quote:Op maandag 10 juli 2006 11:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De meerderheid van de journalisten is klaarblijkelijk toch van mening dat Zidane de beste speler van het toernooi is ondanks het kopstoot-incident in de finale.
Stuk van vi.nl klopt helemaal.quote:De alllerhotste Italiaan was ongetwijfeld Fabio Cannavaro. De centrumverdediger wekte de indruk dat ook een spits van drie meter lang, twee meter breed en de snelheid van een Ferrari geen duel van hem zou winnen. Wie hij in Duitsland ook op z'n weg vond, de winnaar was telkens de 1,75 meter lange en 32-jarige gigant van Juventus. Jammer dat de FIFA Andrea Pirlo uitriep tot Man of the Match. Of zou dat betekenen dat Cannavaro speler van het toernooi wordt?
Ik kots ook nog wel een keer op de FIFA omdat ze te snel met nomineren zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 12:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de nominaties al eerder dan gisterenavond bekend.![]()
Zeer terecht!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Zidane heeft de gouden bal gewonnen!
[..]
Wat een schande is. Zo'n kopstoot kan niet geaccepteerd worden. Dat is het voetbal onwaardig. Zidane had nooit maar 1 stem mogen krijgen.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:59 schreef flapdrolletje het volgende:
Misschien wordt hij niet alleen daarop afgerekent zoals jullie doen?
OMG!
Beetje á la die LOTR oscarsquote:Op maandag 10 juli 2006 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit meer is om zijn carrière dan specifiek voor dit toernooi.
je hebt werkpaarden en luxepaarden (voor werkpaarden komen mensen niet naar een stadion), Cannavaro is een werkpaard. Daarom krijgt hij geen balquote:Op maandag 10 juli 2006 12:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Beetje á la die LOTR oscars
Cannavaro was de beste man op dit WK. Geen twijfel over mogelijk.
En op geel tegen Zwitserland en op geel tegen Korea en dus een schorsing na een vreselijk slechte poulefase van zijn kant.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:06 schreef mitt het volgende:
lichtelijk discutabel inderdaad
Je zou verwachten dat hij zou worden afgerekend op de rode kaart, dat is niet gebeurd.
Ik geniet anders met volle teugen van zijn acties. Dat gepiel van die Zidane (ook leuk) heeft hij één wedstrijd (Brazilië) leuk gedaan. Verder gare pases en een beetje sjokken.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:09 schreef Nyrem het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en luxepaarden (voor werkpaarden komen mensen niet naar een stadion), Cannavaro is een werkpaard. Daarom krijgt hij geen bal
De manier zoals Cannavaro verdedigt is pure geilheid man, dat is eleganter en mooier dan alle acties van de eerste 3 wedstrijden van Zidane bij elkaar...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:09 schreef Nyrem het volgende:
[..]
je hebt werkpaarden en luxepaarden (voor werkpaarden komen mensen niet naar een stadion), Cannavaro is een werkpaard. Daarom krijgt hij geen bal
Was de vorige 2 edities ook al zo.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:22 schreef qonmann het volgende:
Wie geeft de gouden bal nou aan iemand die de finale verloren heeft.....![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
De manier zoals Cannavaro verdedigt is pure geilheid man, dat is eleganter en mooier dan alle acties van de eerste 3 wedstrijden van Zidane bij elkaar...
Ik geniet niet van italiaans voetbal.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik geniet anders met volle teugen van zijn acties. Dat gepiel van die Zidane (ook leuk) heeft hij één wedstrijd (Brazilië) leuk gedaan. Verder gare pases en een beetje sjokken.
Is gewoon al bepaald voor de finale wsl.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:22 schreef qonmann het volgende:
Wie geeft de gouden bal nou aan iemand die de finale verloren heeft.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |