Ik moest lachenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef rednajt het volgende:
[..]
een verdediger de gouden bal geven zou een schande voor het voetbal moeten zijn ...
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:10 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Hoeveel krijg je betaalt door de FIFA?
Kaarten pakken a la. Het hoort ook deels bij het voetbal en het zal er altijd deel van uitmaken.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:04 schreef Doc het volgende:
Dat het vreemd is om aan de ene kant te roepen dat Fair Play zo enorm belangrijk is en aan de ander kant een speler tot speler van het toernooi te kiezen die in tweederde van zijn wedstrijden een kaart pakt, waarvan een bij een opzichtige actie die nooit - maar dan echt nooit- onder fair play kan vallen.
Maar goed - de ploeg die de pest van het moderne voetbal vertegenwoordigd, namelijk het (opzichtig) duikelen, wat in de verste verte ook helemaal niets met fair play te maken heeft en juist het omgekeerde is - wordt als "attractiefste team" genoemd ... Tsja ...
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kaarten pakken a la. Het hoort ook deels bij het voetbal en het zal er altijd deel van uitmaken.
Ik vind het echt belachelijk dat Zidane de Gouden Bal heeft gewonnen. Ik had het hem voor de finale nog gegund ook al vond ik het wel een close call met Buffon maar na de actie van Zidane in de finale was het voor mij over. Wat een aanfluiting dat hij alsnog de Gouden Bal heeft gekregen
De actie van Zidane getuigde van geen van drie. Ik wil niets afdoen aan z'n prestaties, het is en blijft een geniale voetballer maar z'n actie was van zulk laag niveau dat ik er niet bij kan dat hij tot beste voetballer van het toernooi is gekroond.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Kiegie het volgende:
Van voetbal, deugdzaamheid en mannelijke eer hebben ze weinig verstand.
![]()
Onzin, op het veld moet je je eer behalen door te scoren, niet door smerig te spelen!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Kiegie het volgende:
Ach, al die mensen hier die zo afgeven op Zidane, komen blijkbaar niet verder dan vast te stellen: 'O, moet je zien, dat mag toch niet!'
Laat ze maar.
![]()
Zidane blijkbaar ook niet, want anders gedraag je je niet als een beest omdat iemand iets naars tegen je zegt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:41 schreef Kiegie het volgende:
![]()
EENS!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beestachtig ook..
De tyfus wat kunnen mensen overdrijven zeg. Alsof ie z'n poten onder z'n reet vandaan schoot met een shotgun.
En het was Materazzi maar hoor, die doet zelf nog veel ergere dingen.
Hypocriet zootje. Of vonden jullie Bergkamp ook zo "beestachtig' toen ie op die Joegoslaaf ging trappen toen ie op de grond lag.
Zidane is zelf een irritant kutvoetballertjequote:Op maandag 10 juli 2006 19:53 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Vind het trouwens cool dat Zidane heeft getoond wat je moet doen met irrirante kutvoetballertjes!![]()
Overdreven???!!! Hoe durf je het te zeggen!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beestachtig ook..
De tyfus wat kunnen mensen overdrijven zeg. Alsof ie z'n poten onder z'n reet vandaan schoot met een shotgun.
En het was Materazzi maar hoor, die doet zelf nog veel ergere dingen.
Hypocriet zootje. Of vonden jullie Bergkamp ook zo "beestachtig' toen ie op die Joegoslaaf ging trappen toen ie op de grond lag.
Al die journalisten werken voor Fifa?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
De fifa zet zichzelf voor schut met deze beslissing.
Gewoon een totaal spreekverbod tijdens de wedstrijden. Dan valt zoiets niet meer voor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:20 schreef Masegate het volgende:
[..]
Overdreven???!!! Hoe durf je het te zeggen!
De manier waarop Zidane wraak neemt op wat woordjes van Materazzi... da's pas overdreven! Wie doet dat nou op zo'n manier? Echt belachelijk...
Hij verdient het in ieder geval niet om die 'prijs' te krijgen. En het is dat hij stopt met spelen voor Frankrijk, anders vond ik dat hij minstens 10 jaar geschorst zou moeten worden. Iemand die zoiets flikt tijdens een wedstrijd is mentaal totally screwed up, dat is duidelijk. De agressie straalde er vanaf en dat moet je juist op het voetbalveld niet hebben of in ieder geval kunnen bedwingen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zidane is zelf een irritant kutvoetballertje
Mensen die Zidane afbranden op 'het' moment zijn niet al te snuggerquote:A: Mensen die Zidane z'n actie van gisteravond verdedigen, goedpraten of ook maar enigszins goed proberen te praten zijn niet al te snugger
hehe...volgens mij begrijp je er echt helemaal niks van...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef rednajt het volgende:
[..]
Mensen die een verdediger de gouden bal willen geven die niets anders doet dan gaten dichten, tegenstanders tackelen en lange ballen naar voren schieten zijn niet goed bij hun hoofd en snappen gewoon niks van de schoonheid van het voetbal.......
een verdediger de gouden bal geven zou een schande voor het voetbal moeten zijn ...
Wat doet Materazzi dan in godnaam op een voetbalveld?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Onzin, op het veld moet je je eer behalen door te scoren, niet door smerig te spelen!
Als deze versie klopt, dan is de actie van Zidane wel te begrijpen. Iemand's zieke moeder voor terroristische hoer uitmaken...quote:Zinedene Zidane headbutted an Italian in the World Cup Final over a vile slur on his ill mother Malika, it was claimed last night.
A lip-reader told The Sun that Marco Materazzi called Zidane a "son of a terrorist whore" before the French Algerian was sent off in Sunday’s explosive match.
It came as Zidane was named the World Cup player of the tournament yesterday, despite his red-card shame.
A French Football Federation source said: "If you insult Zidane’s mother you are asking for trouble. Combine such words with a reference to terrorism, which French Algerians are very sensitive about, and a violent reaction might appear inevitable."
quote:Materazzi said: "It is absolutely not true, I did not call him a terrorist. I'm ignorant. I don't even know what the word means."
quote:ROME - Italian defender Marco Materazzi acknowledged that he "insulted" French player Zinedine Zidane because he was super arrogant in the World Cup final, La Gazzetta dello Sport reported Tuesday.
Zidane, 34, floored Materazzi with a head butt to the chest in the second half of extra-time in Sunday's final and was sent off, missing a penalty shoot-out in which he would have been expected to take one of France's spot-kicks.
"I held his shirt .. for only a few seconds, he turned toward me and scoffed at me, looking at me with super arrogance, up and down: 'if you really want my shirt, you can have it later.' (Zidane said) It's true, I shot back with an insult," the paper quoted Materazzi as saying.
Heeft twee keer gescoord hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat doet Materazzi dan in godnaam op een voetbalveld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |