Achja, hij kan waarschijnlijk niet zelf over de documenten beschikken waar die informatie in staat. Ullrich heeft dus waarschijnlijk met succes Franke aangeklaagd wegens smaad. Vanuit juridisch oogpunt natuurlijk terecht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
www.sporza.be
Weet niet goed wat ik hier nu van moet denken.
Ja, maar Ishares zou de ploeg verderzetten , nu dus niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:03 schreef maril het volgende:
Zeg awat een gedoe en bombarie over Phonaks die waren zowiezo van plan te stoppen.
Misschien willen dit bedrijf wel??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar Ishares zou de ploeg verderzetten , nu dus niet.
En ex-Kelme-ploegleider trouwens die Flores ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:29 schreef Jeroen_M het volgende:
Dat moeten we even vertaald hebben. Is er hier iemand die fatsoenlijk spaans kan? Die Nelson Giraldo Flores (ik had er nog nooit van gehoord) is een voormalig Colombiaans ploegleider, volgens google.
Hoewel Riis nooit op doping betrapt is, is hij veelvuldig van het gebruik daarvan beschuldigd. Zijn bijnaam in het peloton zou monsieur 60% zijn geweest, naar zijn (kunstmatig) hoge hematocrietgehalte. Volgens de verhalen was zijn bloed zo dik dat hij 's nachts enkele malen moest worden gewekt om te voorkomen dat hij zou komen te overlijden aan een hartstilstand!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:35 schreef Barca het volgende:
Hm ... misschien verstandig om het te zeggen maar ... Riis stond toch zelf niet al te goed bekend? Eerst Hamilton, nu Basso ...
Dit zou betekenen dat bijna elke protour ploeg 1 iemand gaat hebben die in de affaire puerto betrokken is :squote:The French sports daily L'Equipe reported that the new list could include as many as an additional 50 names from 14 squads, seven of which are part of the ProTour league.
idd zo versta ik het ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef Rudieh het volgende:
maar dat bericht van Equipe snap ik niet helemaal eerlijk gezegd....komt er nu een lijst met 50 nieuwe namen? "additional 50 names" staat er, dus ik zou zeggen ja...maar dat lijkt me te bizar voor woorden
Dat is toch wat er destijds bij die Kelme-renner die uit de biecht sprak (Manzano ???) misliep ? Die had bloed van iemand anders gekregen en was bijna dood ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:16 schreef maril het volgende:
Ik vraag mij af hoe ver de medische wereld zou gaan, zou he bv kunnen dat men bloed van een wielrenner(met zuurstofrijkbloed) bij een andere renner(uiteraard zelfde boedgroep)dropeerd
of ben ik zo naief en gebeurd dat al.
zie dat al s,avonds in hun kamertje zakken bloed via infuus aan ekaargevend![]()
Dat doet mij denken aan het verhaal van een journalist die hier onlangs in de krant stond. Die kreeg in de jaren '70 telefoon van de ploegleider van Freddy Maertens met de vraag of hij niet kon helpen iets te regelen via de Franse wielerbond. Want bij een dopingcontrole was Freddy immers zwanger bevonden.quote:
Doet mij an een sketsje van Gerard Cox /Frans Halsema denken "Polleke" ik wist van vore niet dat ik van achtere nog reed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan het verhaal van een journalist die hier onlangs in de krant stond. Die kreeg in de jaren '70 telefoon van de ploegleider van Freddy Maertens met de vraag of hij niet kon helpen iets te regelen via de Franse wielerbond. Want bij een dopingcontrole was Freddy immers zwanger bevonden.(in werkelijkheid had de mecanicien die het propere urinestaal moest leveren per ongeluk een potje urine van zijn vrouw bedoeld voor een zwangerschapstest meegenomen)
![]()
homologe transfusie heet dat toch? daar heeft Hamilton ook gebruik van gemaakt: donorbloed...om die reden is ie ook betrapt..maar hij schoof het af op een Siamees-tweelingbroertje van hem die als embryo al was gestorven (ofzo)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:16 schreef maril het volgende:
Ik vraag mij af hoe ver de medische wereld zou gaan, zou he bv kunnen dat men bloed van een wielrenner(met zuurstofrijkbloed) bij een andere renner(uiteraard zelfde boedgroep)dropeerd
of ben ik zo naief en gebeurd dat al.
zie dat al s,avonds in hun kamertje zakken bloed via infuus aan ekaargevend![]()
Dat lijkt mij vrij dodelijk ... (moet men niet eerst onderzoeken of dat bloed niet afgestoten zal worden?)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:33 schreef maril het volgende:
Nee, ik bedoelde dus echt rechtstreeks van mens op mens in een walgelijk gele achtersafkamertje, ergens afgelegen. waar WAda en UCI niet komen![]()
Kan het niet helpen maar bovenstaande berichten over Hamilton brengen walgelijke gedachten boven, ik ben best voor een bepaalde manier van vrijheid ook in doping maar wat hij deed , hij zou z,n leven niet meer mogen fietsen, dit had echt ten doel om beter te worden en niet om te recupereren , en dan ben ik tegen dopingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij dodelijk ... (moet men niet eerst onderzoeken of dat bloed niet afgestoten zal worden?)
Ericr is natuurlijk de Fuentes voor het Nederlandse peloton , dat blijkt hier elke dagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:04 schreef Rudieh het volgende:
*maakt buiging voor de zoveelste interessante toelichting van Ericr*
De middelen om alles weer op gang te krijgen zijn inderdaad niet gezond, maar het is gezonder om na te kuren dan het niet te doen. Zeker bij langdurig gebruik van anabole steroiden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En dan zeuren dat de kilometers die ze maken ongezond zijn. Jezus, die middeltjes lijken mij niet echt bevorderend voor de gezondeheid.
Neem nu zo'n Riis, die spoot destijds minstens evenveel als Hamilton in zijn lijf , dus wat denk je ? ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Altijd weer die ploegleiders die nergens van weten, die komen altijd uit de lucht vallen. Zijn die eigenlijk wel met hun job bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |