Kom je bier drinken? Niet dat ik bier heb, maar toch.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:02 schreef Christine het volgende:
Als ik wil, kan ik morgen weer naar Utrecht. Mijn kaartje is niet gestempeld..
Kermis op de maliebaan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:35 schreef cyberrobin het volgende:
Is er de komende dagen nog wat te doen hier eigenlijk..?![]()
Arme jij.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:05 schreef CherryLips het volgende:
m'n OV is een maand niet geldig, nou kom ik voorlopig dus niet meer in Utrecht
Misschien moet je flyers neerleggen bij de ingang.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:43 schreef Undergod het volgende:
bah van die mensen die gewoon naar de ikea gaan en mij relatief gezien links danwel rechts laten liggen.
Ik werk vanuit huis en af en toe dan neem ik een pauze, fiets ik even naar de Ikea en ga daar op een stoel liggen. In de winter dan hè! Ik vind het ook vreselijk, maar toch vind ik dat dan weer vermakelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 07:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je flyers neerleggen bij de ingang..
Ikea... ik moet er ook nog steeds naartoe... *geen zin*.
Een vloerkleed en een sprei. Heb ik daarvoor een auto nodig?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb inmiddels alles wel wat ik nodig heb.Als je een keer iemand nodig hebt om even met de auto mee te rijden voor grote spullen moet je maar een gil geven.
Die met die tieten.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:43 schreef DennisMoore het volgende:
Tegen wie heb je 't?
Je kan ook betalen voor de trein hoor. Serieus! Er zijn mensen die dat doen. Je krijgt zelfs korting in de zomervakantie met je OV. Jaja!quote:Op zondag 16 juli 2006 11:52 schreef CherryLips het volgende:
ik had alleen van die d'aim chocolade-zooi nodig, want m'n opa is er verslaafd aandus één zak voor elke week dat ik niet meer met m'n OV naar de Ikea kan
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook betalen voor de trein hoor. Serieus! Er zijn mensen die dat doen. Je krijgt zelfs korting in de zomervakantie met je OV. Jaja!
Schaam je! Als er iets authentieks Utregs is, dan is het wel de piekenkermis; net zo authentiek als het spoorwegmuseum! De piekenkermis is niet te verglijken met reguliere kermissen in Nederland!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:22 schreef Q. het volgende:
Het is toch wel een schande dat die prachtige Maliebaan zo wordt verpest door dat nare kermis-volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |