druk ze dat de volgende keer in hun handen...als het ze niet bevalt roken ze dat maar opquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar was ik nét even een tikkeltje te chagerijnig voor.
Ik geef ze altijd een peuk en vraag dan of ze zin hebben om koffie te gaan drinken. Hebben ze het ineens druk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar was ik nét even een tikkeltje te chagerijnig voor.
Ik heb dus géén medelijden met dat soort mensen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd een peuk en vraag dan of ze zin hebben om koffie te gaan drinken. Hebben ze het ineens druk.![]()
Ik ook niet. Maar ik vind de reactie altijd zo leukquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb dus géén medelijden met dat soort mensen.
Beestenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:03 schreef ArTiC het volgende:
hmmm beetje groot creepy vliegbeest hier binnen net...moest ff creatief meppen voordat ik een vlek op mijn muur had
RIP beest
helemaal into kk vandaag?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beesten
Enige nadeel aan mijn huis: al die kk insecten overal
paar jaar terug liep er altijd zo'n grote blonde gast rond in Eindhoven...die moest een euro om te kunnen slapen...uhuhquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind de reactie altijd zo leuk
"heb je een euro voor eten?" Zeg ik nou, kom mee een broodje eten dan! En dan lopen ze dus weg
Altijd al, maar als ik het voluit schrijf gaan er weer tere zieltjes over struikelen ensow...quote:
Nou je hebt wel van die daklozenhuizen waar ze voor 5 euro in een bed kunnen slapenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
paar jaar terug liep er altijd zo'n grote blonde gast rond in Eindhoven...die moest een euro om te kunnen slapen...uhuh![]()
Ja geef ff je adres...dan komt ie het 's nachts terugbrengen...je hoeft niet eens de deur open te doen voor hemquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou je hebt wel van die daklozenhuizen waar ze voor 5 euro in een bed kunnen slapen
Het was alleen jammer dattie gast er zo'n lulverhaal omheen hing. Dat hij was gestrand en een hotel moest enzoWeet je al gelijk dat het om wat anders gaat.
Had er ook ooit zo een. Of hij 25 gulden mocht lenen. Ik zeg: Lenen? Ga je het me terugbetalen dan? Toen liep ie weg. Te voorspelbaar
Of van die gasten die vragen of ze bij jou thuis mogen slapenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja geef ff je adres...dan komt ie het 's nachts terugbrengen...je hoeft niet eens de deur open te doen voor hem![]()
Hmmm werkt dat? Moet ik ook eens proberenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of van die gasten die vragen of ze bij jou thuis mogen slapen
Nah misschien. Niet bij mij i.i.g.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hmmm werkt dat? Moet ik ook eens proberen![]()
dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah misschien. Niet bij mij i.i.g.
Ik heb steeds het idee dat ik van mijn stoel af ga vallen... zo gaar gewoonquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet
Ik wil iets doen maar kben te lam om op te staan...damn
Of douchenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of van die gasten die vragen of ze bij jou thuis mogen slapen
* steekt nog maar een koekje in haar schuif danquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:30 schreef amaranta het volgende:
ik heb net lekkere pastasalade op
en daarna naar sbs6 gekeken en gezien hoe uitgemergeld je eruit komt te zien als je extreem lijnt
Mex al terug van Zandvoort?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:30 schreef amaranta het volgende:
ik heb net lekkere pastasalade op
en daarna naar sbs6 gekeken en gezien hoe uitgemergeld je eruit komt te zien als je extreem lijnt
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
* steekt nog maar een koekje in haar schuif dan
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
Inclusief wat wat beschaafde krasjes, bij het uitkomen van de Audi S bocht klein foutje gemaakt![]()
Na wegmisbruikers komt de smaakpolitiequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:49 schreef Juup© het volgende:
Wat heeft het weer enormmmmm geregend zeg
Heej eindhoven op wegmibruikers.
Uiteraard, ik ben volgens mij iets te goed afgerichtquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:59 schreef Juup© het volgende:
Heb jij al boodschappen gedaan voor de vrouw Mex_?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef bleiblei het volgende:
Ow en voor de leedvermakende filerijders hiero. Een wisselstoring bij Utrecht deed et em op de terugweg.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
Inclusief wat wat beschaafde krasjes, bij het uitkomen van de Audi S bocht klein foutje gemaakt![]()
Sterktequote:
Geen idee wat er precies gebeurde, waarschijnlijk iets te vroeg op het gas of turbo die onverwacht in kwam.quote:
Vaste neukdag?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die zichzelf uitnodigen om te blijven slapen.
Het probleem is dat ik dan geen reden kan bedenken om nee te zeggen.
P: is het goed als ik dan blijf slapen?
a: ehm zaterdag bedoel je?
p: ja
a: op zaterdag ehm, neuken mex en ik altijd
p: geeft niet
a: Ow eh oke
ik las niet goed...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:22 schreef amaranta het volgende:
nee, laat maar, ik was aan het oefenen met goede excusen
Zeg gewoon ehhh dat je om 8 uur 's ochtends weg moetquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:25 schreef amaranta het volgende:
p; is het goed als ik dan kom slapen
a: ehm ja het logeerbed is kapot
p: geeft niet ik slaap toch niet als ik bij jullie slaap
a:
a: hoe bedoel je
p: dat logeerbed ligt kut
a: ow ehm oke
dan zegt p dat ze wel blijft liggen en de deur achter zich dichtgooit als ze weggaat...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg gewoon ehhh dat je om 8 uur 's ochtends weg moetnaar je schoonmoeder
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:30 schreef amaranta het volgende:
achja, de eerste keer dat die persoon (p) bleef slapen is ze na een uur alweer vertrokken omdat ze liever bij een vreemde kerel ging slapen
Ik denk dat p het gewoon heel leuk vind bij mij thuisquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
zeg tegen p dat ze zelf een huis zoekt
04.00 amquote:
Voor jou?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:05 schreef bleiblei het volgende:Mijn pa heeft een Apple Macbook Pro los kunnen pingelen op de Fontys
.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:22 schreef amaranta het volgende:
nee, laat maar, ik was aan het oefenen met goede excusen
Wie is p?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:30 schreef amaranta het volgende:
achja, de eerste keer dat die persoon (p) bleef slapen is ze na een uur alweer vertrokken omdat ze liever bij een vreemde kerel ging slapen
Neej, voor zichzelf. Ik mag het doen met een Slett, maar hij krijgt gewoon Apples losgepeuterd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jou?
Aangestuurd door een 2,0-GHz of 2,16-GHz dual-core Intel-engine. Tot vijf keer zo snel als de PowerBook G4. Een acht keer zo hoge grafische bandbreedte. Een ingebouwde iSight om overal direct videoconferenties te kunnen houden. En Front Row met een Apple Remote om iedereen in de kamer versteld te doen staan. MacBook Pro is nu in een 15- en 17-inch uitvoering verkrijgbaar vanaf slechts ¤ 1.989 inclusief BTW.
15" of 17"?
Goed gedaan van hemquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, voor zichzelf. Ik mag het doen met een Slett, maar hij krijgt gewoon Apples losgepeuterd.
Zal wel jaloerse blikken op leveren bij de docenten.
Echwelquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed gedaan van hem
Nu nog een voor jou regelen.
Ik heb nog voor ruim een jaar aan rommel in 1 doos liggenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:49 schreef Juup© het volgende:
Pfffffff, ben de boekhouding van de afgelopen 3 weken aan het doen. Fijn declaraties e.d. invullen en bankzaken regelen en al het papierwerk op de plaats stoppen waar het hoort![]()
Ik ook niet, maar als ik het niet doe verlies ik het overzicht en dat is voor mij veel erger. Keuze uit twee kwaden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb nog voor ruim een jaar aan rommel in 1 doos liggen.
Geen zin om het op te ruimen.
Je rechtervoet is stuk misschien?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Geen idee wat er precies gebeurde, waarschijnlijk iets te vroeg op het gas of turbo die onverwacht in kwam.
Is je msn stuk?
Als ze maar lekker zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:46 schreef bleiblei het volgende:
P? Gelukkig geen A.
Maar je hebt wel ehmm.. Aparte vriendinnen Amaranta.
Tja, shit happens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, nu wel, maar wat een crapkwaliteit :S
Ja, dat plaatjequote:Op donderdag 6 juli 2006 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hehehe die clown van Stephen King.
[afbeelding]
Hound of the Baskervilles?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:31 schreef Juup© het volgende:
Beetje spammen kan geen kwaad
[afbeelding]
Toch heeft die film mijn tere kinderziel ooit zwaar beschadigdquote:
Zoveel dat jij jouw kindertrauma nu als icoon gebruiktquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch heeft die film mijn tere kinderziel ooit zwaar beschadigdEn kijk wat er van is gekomen!
Ow heerlijkquote:
Inmiddels is Pennywise bij mij tot een culticoon verheven. samen met deze :quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoveel dat jij jouw kindertrauma nu als icoon gebruikt
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inmiddels is Pennywise bij mij tot een culticoon verheven. samen met deze :
[afbeelding]
Na de films een keer of tien gezien te hebben
Net the playboy mansion zoquote:
Okequote:Op donderdag 6 juli 2006 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
eindhoven topic fotospamsessie
Jeuj, nog meer zwetenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Badjes zijn ok
In het weekend wordt het weer mooi(er) weer![]()
Wasda bij je ouders in de achtertuin ofzo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:54 schreef FlowDesign het volgende:
Foto's van de gekantelde vrachtwagen op de A2/A58 vanmiddag:
http://eggsplosion.com/etc/A2/
joh.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:57 schreef r8ality het volgende:
Dat was ter impressie de afgesloten afrit van A2 noord naar A2 zuid.
Uw razende reporter was even naar industrieterrein Best gereden waarna je na het volgen van een outdoor-weggetje zo'n 10 meter van de bewuste driekwart snelwegafslag komt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wasda bij je ouders in de achtertuin ofzo?![]()
Oldskoolquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik draaide net Stand by me van Pennywise, vandaar.
Iets zwaarder. Staalrollen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:57 schreef Juup© het volgende:
Was die vrachtwagen geladen met Aluminium rollen ofzo?
[afbeelding]
Ik draai zowaar eens geen Slayer o.i.d., maar DJ. Tiësto.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oldskool
* margot beleeft reverend horton heat revival
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:57 schreef Juup© het volgende:
Was die vrachtwagen geladen met Aluminium rollen ofzo?
[afbeelding]
Volgende keer gewoon na de viaduct op de boschdijk op het kruispunt linksaf en dan richting dat punt? Scheelt de nodige kmquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Uw razende reporter was even naar industrieterrein Best gereden waarna je na het volgen van een outdoor-weggetje zo'n 10 meter van de bewuste driekwart snelwegafslag komt.
Dat is al nadat de Kusters truck de trailer had rechtgetrokken.quote:
Belgquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar ligt ie...ja duidelijk...en belg
Heb je de Happy Hardcore toelie al gedownload?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oldskool
* margot beleeft reverend horton heat revival
Happy Hardcore als in Mental Theo Dickhead en Charlie Niksnoisequote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je de Happy Hardcore toelie al gedownload?
Dat kan niet aap, je kan niet het spoor over (hekwerk). Als je naar achteraan het industrieterrein in Best rijdt kom je exact aan de andere kant uit. Je bent natuurlijk professioneel ramptoerist of je bent het nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon na de viaduct op de boschdijk op het kruispunt linksaf en dan richting dat punt? Scheelt de nodige km.
Slayer, jeugdsentimentquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik draai zowaar eens geen Slayer o.i.d., maar DJ. Tiësto.
Tuurlijk wel, zie je toch.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
bah juup, die poepfoto, dat kan echt niet hoor
Ik hou het nog ff bij een oud Pennywise albumpje nuquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slayer, jeugdsentiment
propaganda war ensmeble
burial to be
yadiyadiya ga maar niet verder
Gaat ik doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je de Happy Hardcore toelie al gedownload?
Dj Paul! Dj Paul! Million miles away from home, putting through the galaxy, let's go hand in hand into lovely hand side by side, friends, we'll be friends! Never stop that feeeeeling, etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Happy Hardcore als in Mental Theo Dickhead en Charlie Niksnoise
Ah, je hebt geoefendquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat kan niet aap, je kan niet het spoor over (hekwerk). Als je naar achteraan het industrieterrein in Best rijdt kom je exact aan de andere kant uit. Je bent natuurlijk professioneel ramptoerist of je bent het niet.
Die zangers/danseres bij hem met haar latex pakje en redelijke voorgevel zag er toen volgens mij niet slecht uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dj Paul! Dj Paul! Million miles away from home, putting through the galaxy, let's go hand in hand into lovely hand side by side, friends, we'll be friends! Never stop that feeeeeling, etc. etc. etc..
Hmmm der was zo'n Paul Elstak nummer en ik kan er ff niet opkomen...dat was een leuke...de enigequote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dj Paul! Dj Paul! Million miles away from home, putting through the galaxy, let's go hand in hand into lovely hand side by side, friends, we'll be friends! Never stop that feeeeeling, etc. etc. etc..
Gratis is altijd mooi.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:18 schreef FlowDesign het volgende:
Online pokeren maar weer eens opgepakt
Heb weer 50 USD gratis
Ik voel me een stuk wakkerderder dan gisteren hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:16 schreef ArTiC het volgende:
Ehv ontwaakt weer...nou ja...we zijn opgestaan...wakker voel ik me niet
nopequote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voel me een stuk wakkerderder dan gisteren hoor
Maar jij dus niet?![]()
Je hebt al met Okke aangepapt. Dus je had al no lifequote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn 2000e post, en dat in zo'n korte tijd![]()
I seriously need a life. Help me.
2000 posts is niet zo erg...maar 49 per dagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn 2000e post, en dat in zo'n korte tijd![]()
I seriously need a life. Help me.
Werkgelegenheid creëren anyone?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:31 schreef r8ality het volgende:
O god. Ze hebben hier aparte keys voor Office. Die ook allemaal geactiveerd moeten worden.
Volume License Key anyone?.
Een beetje vriendelijker mag welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je hebt al met Okke aangepapt. Dus je had al no life.
Heb ik ook, maar niet@work hoor. Daarbij zijn fora als MEN en vooral dit topic erg makkelijk vol te spammen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2000 posts is niet zo erg...maar 49 per dag
Ik dacht dat jij zo'n trage PC had...
En je wordt nog betaald voor je werk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar niet@work hoor. Daarbij zijn fora als MEN en vooral dit topic erg makkelijk vol te spammen.
Hahahaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je hebt al met Okke aangepapt. Dus je had al no life.
Ik niet. Hopen dat ik op de terugweg niet weer terecht kom tussen een groep verstandelijk gehandicapten zodat ik ff poging tot slapen kan doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voel me een stuk wakkerderder dan gisteren hoor
Maar jij dus niet?![]()
We?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:16 schreef ArTiC het volgende:
Ehv ontwaakt weer...nou ja...we zijn opgestaan...wakker voel ik me niet
Inderdaad, liever geen lamlendigheid vanavondquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik niet. Hopen dat ik op de terugweg niet weer terecht kom tussen een groep verstandelijk gehandicapten zodat ik ff poging tot slapen kan doen.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij viert zijn frustraties altijd bot op anderen.
Ik heb bijna altijd gelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.
Oei, verwachtingenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad, liever geen lamlendigheid vanavond![]()
Mhehehe, ik slik mijn lullige opmerking maar even inquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:21 schreef r8ality het volgende:
Slapen is voor mietjes. Als je kan neuken that is. Anders gaat het prima.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mhehehe, ik slik mijn lullige opmerking maar even in
Ik zou serieus niet weten hoe je hier een lullige opmerking over kan maken. Verkeerde interpretatie?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mhehehe, ik slik mijn lullige opmerking maar even in
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten hoe je hier een lullige opmerking over kan maken. Verkeerde interpretatie?
Nee sorry, ik heb geen heroine nodig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:41 schreef bleiblei het volgende:
Zeggeh, R8al, tijd voor een ritje Achtseweg Zuid vanavond?.
Sjongejonge, het is nog wel zo'n enorme inkopper.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:21 schreef r8ality het volgende:
Slapen is voor mietjes. Als je kan neuken that is. Anders gaat het prima.
Ik heb de rest niet gelezen maar ik ga er vanuit dat het over D gaat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:02 schreef amaranta het volgende:
@ bb die p stond voor persoon
dus het kan ook A zijn geweest, maar troostje, A was/is het niet. A mag altijd blijven slapen als ze wilt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjongejonge, het is nog wel zo'n enorme inkopper.
Heb je 'm hoor:
" Dan zul jij zeker wel ontzettend veel slapen"
\quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb de rest niet gelezen maar ik ga er vanuit dat het over D gaat?
Hahaha, dat je daar zelf niet op was gekomenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:05 schreef r8ality het volgende:
[..]. Ik vind em nog leuk ook
.
Maar dat klopt wel inderdaad.
Je hebt daar therapieen voor, je weetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net discovery zitten kijken, en het ging over de top10 van erge dingen die je in een vliegtuig kunnen overkomen.
En neerstorten staat niet eens op 1
Waarom kijk ik nou ook naar zulke dingen
zo erg is het nou ook weer niet die angst..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt daar therapieen voor, je weet
Een vriendin van me had een middenrif dat op tilt sloeg bij het opstijgen, mocht bij aankomst in Canada meteen een paar dagen het ziekenhuis inquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
zo erg is het nou ook weer niet die angst..
Op nr 1 stond trouwens geweld op de vlucht
Neerstorten stond op de 6de plaats ofzo.
Zelfs turbulentie is erger.
en je kan van vliegen tbc krijgen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een vriendin van me had een middenrif dat op tilt sloeg bij het opstijgen, mocht bij aankomst in Canada meteen een paar dagen het ziekenhuis in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |