abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juli 2006 @ 14:09:07 #151
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39689540
Heeft onterecht gewonnen. Niet de beste speler van het toernooi, niet de meest vermakelijke, niet de meeste doelpunten/assists én niet de meeste balveroveringen. Speelde welgeteld één uitstekende wedstrijd, maar mijns inziens nooit genoeg om speler van het toernooi te kunnen worden. Om nog maar te zwijgen van die barbaarse rode kaart.
Ik vond Andrea Pirlo, Fabio Cannavaro, Fabio Grosso, Michael Ballack, Gianluigi Buffon, Miroslav Klose, Deco véél meer aanspraak maken op die titel.
Kan me nauwelijks voorstellen dat dit op democratische manier verkozen is. Tenzij het alleen de redactie van l'equipe is, die mocht beslissen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_39689641
Cannavaro of Pirlo is natuurlijk de echte speler vh tornooi. Speelden werkelijk alle matchen goed, en hoeveel speelde Zidane er goed ? Twee ? Schande is dit, maar toont nog maar eens aan dat vele mensen (en journalisten ook) echt niet veel van voetbal kennen, en stemmen op een naam, een instituut. Trouwens belachelijk dat je voor de finale kan stemmen, terwijl de finale toch de apotheose is van een tornooi.
Vreemd dat Ronaldinho geen speler vh tornooi is
pi_39689703
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:16 schreef fokkersdelight het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik praat de actie niet goed. De rode kaart was terecht, hoe zeer het me ook deed. Ik had precies hetzelfde gevoel als Jan van Halst zei in Villa BvD. Ik was in shock, boos omdat hij dit zichzelf, Frankrijk en alle voetballiefhebbers aandeed, en verdrietig om zo´n grote fantastische speler in de laatste minuten van zijn hele bijzondere carriere zo te zien afgaan. Hij heeft zich laten provoceren, die Italiaan heeft iets heel ergs gezegd dat kan niet anders. Ik hoop dat we daar nog meer van horen. Ik loop nog steeds met een klotengevoel rond. Ik deelde de mening van Kees Reitsma (die was het toch??) die zei "Zidane heeft zoveel gedaan en zo veel laten zien dat ik hem dat laatste ook nog gun". Exact dat wat ik ook vond hoewel ook Italie een goed WK heeft gespeeld. Mijn mening over Zidane is geen steek veranderd. Hij is een hele grote, groter dan Platini en groter dan de meesten denken en ik weet zeker dat hij een fantastische persoonlijkheid is en een bijzonder aardig mens. Iedereen doet nu net of hij een heilige moet zijn. Kijk eens naar wat Maradonna en andere grootheden hebben uitgespookt, die zijn geen van alle van onbesproken gedrag, ook Pele niet hoewel die zich wel als zodanig presenteert en zo ook wordt behandeld. Overhyped en marketingprietpraat, dat is mijn mening over Pele.
Zidane had zich in het lijstje Maradonna, Cruijff en Pele kunnen scharen door weer de titel te pakken. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn. Ik hoop van ganser harte dat hij nog een waardig afscheid mag krijgen met de waardering van de hele voetbalwereld die hij verdient en dat hij zelf ook nog iets van zich laat horen want dit is voor de echte voetballiefhebben ronduit frustrerend.

Fd
Kan ik me zeker in vinden. Het huilen stond me nader dan het lachen toen Zidane deze actie beging, en dat terwijl ik toch echt voor Italie was. Puur als voetballiefhebber is het gewoon heerlijk om Zidane te zien voetballen, en dan gebeurt dit. Een speler van zijn uitzonderlijke klasse verdiend zoiets niet, maar ja hij deed het zelf, waarom in godsnaam...:(

Voor zover ik begreep is hij nog steeds de held van Frankrijk, dus over dat passende afscheid maak ik me geen zorgen. iedereen die Zidane een warm hart toedraagt zal zich echt niet laten beinvloeden door zo'n actie...Tenminste ik niet, en ik beschouw mezelf wel als echte voetballiefhebber..Ook al ben ik totaal geen fan van het Franse Elftal...Zidane is gewoon top

Edit: maar cannavaro had moeten winnen, of anders Pirlo
  maandag 10 juli 2006 @ 14:21:52 #154
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39689945
SLECHT WEER

KLOTE FIFA
  maandag 10 juli 2006 @ 14:24:47 #155
152457 Mensenkenner
Ik ken jou wel hoor.
pi_39690042
Materazzi schijnt zoiets gezegd te hebben: "Je denkt dat je goed bent he, je bent niks, ga terug naar Algerije vieze terrorist"

Dan had ik em ook neergehoekt .
Ik beschik over uitmuntende sociale kwaliteiten.
pi_39690090
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:24 schreef Mensenkenner het volgende:
Materazzi schijnt zoiets gezegd te hebben: "Je denkt dat je goed bent he, je bent niks, ga terug naar Algerije vieze terrorist"

naja, daar moet je toch gewoon boven staan...het is voor mij gewoon onbegrijpelijk...
  maandag 10 juli 2006 @ 14:27:38 #157
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39690133
quote:

ZO ZO, wat érg! Er wordt zóveel gescholden op de velden. Dit is toch niks nieuws onder de zon?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:29:15 #158
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39690182
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Daar zit OPZICH wel iets in, maar nu? In de WK finale? Terwijl er nog niets beslist is en JIJ de beste man op het veld bent?
Denk niet dat ie echt nadacht bij welke wedstrijd het was.
Alleen dat het z'n laatste was en hij zonder gevolgen (schorsingen) iemand eindelijk eens neer kon maaien.
Dom, dat zeker. Maar ik heb er wel begrip voor.
-
pi_39690297
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef DeTolk het volgende:
SLECHT WEER

KLOTE FIFA
De FIFA is corrupt, maar aan het slechte weer kunnen ze vrij weinig doen.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 14:32:56 #160
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39690298
quote:

Allereerst ben ik benieuwd waar je dit vandaan haalt, en ten tweede moet je daar boven staan als prof voetballer, als je je hier druk om gaat maken ben je enorm kinderachtig bezig!
  maandag 10 juli 2006 @ 14:33:06 #161
152457 Mensenkenner
Ik ken jou wel hoor.
pi_39690305
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:27 schreef Bombardier het volgende:

[..]

ZO ZO, wat érg! Er wordt zóveel gescholden op de velden. Dit is toch niks nieuws onder de zon?
+ Finale WK + Laatste wedstrijd ooit + etc etc etc.

Doe nou niet alsof je weet in wat voor situatie hij zat.
Ik beschik over uitmuntende sociale kwaliteiten.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 14:33:53 #162
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39690328
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:33 schreef Mensenkenner het volgende:

[..]

Dan nog hoor je wraak te nemen middels een goal te scoren, dan loop je juigend langs materazzi en lach je hem totaal uit!
pi_39690344
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Denk niet dat ie echt nadacht bij welke wedstrijd het was.
Nee, even nadenken was beter geweest.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 10 juli 2006 @ 14:34:26 #164
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39690347
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:33 schreef Mensenkenner het volgende:

[..]

Schelden hoort er een beetje bij. Dat gebeurt al sinds de voetbal is uitgevonden. Hij moet eens leren zich wat professioneler op te stellen.
pi_39690385
Ik snap best dat hij wat uit had willen delen. Want tuurlijk laat je je niet beledigen door zo'n clown die niet half zo goed kan voetballen als jij kan. Maar hij had het elegant moeten doen, een tackle waarbij de bal enigzins in de buurt is waarbij je z'n benen breekt. Niet op zo'n trieste frustratievolle manier.

Maar die gouden bal is hoe dan ook onterecht op basis van het WK.
pi_39690387
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben vooral heel begripvol en menselijk, denk ik,
En bescheiden ook
quote:
Dit itt de mensen hier die verwachten dat je je als emotieloze prof moet gedragen..
Zelfs Bergkamp had dit soort nare trekjes, hoort gewoon bij het mens zijn.
En zat andere voetballers niet. Slechte smoes dus.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 14:36:53 #167
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39690423
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap best dat hij wat uit had willen delen. Want tuurlijk laat je je niet beledigen door zo'n clown die niet half zo goed kan voetballen als jij kan. Maar hij had het elegant moeten doen, een tackle waarbij de bal enigzins in de buurt is waarbij je z'n benen breekt. Niet op zo'n trieste frustratievolle manier.

Maar die gouden bal is hoe dan ook onterecht op basis van het WK.
Onzin, hij moest gewoon scoren, en dan materazzi uitlachen!
pi_39690496
en toch heeft het ook wel iets...zo'n geniale voetballer zo'n domme actie uithalen op zo een moment...
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 14:40:20 #169
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39690518
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef Dynia het volgende:
en toch heeft het ook wel iets...zo'n geniale voetballer zo'n domme actie uithalen op zo een moment...
geen charme iig
  maandag 10 juli 2006 @ 14:41:47 #170
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39690558
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef watchers het volgende:

[..]

En bescheiden ook
Ah, nou.
Op basis van dit topic denk ik dat je die conclusie vrij snel kan stellen.
Heeft vrij weinig met bescheidenheid te maken, me dunkt.
quote:
En zat andere voetballers niet. Slechte smoes dus.
Ik bedoelde van zijn kaliber..
En het is geen smoes noch iets om het goed te praten. Het is alleen niet gek dat ie zich juist nu liet gaan.
-
  maandag 10 juli 2006 @ 14:42:43 #171
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39690594
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef qonmann het volgende:

[..]

Nee, even nadenken was beter geweest.
Vraag me af of jij helder had kunnen denken op zo'n punt.
Jezus Christus, beetje inlevingsvermogen is mensen echt vreemd lijkt het wel.
-
pi_39691400
Uit nu.nl:

http://www.nu.nl/news/775265/750/Gouden_Bal_voor_Zidane.html

Omstreden

Met Zidane als winnaar blijft de Gouden Bal bij het WK een omstreden prijs. De Franse sterspeler kreeg zondag in de verloren finale tegen Italië de rode kaart na een doldrieste kopstoot tegen de borst van verdediger Marco Materazzi. De onderscheiding voor meest waardevolle speler van het WK komt daardoor wrang en misplaatst over.

Maandag werd in Berlijn opnieuw duidelijk dat de meeste stemmen al voor het begin van de finale waren uitgebracht. Bij het vorige WK in Japan en Zuid-Korea in 2002 leidde de uitverkiezing van de Duitse doelman Oliver Kahn tot beste speler van het toernooi ook al tot verontwaardiging en onbegrip.

Niets aan toe te voegen.
  maandag 10 juli 2006 @ 16:13:07 #173
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_39693284
Zidane

Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_39693569
Ze zouden er bij de FIFA langzaamaan toch achter moeten zijn dat het handiger is om al die journalisten te laten stemmen na de finale en niet er voor.

Er lijkt wel een vloek op die onderscheiding te rusten, de vorige drie die hem kregen vielen in de finale door de mand: Ronaldo in 1998, Kahn in 2002 en nu dus weer Zidane.

Wat zal Zidane trouwens blij zijn met de trofee
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 16:31:53 #175
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39693869
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Soul79 het volgende:
Ze zouden er bij de FIFA langzaamaan toch achter moeten zijn dat het handiger is om al die journalisten te laten stemmen na de finale en niet er voor.

Er lijkt wel een vloek op die onderscheiding te rusten, de vorige drie die hem kregen vielen in de finale door de mand: Ronaldo in 1998, Kahn in 2002 en nu dus weer Zidane.

Wat zal Zidane trouwens blij zijn met de trofee
Als hij een echte vent is weigert hij
  maandag 10 juli 2006 @ 16:34:33 #176
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_39693935
Fifai s weer lekker lomp bezig.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 10 juli 2006 @ 16:38:38 #177
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39694057
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, en jij bent geen mens natuurlijk....
Juist op dit moment heb ik er begrip voor..
Je hele carierre heb je allemaal schijt over je heen gehad.. En dan nu, nu het geen gevolgen heeft voor de rest van z'n carierre, nu alles bijna afgelopen is, dan juist kan ik me voorstellen dat je 1x totale controle verliest.
Nee, hij heeft niets voor Frankrijk verpest. Trezeguet had anders misschien ook gemist.
Jammer dat ie Materazzi niet de wedstrijd uittrapte. Had hij eens een koekje van eigen deeg kunnen proeven.
. Zidane .
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 16:40:53 #178
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39694133
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Het grapje is dat zidane vaker dan 1 keer zijn hoofd verloor, het is gewoon een agresieve idioot die nu zijn ware aard aan de wereld heeft laten zien, Ciao zidane
  maandag 10 juli 2006 @ 16:42:37 #179
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39694188
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wie is nou de idioot? Wij of die debiel van een Zidane die EN zijn carriere zo afsluit EN zijn landi n de WK finale naait?

Ik kan me NIET voorstellen dat die Materazzi zo iets ergs gezegd heeft dat een door de wol geverfde, gelouterde prof zich ZO zou moeten laten provoceren.....

Echt, bedenk het ERGSTE wat iemand tegen je kan zeggen en weeg dat af tegen Wereldkampioen worden... Ik zou NIETS kunnen bedenken dat iemand tegen me zou kunnen zeggen.. het zijn maar woorden...
'Als je morgen je overwinning aan het vieren bent, ga ik je dochtertje eens lekker uitwonen en daarna ga ik die kankerhoer aan mn mes rijgen. Langzaam, en dan zeg ik: "Dit is de schuld van je vader, had hij maar niet moeten winnen". '

Ik noem maar eens iets.

Misschien heeft ie wel zoiets verteld. Het is misschien vergezocht, maar ik probeer hem ook te verdedigen. Heeft ie wel eens kinderen?
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 16:44:16 #180
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39694232
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

'Als je morgen je overwinning aan het vieren bent, ga ik je dochtertje eens lekker uitwonen en daarna ga ik die kankerhoer aan mn mes rijgen. Langzaam, en dan zeg ik: "Dit is de schuld van je vader, had hij maar niet moeten winnen". '

Ik noem maar eens iets.

Misschien heeft ie wel zoiets verteld. Het is misschien vergezocht, maar ik probeer hem ook te verdedigen. Heeft ie wel eens kinderen?
En dan zeg jij: haha jij mocht willen dat je ging winnen vriend, ik ga zo het winnende goal maken!
  maandag 10 juli 2006 @ 16:45:40 #181
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_39694282
Remember when you were young, you shone like the sun.
Shine on you crazy diamond.
Now there's a look in your eyes, like black holes in the sky.
Shine on you crazy diamond.
You were caught on the cross fire of childhood and stardom,
blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger,
you legend, you martyr, and shine!

Zyggie.
pi_39694428
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik noem maar eens iets.

Nee, wel een zus
pi_39694727
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Soul79 het volgende:
Dat doet nog steeds niks af aan het feit dat Zidane deze eer niet verdiend heeft op basis van zijn spel dit gehele WK in vergelijk met dat van de concurrentie, ongeacht die kopstoot in de finale.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_39694784
Wat me steeds vaker opvalt en dat is een veeg teken waar het naar toe gaat met de wereld, het voetbal en onze maatschappij is dat alle schreeuwers allemaal Zidane neersabelen om wat hij deed. Men oordeelt en veroordeeld onmiddelijk zonder eens na te denken. Ik zie dat dagelijks om me heen, ook in de politiek gebeurd het, daarvoor hoeven we niet lang terug graven in de geschiedenis

Mensen die voetballiefhebber zijn, de anderen niet denk ik, zullen heel aardig weten wie Zidane is en hoe hij ongeveer in elkaar zit. Waarom hij zo reageerde heeft voor een heel groot deel te maken met zogenaamde externe factoren, niet met Zidane zelf, behalve dan dat hij ook menselijk is. Als je weet wat voor een man hij is vraag je af wat er gebeurd is om hem zo gek te krijgen en dat moet best erg zijn, dat kan niet anders. Die klootzak van een Italiaan staat bekend als een etterbak. Ik leg de schuld dan ook hoofdzakelijk bij hem neer. Al die schreeuwers vinden dat waarschijnlijk een topper, een voorbeeld van een topverdediger. Je tegenstander uit z´n spel halen, een rode kaart aansmeren en zelf de titel pakken. Dat is waar het om draait. Die titel pakken, okee dat klopt, de rest daar denk ik heel anders over. Dat is ook waarom ik voor Frankrijk was en niet voor Italie die dit in het verleden altijd tot kunst hebben verheven. Ik ben de beschamende vertoning van Italie op het EK 2000 tegen Nederland nog niet vergeten. Dit WK hebben ze zich zeker goed gedragen en goed gespeeld en ik kan er dan ook mee leven dat ze gewonnen hebben. Over het hele toernooi gezien best verdiend.
De mensen die zeggen dat er niets erg genoeg kan zijn om zo te reageren hebben nog (te) weinig meegemaakt in hun leven. Dat zou iets moeten zijn om eens goed over na te denken maar ik bang dat dat te veel gevraagd zal zijn.......

Fd
  maandag 10 juli 2006 @ 17:04:58 #185
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_39694924
Je bent 33 jaar, loopt al jaren mee op topniveau, je hebt alles al meegemaakt, je wordt door velen geroemd vanwege je zelfbeheersing, je speelt een WK-finale, je kunt jezelf onsterfelijk maken doordat je al hebt gescoord en al eens eerder wereldkampioen bent geworden, en het is de laatste wedstrijd van je carrière.... en dan deel je een kopstoot uit omdat je wordt uitgemaakt voor 'terrorist'. Dan ben je gewoon dom bezig, als je daar juist op dat moment niet boven kan staan.

Dan kun je wel allemaal mooie praatjes houden maar het is gewoon een sukkel dat 'ie zich zo laat gaan.
pi_39695099
Ik vind het onzin om de schuld bij Materazzi te leggen. Tuurlijk provoceert hij Zidane, maar zo'n grootse speler als Zizou had daar gewoon boven moeten staan. Hij had gewoon zijn voeten moeten laten spreken in plaats van die 'kopstoot'
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39695158
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:00 schreef fokkersdelight het volgende:
Wat me steeds vaker opvalt en dat is een veeg teken waar het naar toe gaat met de wereld, het voetbal en onze maatschappij is dat alle schreeuwers allemaal Zidane neersabelen om wat hij deed. Men oordeelt en veroordeeld onmiddelijk zonder eens na te denken. Ik zie dat dagelijks om me heen, ook in de politiek gebeurd het, daarvoor hoeven we niet lang terug graven in de geschiedenis

Mensen die voetballiefhebber zijn, de anderen niet denk ik, zullen heel aardig weten wie Zidane is en hoe hij ongeveer in elkaar zit. Waarom hij zo reageerde heeft voor een heel groot deel te maken met zogenaamde externe factoren, niet met Zidane zelf, behalve dan dat hij ook menselijk is. Als je weet wat voor een man hij is vraag je af wat er gebeurd is om hem zo gek te krijgen en dat moet best erg zijn, dat kan niet anders. Die klootzak van een Italiaan staat bekend als een etterbak. Ik leg de schuld dan ook hoofdzakelijk bij hem neer. Al die schreeuwers vinden dat waarschijnlijk een topper, een voorbeeld van een topverdediger. Je tegenstander uit z´n spel halen, een rode kaart aansmeren en zelf de titel pakken. Dat is waar het om draait. Die titel pakken, okee dat klopt, de rest daar denk ik heel anders over. Dat is ook waarom ik voor Frankrijk was en niet voor Italie die dit in het verleden altijd tot kunst hebben verheven. Ik ben de beschamende vertoning van Italie op het EK 2000 tegen Nederland nog niet vergeten. Dit WK hebben ze zich zeker goed gedragen en goed gespeeld en ik kan er dan ook mee leven dat ze gewonnen hebben. Over het hele toernooi gezien best verdiend.
De mensen die zeggen dat er niets erg genoeg kan zijn om zo te reageren hebben nog (te) weinig meegemaakt in hun leven. Dat zou iets moeten zijn om eens goed over na te denken maar ik bang dat dat te veel gevraagd zal zijn.......

Fd

In al je ijver om af te geven op iedereen die Zidane veroordeelt, doe je zelf exact hetzelfde met Materazzi en Italië in het algemeen.

Lekker kortzichtig
pi_39695209
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het onzin om de schuld bij Materazzi te leggen. Tuurlijk provoceert hij Zidane, maar zo'n grootse speler als Zizou had daar gewoon boven moeten staan. Hij had gewoon zijn voeten moeten laten spreken in plaats van die 'kopstoot'
Precies, waar nog bij komt dat Zidane ook heus niet Voltaire aan het reciteren was toen hij tegen Materazzi praatte
pi_39696237
linken wil niet, sorry

[ Bericht 42% gewijzigd door qonmann op 10-07-2006 17:56:03 ]
  maandag 10 juli 2006 @ 17:56:39 #190
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_39696419
Zidane is gewoon stoer en stiekum heeft Blatter een hekel aan Materazzi en zijn anti-voetballers
  maandag 10 juli 2006 @ 18:02:52 #191
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39696578

and the winner is ''Zinadine Zidane''
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 10 juli 2006 @ 18:09:06 #192
28033 Pek
je moet wat
pi_39696724
Wat zit iedereen nou te zeiken over Zidane? Prachtig afscheid toch?

Eerst maakt hij een prachtige Panenka-penalty die nu al legendarisch is omdat hij zich daarmee in een illuster rijtje plaatst van grootheden die minimaal 3 keer in een WK-finale gescoord hebben en vervolgens krijgt hij de publiekswissel die hem niet gegund werd door de trainer, door die verschrikkelijke galbak van een Materazzi een kopstoot te geven, iets wat iedere gezonde voetballer ter wereld wel zou willen doen

Chapeau, Zizou! Die gouden bal is verdiend
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 10 juli 2006 @ 18:10:40 #193
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39696758
Zidane
pi_39696843
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het grapje is dat zidane vaker dan 1 keer zijn hoofd verloor, het is gewoon een agresieve idioot die nu zijn ware aard aan de wereld heeft laten zien, Ciao zidane
In vergelijking met Materazzi is hij maar een amateur. Als een echte Italiaan wacht die tot hij uit het zicht van de camera's is.
  maandag 10 juli 2006 @ 18:22:03 #195
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39697037
Cannavaro natuurlijk....wie dat niet snapt heeft er geen verstand van! Grazie Fabio!!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 18:27:16 #196
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39697169
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dat doet nog steeds niks af aan het feit dat Zidane deze eer niet verdiend heeft op basis van zijn spel dit gehele WK in vergelijk met dat van de concurrentie, ongeacht die kopstoot in de finale.
niet mee eens, ik vind weldegelijk dat 1 individuele actie gelijk staat aan een carriere! Hopelijk gaat hij de geschiedenis boeken in als het jongetje dat boos werd omdat hij gepest werd!
pi_39697674
Ongelofelijk zeg. Na gister had de FIFA hem moeten diskwalificeren ofzo.

Maar buiten dat heeft zidane in totaal, misschien 2 wedstrijden goed gespeeld. In de anderen was ie bar en bar slecht. Hoe kun je zo iemand nou beste speler maken?! Neem een speler die continu goed is geweest, zoals Cannavaro. Dat is echt een wereldverdediger!
Voor Pirlo geldt hetzelfde als voor Zidane, heb naast goeie wedstrijden ook slechte wedstrijden gespeeld, in de finale vond ik hem ook niet echt geweldig.

Jammer FIFA, erg jammer.

Edit: en als antwoord op die gozer met dat lange verhaal over dat Zidane maar een mens is enzo... ik zag er gister weinig van. Het was een niet goed te praten beestachtige daad. Toen het gebeurde leek het wel alsof ik naar een dolle stier keek, of een of andere neanderthaler. Verschrikkelijk! Ik vind het een goede speler, maar nu heeft ie toch echt afgedaan. Niets kan zo'n actie goedpraten. En ja, Materazzi komt er terecht mee weg. In dit geval was hij het minst van 2 kwaden, "the lesser evil" noemen ze dat geloof ik in het Engels.
pi_39698571
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef Masegate het volgende:
Ongelofelijk zeg. Na gister had de FIFA hem moeten diskwalificeren ofzo.

Maar buiten dat heeft zidane in totaal, misschien 2 wedstrijden goed gespeeld. In de anderen was ie bar en bar slecht. Hoe kun je zo iemand nou beste speler maken?! Neem een speler die continu goed is geweest, zoals Cannavaro. Dat is echt een wereldverdediger!
Voor Pirlo geldt hetzelfde als voor Zidane, heb naast goeie wedstrijden ook slechte wedstrijden gespeeld, in de finale vond ik hem ook niet echt geweldig.

Jammer FIFA, erg jammer.
Zidane schakelde persoonlijk de wereldkampioen uit en leidde zijn team met goals in de halve finale en finale naar de titel. In tegenstelling tot Cannavaro, die gister ook weer een Fransman van het veld elimineerde. Als je dan zo goed bent, doe het dan netjes...
quote:
Edit: en als antwoord op die gozer met dat lange verhaal over dat Zidane maar een mens is enzo... ik zag er gister weinig van. Het was een niet goed te praten beestachtige daad. Toen het gebeurde leek het wel alsof ik naar een dolle stier keek, of een of andere neanderthaler. Verschrikkelijk! Ik vind het een goede speler, maar nu heeft ie toch echt afgedaan. Niets kan zo'n actie goedpraten. En ja, Materazzi komt er terecht mee weg. In dit geval was hij het minst van 2 kwaden, "the lesser evil" noemen ze dat geloof ik in het Engels.
Klopt natuurlijk niks van. Als Materazzi zijn belediging voor zich houdt, spaart dat twee rode kaarten uit. En dat de FIFA dan uiteindelijk met één rode kaart komt en Materazzi mede Italie aan de titel helpt, is gewoon een deal. Dat is geen meerverdienste van Materazzi danwel Cannavaro. Een groot verschil tussen beide gouden bal kandidaten was er ook niet in mijn ogen. Achteraf had Cannavaro waarschijnlijk gewonnen, maar dat is net zo'n "als" wie zonder incident de wereldtitel had gepakt.
  maandag 10 juli 2006 @ 19:40:46 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_39699307
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef Masegate het volgende:
Edit: en als antwoord op die gozer met dat lange verhaal over dat Zidane maar een mens is enzo... ik zag er gister weinig van. Het was een niet goed te praten beestachtige daad. Toen het gebeurde leek het wel alsof ik naar een dolle stier keek, of een of andere neanderthaler. Verschrikkelijk! Ik vind het een goede speler, maar nu heeft ie toch echt afgedaan. Niets kan zo'n actie goedpraten.
Helemaal mee eens. Alleen een bepaald type komt tot zo'n beestachtige daad op het voetbalveld.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_39699487
Onbesuist is er wel een mooi woord voor!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')