Dan is 'ie al weg hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef Boobobob het volgende:
Ik wil ff klagen over al het fietsend tuig die het niet zo hebben op verkeersregeltjes.
Allemaal leuk en aardig dat je door rood wilt fietsen (net alsof ik dat nooit doe/deed), maar GVD druk dan niet eerst op het knopje om dan alsnog te beslissen om door rood te fietsen.
Als je op dat knopje drukt, en je wacht netjes tot je over mag steken en ik moet dan voor je stoppen vind ik niet erg, maar stoppen voor jou omdat je al overgestoken bent is nou niet bepaald mijn ding.
Dus als we voortaan graag of:
1) Door rood rijden zonder op het knopje te drukken of;
2) Wachten voor het rode licht, het knopje bedienen en met groen oversteken.
Zou mij dat erg plezieren
Als de fietser dan wacht tot het licht groen is.....wie weet doe ik dat dan welquote:
Ja maar ik moet dan toch stoppen, want dan is mijn lampje op rood.quote:
Whehehe en het leukst is als je ze kwaad ziet worden achter het stuur.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:08 schreef SilverBullet het volgende:
Hehe, doe ik ook altijd.
Maar dat is meer omdat er een auto aankomt en je dus sowieso moet afremmen, dan druk ik altijd nog ff het knopje in en ga ik weer weg.
dan kom je zeker nooit buiten, of buiten Urkquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fietsers die door roodrijden zie ik nooitof wil ik niet zien
Resultaat: al 3 fietsers die platgingen.....en allemaal waren ze 30+
Hebben die nooit de regels geleerd![]()
hoezo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
dan kom je zeker nooit buiten, of buiten Urk![]()
Jij bent zeker zo iemand die met oogkleppen achter het stuur zit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fietsers die door roodrijden zie ik nooitof wil ik niet zien
Resultaat: al 3 fietsers die platgingen.....en allemaal waren ze 30+
Hebben die nooit de regels geleerd![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:08 schreef SilverBullet het volgende:
Hehe, doe ik ook altijd.
Maar dat is meer omdat er een auto aankomt en je dus sowieso moet afremmen, dan druk ik altijd nog ff het knopje in en ga ik weer weg.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:10 schreef El_Rolando het volgende:
Doe ik ook wel eens.
Wacht maar tot ik eens op mijn fietsje zit en jullie ooit met een autootje aankomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:10 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Whehehe en het leukst is als je ze kwaad ziet worden achter het stuur.
Nee hij is oostindisch blindquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die met oogkleppen achter het stuur zit.![]()
Nee fietsersblind noemen ze datquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die met oogkleppen achter het stuur zit.![]()
En ongelijk kan ik jou niet geven pak er ook eens een paar voor mij, ik heb liever geen krasjes op mijn autoquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee fietsersblind noemen ze dat![]()
Ik zie ze wel maar wil ze niet zien dus tik ik ze even met me wagen, krasjes neem ik voor lief![]()
Gewoon ff terugzwaaien danquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik erger me aan mensen die er nog nooit van gehoord hebben dat rechts voorrang heeft. ik rij gewoon door omdat ik voorrang heb. vervolgens komen ze je zwaaiend en tierend achterna
Een of andere automobilist dacht laatst ook dat de weg naar rechts vrij was waardoor hij me net raakte op m'n fietsje om daarna snel door te rijden. Gelukkig hebben gsm's tegenwoordig telefoon en een foto van het voertuig was dan ook al snel gemaakt. Politie was er best content meequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee fietsersblind noemen ze dat![]()
Ik zie ze wel maar wil ze niet zien dus tik ik ze even met me wagen, krasjes neem ik voor lief![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |