ik denk dat jij het wk niet zo goed hebt gevolgd... In de poulewedstrijden speelde hij als een natte krant. En de laatste poulewedstrijd was hij geschorst. Tegen spanje speelde hij naar behoren, normaal en zeker geen buitengewone prestatie. Toen kwam voor hem het hoogtepunt, tegen Brazilie: topprestatie! Maar zoals ik al zei, op basis van 1 wedstrijd wordt je geen speler van het toernooi. De wedstrijden daarna was Zidane niet bijzonder, met als tragisch dieptepunt die achterlijke kopstoot van gister.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef rednajt het volgende:
[..]
jij heb het wk blijkbaar erg slecht gevolgd....
Mensen die een verdediger de gouden bal willen geven die niets anders doet dan gaten dichten, tegenstanders tackelen en lange ballen naar voren schieten zijn niet goed bij hun hoofd en snappen gewoon niks van de schoonheid van het voetbal.......quote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef kollie het volgende:
[..]
ik denk dat jij het wk niet zo goed hebt gevolgd... In de poulewedstrijden speelde hij als een natte krant. En de laatste poulewedstrijd was hij geschorst. Tegen spanje speelde hij naar behoren, normaal en zeker geen buitengewone prestatie. Toen kwam voor hem het hoogtepunt, tegen Brazilie: topprestatie! Maar zoals ik al zei, op basis van 1 wedstrijd wordt je geen speler van het toernooi. De wedstrijden daarna was Zidane niet bijzonder, met als tragisch dieptepunt die achterlijke kopstoot van gister.
Cannavaro daarentegen was alle wedstrijden oppermachtig, heeft geen fout gemaakt. gewoon soeverein.
hoe bekrompen kun je zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef rednajt het volgende:
[..]
Mensen die een verdediger de gouden bal willen geven die niets anders doet dan gaten dichten, tegenstanders tackelen en lange ballen naar voren schieten zijn niet goed bij hun hoofd en snappen gewoon niks van de schoonheid van het voetbal.......
een verdediger de gouden bal geven zou een schande voor het voetbal moeten zijn ...
En hierbij geef je in 6 woorden aan dat je (selectief) stekeblind bent (geweest). Als er iemand keurig met behoud van balbezit uitverdedigde zodra het maar even kon, dan was het juist Cannavaro wel.quote:
Dan waren er wsl veel logischere keuzes gemaakt geweestquote:Op maandag 10 juli 2006 21:34 schreef Doc het volgende:
Ik ga er vanuit dat er LSD in het leidingwater zat van het hotel waar de FIFA-boboos vergaderde.
Zidane heeft 3x geel gehad en 1x rood ... hij was wel geschorst voor de 3e groepswedstrijdquote:Op maandag 10 juli 2006 21:34 schreef Doc het volgende:
Het is heel wonderlijk dat een speler die in de 6 wedstrijden die hij speelde er twee met rood moest verlaten de speler van het tournooi is, zeker als je ondertussen zoiets "fair play" hoog in het vaandel hebt staan.
Maar goed, Portugal de meest atractieve ploeg noemn is ook waanzin.
Ik ga er vanuit dat er LSD in het leidingwater zat van het hotel waar de FIFA-boboos vergaderde.
Twee keer geel in een wedstrijd is rood (behalve dan bij Poll...). Een kaart die hem dan ook getoond in de wedstrijd tegen ZK. De derde keer waar ik op duidde was de wedstrijd dat-ie gewisseld werd door de coach (ik geloof dat dat tegen Zwitserland was). Om tijd te rekken, maar niet vanwege een publiekswissel of zo. Hij speelde die wedstrijd ook zeer matig.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zidane heeft 3x geel gehad en 1x rood ... hij was wel geschorst voor de 3e groepswedstrijd
Verder ben ik het er helemaal mee eens
Hij heeft 3x geel gehad, namelijk tegen Zwitserland, Zuid-Korea en Spanje. Rood kreeg hij tegen Italië.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Twee keer geel in een wedstrijd is rood (behalve dan bij Poll...). Een kaart die hem dan ook getoond in de wedstrijd tegen ZK. De derde keer waar ik op duidde was de wedstrijd dat-ie gewisseld werd door de coach (ik geloof dat dat tegen Zwitserland was). Om tijd te rekken, maar niet vanwege een publiekswissel of zo. Hij speelde die wedstrijd ook zeer matig.
Yep, zag net dat je gelijk had. Had ik me dan fout herinnerd.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft 3x geel gehad, namelijk tegen Zwitserland, Zuid-Korea en Spanje. Rood kreeg hij tegen Italië.
Geen 2x geel in 1 wedstrijd
Dat het vreemd is om aan de ene kant te roepen dat Fair Play zo enorm belangrijk is en aan de ander kant een speler tot speler van het toernooi te kiezen die in tweederde van zijn wedstrijden een kaart pakt, waarvan een bij een opzichtige actie die nooit - maar dan echt nooit- onder fair play kan vallen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:52 schreef rednajt het volgende:
WHAT THE FUCK HEBBEN DIE GELE EN RODE KAARTEN ERMEE TE MAKEN DAN stelletje malloten....
Toch veel kaarten voor zo'n voetballerquote:Op maandag 10 juli 2006 22:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep, zag net dat je gelijk had. Had ik me dan fout herinnerd.
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef rednajt het volgende:
[..]
een verdediger de gouden bal geven zou een schande voor het voetbal moeten zijn ...
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:10 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Hoeveel krijg je betaalt door de FIFA?
Kaarten pakken a la. Het hoort ook deels bij het voetbal en het zal er altijd deel van uitmaken.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:04 schreef Doc het volgende:
Dat het vreemd is om aan de ene kant te roepen dat Fair Play zo enorm belangrijk is en aan de ander kant een speler tot speler van het toernooi te kiezen die in tweederde van zijn wedstrijden een kaart pakt, waarvan een bij een opzichtige actie die nooit - maar dan echt nooit- onder fair play kan vallen.
Maar goed - de ploeg die de pest van het moderne voetbal vertegenwoordigd, namelijk het (opzichtig) duikelen, wat in de verste verte ook helemaal niets met fair play te maken heeft en juist het omgekeerde is - wordt als "attractiefste team" genoemd ... Tsja ...
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kaarten pakken a la. Het hoort ook deels bij het voetbal en het zal er altijd deel van uitmaken.
Ik vind het echt belachelijk dat Zidane de Gouden Bal heeft gewonnen. Ik had het hem voor de finale nog gegund ook al vond ik het wel een close call met Buffon maar na de actie van Zidane in de finale was het voor mij over. Wat een aanfluiting dat hij alsnog de Gouden Bal heeft gekregen
De actie van Zidane getuigde van geen van drie. Ik wil niets afdoen aan z'n prestaties, het is en blijft een geniale voetballer maar z'n actie was van zulk laag niveau dat ik er niet bij kan dat hij tot beste voetballer van het toernooi is gekroond.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Kiegie het volgende:
Van voetbal, deugdzaamheid en mannelijke eer hebben ze weinig verstand.
![]()
Onzin, op het veld moet je je eer behalen door te scoren, niet door smerig te spelen!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Kiegie het volgende:
Ach, al die mensen hier die zo afgeven op Zidane, komen blijkbaar niet verder dan vast te stellen: 'O, moet je zien, dat mag toch niet!'
Laat ze maar.
![]()
Zidane blijkbaar ook niet, want anders gedraag je je niet als een beest omdat iemand iets naars tegen je zegt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Kiegie het volgende:
![]()
EENS!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beestachtig ook..
De tyfus wat kunnen mensen overdrijven zeg. Alsof ie z'n poten onder z'n reet vandaan schoot met een shotgun.
En het was Materazzi maar hoor, die doet zelf nog veel ergere dingen.
Hypocriet zootje. Of vonden jullie Bergkamp ook zo "beestachtig' toen ie op die Joegoslaaf ging trappen toen ie op de grond lag.
Zidane is zelf een irritant kutvoetballertjequote:Op maandag 10 juli 2006 19:53 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Vind het trouwens cool dat Zidane heeft getoond wat je moet doen met irrirante kutvoetballertjes!![]()
Overdreven???!!! Hoe durf je het te zeggen!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beestachtig ook..
De tyfus wat kunnen mensen overdrijven zeg. Alsof ie z'n poten onder z'n reet vandaan schoot met een shotgun.
En het was Materazzi maar hoor, die doet zelf nog veel ergere dingen.
Hypocriet zootje. Of vonden jullie Bergkamp ook zo "beestachtig' toen ie op die Joegoslaaf ging trappen toen ie op de grond lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |